Najnowsze oferty pracy

  • Koordynator / Koordynatorka Rozwoju Marek

    Lotte Wedel Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    POZNAJ WYJĄTKOWE SKŁADNIKI SWOJEJ PRZYSZŁEJ PRACY. To będą Twoje zadania: współpraca z agencjami reklamowymi w zakresie kreacji i produkcji materiałów POS; rekomendowanie planów i wdrażanie optymalnych narzędzi rozwoju dla poszczególnych marek; monitorowanie wyników osiąganych przez...
Zobacz więcej ofert pracy

Brand Manager

Hays Poland
Warszawa
praca stacjonarna
2816 dni temu
Brand Manager
Warszawa
Brand Manager
Warszawa
Nr Ref.: 1076266

HAYS Poland jest firmą doradztwa personalnego, należącą do międzynarodowej grupy HAYS plc, notowanej na giełdzie w Londynie i największej firmy rekrutacyjnej w Wielkiej Brytanii.

Grupa posiada ponad 390 biur w 27 krajach na całym świecie, w których łącznie pracuje 8 300 specjalistów. Jest liderem w Europie Środkowej i Wschodniej, Azji, Ameryce Południowej, Australii, Nowej Zelandii, Chinach, Japonii, Hong Kongu i Kanadzie.



For our Client, a leading global company from Fashion sector, we are looking for experienced and passionate professional for the position of Brand Manager.

The Brand Manager role will hold responsibility for developing and executing activation plans to meet brand strategies and objectives. He/She will form local brand ownership and “master brain” function that thinks end-to-end and is major link between all relevant marketing disciplines (trade marketing, product management). The chosen candidate will be responsible for planning, executing and evaluating brand campaigns, keeping focus on engaging online communication (digital, social media and e-PR) and innovative events. The Brand Manager will collect and analyse consumer and market insights to make recommendations to all internal stakeholders. Key duties also includes planning and managing the budget, as well as monitoring and reporting marketing plan implementation and KPI’s. He/She will develop effective working relationship with local agencies (media house, social media and PR agencies), being responsible for briefing, monitoring performance and providing constant feedback to them. Finally, the chosen candidate will support sales department by developing customized activation plans for the defined key accounts.

You can be perfect for this role if you possess at least 3 years of marketing experience in an independent Brand Manager position or 5 years’ experience including junior roles. Our Client expects proven track record in managing a well-known brand/brands from FMCG sector. We are looking for passionate marketing professional, with proactive attitude, excellent communication and project management skills and strong interpersonal skills. Very good analytical skills, ability to work with budget, but also to understand data (create recommendations based on numbers) are essential. Fluency in English is a must.

If you are interested in contributing to further growth of a global brand, the possibility of a long term career and a competitive salary equal to 12 000 – 14 000 PLN gross base/month plus attractive benefits package, including company car and annual bonus, please apply now!
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997r., Dz. U. Nr 101, poz. 926 ze zm.”

Numer w rejestrze agencji zatrudnienia: 361

hays.pl


 

Podobne oferty

  • Koordynator / Koordynatorka Rozwoju Marek

    Lotte Wedel Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    POZNAJ WYJĄTKOWE SKŁADNIKI SWOJEJ PRZYSZŁEJ PRACY. To będą Twoje zadania: współpraca z agencjami reklamowymi w zakresie kreacji i produkcji materiałów POS; rekomendowanie planów i wdrażanie optymalnych narzędzi rozwoju dla poszczególnych marek; monitorowanie wyników osiąganych przez...