Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Opiekun Marki (Brand Manager) Warszawa
Brand Manager (kategoria - whisky; nowa marka)

Brand Manager (kategoria - whisky; nowa marka)

Hays Poland
Warszawa
praca stacjonarna
3279 dni temu
Brand Manager (kategoria - whisky; nowa marka)
Warszawa
Brand Manager (kategoria - whisky; nowa marka)
Warszawa
Nr Ref.: 1057964

HAYS Poland jest firmą doradztwa personalnego, należącą do międzynarodowej grupy HAYS plc, notowanej na giełdzie w Londynie i największej firmy rekrutacyjnej w Wielkiej Brytanii.

Grupa posiada ponad 390 biur w 27 krajach na całym świecie, w których łącznie pracuje 8 300 specjalistów. Jest liderem w Europie Środkowej i Wschodniej, Azji, Ameryce Południowej, Australii, Nowej Zelandii, Chinach, Japonii, Hong Kongu i Kanadzie.


Zespół Sales & Marketing General dla międzynarodowej Firmy specjalizującej się w produkcji, dystrybucji oraz marketingu wysokoprocentowych napojów alkoholowych, poszukuje obecnie osoby na stanowisko Brand Manager’a.

Przyszły Brand Manager odpowiedzialny będzie za opracowanie i egzekwowanie szczegółowych planów marketingowych na powierzonej marce. Brand Manager zaproponuje strategię dla powierzonej marki, opracuje szczegółowe plany marketingowe, stworzy szczegółowy budżet działań promocyjnych/reklamowych, przeanalizuje rentowność produktów znajdujących się w ramach zarządzanej marki. Ponadto, zatrudniona osoba skupi się na zidentyfikowaniu potrzeb konsumenta/shoppera oraz zarekomendowaniu odpowiednich działań w oparciu o analizę (bieżąca analiza danych AC Nielsen, inicjowanie i nadzór nad realizacją badań marketingowych, analiza trendów rynkowych i zachowań konsumenckich w celu identyfikacji możliwości wprowadzenia nowych produktów). Ze względu na brak działu trade marketingu, celem Brand Manager’a będzie również odpowiednie pozycjonowanie produktów w punkcie sprzedaży (planowanie i realizacja aktywności tradowych; ścisła współpraca z Działem Sprzedaży).

Kandydat, którego poszukujemy powinien posiadać wykształcenie wyższe w kierunku marketingu, ekonomii, zarządzania, min 3 letnie doświadczenie zdobyte w ramach renomowanych firm z rynku alkoholowego lub FMCG (udokumentowane sukcesami doświadczenie na stanowisku Junior Brand Manager’a/Brand Managera). Od Kandydatów oczekujemy rozumienia finansowych aspektów zarządzania marką, umiejętności zarządzania projektami, bardzo dobrze rozwiniętych umiejętności analitycznych, bardzo dobrej znajomości języka angielskiego. Znajomość rynku alkoholi mocnych będzie dodatkowym atutem.
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997r., Dz. U. Nr 101, poz. 926 ze zm.”

Numer w rejestrze agencji zatrudnienia: 361

hays.pl