Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Specjalista ds. Administracyjnych Warszawa
Audytor wewnętrzny w Zespole ds. Audytu Wewnętrznego

Audytor wewnętrzny w Zespole ds. Audytu Wewnętrznego

Komenda Stołeczna Policji w Warszawie
Warszawa
praca stacjonarna
3121 dni temu

  • Ogłoszenie nr: 173788
  • Data ukazania się ogłoszenia: 02 października 2015 r.

Komenda Stołeczna Policji w Warszawie

  • Komendant Stołeczny Policji
  • poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
  • audytor wewnętrzny
  • do spraw audytu wewnętrznego
  • w Zespole ds. Audytu Wewnętrznego

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

  • ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    ul. Nowolipie 2, 00-150 Warszawa

Miejsce wykonywania pracy:

  • Warszawa

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • koordynowanie pracy Zespołu ds. Audytu Wewnętrznego,
  • przygotowywanie i przeprowadzanie zadań zapewniających w oparciu o obowiązujące przepisy procedury oraz międzynarodowe standardy profesjonalnej praktyki audytu wewnętrznego,
  • realizowanie czynności doradczych,
  • monitorowanie realizacji zaleceń wynikających ze sprawozdania z audytu, w tym przeprowadzanie czynności sprawdzających,
  • dokonywanie identyfikacji i analizy ryzyka w zakresie działania Komendy Stołecznej Policji, analizy zasobów osobowych komórki oraz określanie cyklu audytu,
  • sporządzanie okresowych informacji o realizacji zadań z zakresu audytu wewnętrznego oraz sprawozdań z realizacji planu audytu wewnętrznego,
  • opracowywanie i aktualizowanie Karty Audytu Wewnętrznego oraz Podręcznika Procedur Audytu Wewnętrznego w Komendzie Stołecznej Policji,
  • współpraca z audytorami wewnętrznymi Komendy Głównej Policji oraz komend wojewódzkich Policji, a także podmiotami uprawnionymi do kontroli w jednostkach Policji.

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • - praca administracyjno-biurowa.
  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • - praca przy monitorze ekranowym co najmniej przez połowę dobowego wymiaru czasu pracy,
    - praca przy oświetleniu mieszanym.
    - budynek wyposażony w schodołaz bez podjazdów dla osób niepełnosprawnych,
    - brak odpowiednio dostosowanych toalet dla osób niepełnosprawnych,
    - drzwi o szerokości 90 cm dostosowane dla osób niepełnosprawnych.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e
  • wykształcenie: wyższe
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: 2 lata doświadczenia zawodowego w obszarze audytu lub kontroli
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • posiadanie kwalifikacji do zajmowania stanowiska zgodnie z ustawą o finansach publicznych,
    • bardzo dobra znajomość ustaw: o finansach publicznych, o rachunkowości, Prawo zamówień publicznych, kodeks postępowania administracyjnego oraz przepisów wykonawczych,
    • umiejętność: pracy pod presją czasu, analitycznego myślenia, interpretowania i stosowania przepisów prawa w praktyce, podejmowania decyzji, jasnego formułowania wniosków i opinii, argumentowania,
    • asertywność, komunikatywność, kreatywność i dokładność,
    • umiejętność obsługi komputera w zakresie pakietu Microsoft Office, umiejętność pracy w zespole.
wymagania dodatkowe
  • ukończone studia podyplomowe w zakresie audytu wewnętrznego lub przeszkolenie w zakresie audytu wewnętrznego,
  • doświadczenie zawodowe w przeprowadzaniu audytu wewnętrznego lub kontroli w jednostkach sektora finansów publicznych,
  • umiejętność kierowania zespołem.

Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów

 

Podobne oferty