Brand Manager  
Jesteś tutaj:  Strona Główna » Brand Manager

Poznaj stanowisko:
Opiekun Marki (Brand Manager)

Brand manager, zwany także w polskojęzycznej wersji opiekunem marki, jest osobą odpowiedzialną za całokształt działań promocyjnych i reklamowych, mających tworzyć wizerunek marki na danym rynku. Do obowiązków brand managera należy koordynowanie i czynne uczestnictwo w poszczególnych etapach wprowadzania produktu na rynek, opracowywanie strategii reklamowej i promocyjnej, badanie rynku pod kątem upodobań grupy docelowej, do ...


czytaj więcej: Opiekun Marki (Brand Manager)

Praca Opiekun Marki (Brand Manager)

Brand Manager - Ogłoszenie archiwalne

Praca Michael Page / Kadra zarządzająca / Marketing / Reklama / PR / Warszawa

 

Oferta pracy, której szukasz jest nieaktualna!

Zobacz podobne, aktualne ogłoszenia:

Manager Oddziału Bankowego Euro Bank S.A. mazowieckie

Engagement Manager Experis mazowieckie

Portfolio Management Office (PMO) Specialist Experis Warszawa mazowieckie

Dyrektor Sprzedaży Klient portalu Praca.pl mazowieckie

Kierownik ds. wdrożeń SAP HR TeamQuest mazowieckie

Więcej ofert pracy »
Chcesz otrzymywać najnowsze ogłoszenia prosto na Twój e-mail?
 
MP_Logo MP_claim
main img
Brand Manager
   
   
   
   
   
 

Job details

Publication Date: 21-12-2012
Reference: WSPW10381
Location: Warszawa

About Michael Page

Michael Page is one of the world’s leading professional recruitment consultancies, specialising in the placement of candidates in permanent and temporary positions.
More

 
   
  Follow us on:  
 

 

Our Client is currently building one of the most thriving teams in the market. This fast and progressing FMCG company, regarded for its daring business, is preparing a very aggressive expansion plan in the Polish market. The key to success is the promotion of very innovative and unique brands for which our client, is in need to recruit a business oriented Brand Manager who will be in charge of the Company's portfolio.

 


Job description:
  • Supports strategic planning process by providing input for the to long-term business strategy through category understanding and trends spotting
  • Develop, executes and monitors the country Brand Plans, Marketing and Trade Marketing Budget
  • Develop and implement New Product Development support plans
  • Co-develop (together with the international marketing team), adapt and approve final media campaigns and approves final media plans
  • Develop and execute brand consumer activation Trade Marketing / Category Management
  • Translate Consumer Marketing into compelling Shopper plans
  • Develop a local Category Management view to support the Sales team
  • Communicate plans to sales and retailers, monitors execution, seeks for feedback and post evaluates results of promotions
  • Manage internal relations (mainly Sales team)
  • Manage external corporate relations (International headquarters)
  • Manage external relations (agencies, customers, etc.)
Who we are looking for:
  • Master degree in Marketing or related area
  • 3 years minimum experience in multinational FMCG companies both in Brand and Trade Marketing Management positions
  • Strong analytical skills and P&L understanding
  • ATL, BTL and On-line agencies management experience
  • Entrepreneur and ambitious mind set
  • Motivated, flexible and proactive attitude with capacity to work under pressure
  • Persuasive interpersonal and communication skills
  • Team player with the ability to work in a multi-cultural and changing environment
   


PRACA W BRANŻY

 
 
 
 
Praca  |  Regulamin  |  Polityka prywatności  |  Pomoc  |  Kontakt  |  O nas  |  Reklama  |  Szukasz pracownika?  |  Partnerzy  |  Centrum prasowe  |  RSS  |  Widget z ofertami pracy

 

Copyright © 2003 - 2014 Praca.pl Sp. z o.o. Numer wydania: 16302 / 2014. Wszelkie prawa zastrzeżone. Powielanie, drukowanie, kopiowanie lub rozpowszechnianie w jakikolwiek sposób materiałów zawartych na stronach Praca.pl jest zabronione.

Brand Manager