Podobne oferty pracy

Back Office Specialist with German

Grafton Recruitment

Kraków

Grafton Recruitment, firma założona w 1982 roku w Irlandii, to wiodąca agencja rekrutacyjna z ponad 30 letnim doświadczeniem. Grafton Recruitment jest jedną z największych niezależnych firm rekrutacyjnych w Europie, wyspecjalizowaną w rekrutacji profesjonalistów średniego i wyższego szczebla we wszystkich sektorach. Gwarancją wysokiej jakości naszych usług jest posiadany certyfikat ISO 9001.

Agencja zatrudnienia (nr licencji 812)
Back Office Specialist with German
Miejsce pracy: Kraków
Nr ref.: 6-26-44691/PC
Opis stanowiska:
For our Client international company which developing Service center in Krakow we are looking for a Back Office Specialist with German .

Responsibilities:
  • Providing support and consultancy related to content on Client accounts
  • Answering to the Clients, resolving problems
  • Maintaining and developing of business relation with Business Partners
  • Preparing internal reports for Clients
  • Increasing of quality service (process improvement)
Wymagania:
  • Higher education degree
  • Fluent German and good English skills
  • Knowledge of MS Excel and Office and usage of electronic mail systems (Outlook)
  • Excellent communication and interpersonal and analytical skills
  • Good adaptability and flexibility skills
  • Experience in Customer Service will be an asset
Informacje dodatkowe:
  • Attractive salary and benefits
  • Private medical care
  • Multisport card
  • Great training system
  • International, dynamic work environment

Recruitment Agency No. 812
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami. Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku pod ogłoszeniem: "APLIKUJ TERAZ".
Prosimy o dopisanie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.).”

Poznaj stanowisko: Specjalista ds. Obsługi Klienta

Specjalista ds. Obsługi Klienta to osoba odpowiedzialna za zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta w wybranej dziedzinie, np.: księgowości, usługach It, prawie lub w finansach. Do głównych obowiązków pracownika tego należy, m.in.: aktywne pozyskiwanie i obsługa klientów, prezentowanie produktów i usług firmy, udzielanie informacji i rozwiązywanie problemów, analiza potrzeb i oczekiwań ...

Załącz pliki do aplikacji

Aplikuj profilem
Nieuzupełniony profilUzupełnij

Rozmiar pliku 15MB | .bmp, .doc, .docx, .gif, .gzip, .jpeg, .jpg, .odt, .pdf, .pjpeg, .png, .rar, .rtf, .tiff, .txt, .xls, .xlsx, .zip

Dodatkowe informacje (rozwińzwiń)

- Wymagane pola

Trwa wysyłanie

Upuść plik w polu, aby go dodać

Rekrutują z Praca.pl