Nexio Management Sp. z o.o. jest firmą doradczo-wdrożeniową branży IT . Posiadamy doświadczenie we wdrażaniu następujących systemów: CRM, ERP, Biling, Order Management, Middleware. Współpracujemy z czołowymi producentami oprogramowania; do naszych partnerów należą firmy takie jak: IBM, PeopleSoft, Siebel, Oracle, SAP, Amdocs, Telcordia. Specjalizujemy się w branży telekomunikacyjnej i ubezpieczeniowej.
Obecnie do naszego zespołu poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
Zakres obowiązków:
Osoba na proponowanym stanowisku będzie odpowiedzialna za wsparcie organizacyjne i administracyjne biura w tym min. wsparcie dla Prezesa Zarządu, Działu HR oraz Księgowości.
Wymagania:
- dobra znajomość obsługi MS Office, Outlook, Internet, sprzęt biurowy
- mile widziane doświadczenie lub odbyty staż/praktyka na podobnym stanowisku
- doskonała organizacja pracy, umiejętność wyznaczania priorytetów
- wysokie umiejętności komunikacji, radzenia sobie w trudnych sytuacjach
- umiejętność realizowania wielu zadań jednocześnie
- dobra znajomość języka angielskiego
- umiejętność i chęć pracy w dynamicznym środowisku
Oferujemy:
- umowę zlecenia
- możliwość pracy w niepełnym wymiarze czasu
- unikalną atmosferę pracy w młodym zespole