specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
1 dni
Zadania, które na Ciebie czekają: 70% bieżąca obsługa klienta i obowiązki salonowe, 30% kontakt telefoniczny z klientami; Profesjonalna obsługa Klientów T- Mobile; Sprzedaż pełnej gamy produktów i usług świadczonych przez T-Mobile z wykorzystaniem dostępnych kanałów sprzedaży;...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
1 dni
Zadania, które na Ciebie czekają: 70% bieżąca obsługa klienta i obowiązki salonowe, 30% kontakt telefoniczny z klientami; Profesjonalna obsługa Klientów T- Mobile; Sprzedaż pełnej gamy produktów i usług świadczonych przez T-Mobile z wykorzystaniem dostępnych kanałów sprzedaży;...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj bez CV
1 dni
Opis pracy: Oferujemy pracę zdalną w której możesz zdobyć umiejętności biznesowe i językowe. Jest to oferta także dla osób z podstawowym doświadczeniem zawodowym, chętnych do nauki. Twój zakres obowiązków: Pierwszy kontakt z globalnymi klientami; Udzielanie informacji i pomocy klientom.
Twój zakres obowiązków Budowa, rozwój i serwis portfela klientów. Realizacja celów sprzedażowych i biznesowych. Wymagania: Sympatia i empatia do ludzi. Doświadczenie w pracy z klientami. Przedsiębiorczość i nastawienie na rozwój. Umiejętności sprzedażowe, analityczne oraz...
Twój zakres obowiązków Budowa, rozwój i serwis portfela klientów. Realizacja celów sprzedażowych i biznesowych. Wymagania: Sympatia i empatia do ludzi. Doświadczenie w pracy z klientami. Przedsiębiorczość i nastawienie na rozwój. Umiejętności sprzedażowe, analityczne oraz...
Twój zakres obowiązków Budowa, rozwój i serwis portfela klientów. Realizacja celów sprzedażowych i biznesowych. Wymagania: Sympatia i empatia do ludzi. Doświadczenie w pracy z klientami. Przedsiębiorczość i nastawienie na rozwój. Umiejętności sprzedażowe, analityczne oraz...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
10 godz.
Twój zakres obowiązków Obsługa połączeń przychodzących; Obsługa Klientów polskojęzycznych; Kontrola poprawności rozwiązania występujących usterek technicznych; Udzielanie wsparcia klientom w zakresie problemów technicznych; Diagnozowanie i rozwiązywanie przyjętych zgłoszeń;...
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: Bezpośredni kontakt z klientami biznesowymi - mailowo i telefonicznie; Bieżąca obsługa administracyjna zespołu handlowców; Obsługa systemów działu sprzedaży między innymi: CRM, VSOFT, nawigator; Generowanie różnego...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat 4 800 - 8 000 zł brutto/mies.
13 godz.
Zadania, które na Ciebie czekają: Zaangażowany/a w budowanie wizerunku jednej z najlepszych marek na świecie; Promować i sprzedawać najlepsze usługi i produkty; Kompleksowo obsługiwać Klientów; Pielęgnować posprzedażowe relacje z Klientami; Pracować w małym i pozytywnie nastawionym...
Handling incoming calls in English. Handling app. Registering customer requests and building the right relationship with them. Diagnosing and resolving accepted requests. Entering data into the system. Ensuring high quality of customer service.
CPL Jobs Sp. z o.o. to część międzynarodowej grupy CPL Resources, notowanej na irlandzkiej i angielskiej giełdzie papierów wartościowych. Działalność rozpoczęliśmy w 1989 roku, w Irlandii. Od 2006 roku działamy na rynku ogólnopolskim. Ponad 20 lat doświadczenia w rekrutacji sprawiło, że CPL Jobs może zaoferować swoim Klientom i Kandydatom wsparcie na każdym etapie procesu rekrutacyjnego. W naszych kontaktach z kandydatami stawiamy na długofalowe relacje. Zapewniamy stały dostęp do informacji o najciekawszych projektach na rynku, doradzamy też w kwestii rozwoju kariery i wyboru optymalnego typu zatrudnienia. Pozwól nam poznać i zrozumieć swoje potrzeby, a pomożemy Ci osiągnąć Twoje cele.
Business Client Support Consultant with French
Nr ref.: JO-1712-365779 AF3524
Do you want to relocate to Prague? - Business Client Support Consultant with French
Duties and responsibilities:
Resolves clients' questions or problems over the telephone or Internet focusing on product functionality
Collaborating in the international environment on a daily basis;
Analyse client’s questions and concerns, escalating problems to appropriate teams and handling problems to the satisfaction of the client;
Complete assigned projects;
Compile reports for internal needs or at a client’s request;
Maintain quality relationships with clients, remaining available to offer support;
Supporting team members in everyday activities.
Our requirements:
Fluency in English and French;
University degree or on the last year of studies, available for a full time job in Prague;
Experience in working in administrative/hr/customer service area would be an additional asset;
Solid knowledge of MS Office package (SAP would be an asset).
Company offers:
Challenging work environment;
Relocation package;
Accommodation help;
Opportunities to develop skills in the international organization;
Attractive salary;
Benefits programme (insurance, healthcare, lunch bonuses, sport card);
Great work atmosphere;
Possibilities for future promotions and career path development;
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
1 dni
Zadania, które na Ciebie czekają: 70% bieżąca obsługa klienta i obowiązki salonowe, 30% kontakt telefoniczny z klientami; Profesjonalna obsługa Klientów T- Mobile; Sprzedaż pełnej gamy produktów i usług świadczonych przez T-Mobile z wykorzystaniem dostępnych kanałów sprzedaży;...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
1 dni
Zadania, które na Ciebie czekają: 70% bieżąca obsługa klienta i obowiązki salonowe, 30% kontakt telefoniczny z klientami; Profesjonalna obsługa Klientów T- Mobile; Sprzedaż pełnej gamy produktów i usług świadczonych przez T-Mobile z wykorzystaniem dostępnych kanałów sprzedaży;...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj bez CV
1 dni
Opis pracy: Oferujemy pracę zdalną w której możesz zdobyć umiejętności biznesowe i językowe. Jest to oferta także dla osób z podstawowym doświadczeniem zawodowym, chętnych do nauki. Twój zakres obowiązków: Pierwszy kontakt z globalnymi klientami; Udzielanie informacji i pomocy klientom.
Twój zakres obowiązków Budowa, rozwój i serwis portfela klientów. Realizacja celów sprzedażowych i biznesowych. Wymagania: Sympatia i empatia do ludzi. Doświadczenie w pracy z klientami. Przedsiębiorczość i nastawienie na rozwój. Umiejętności sprzedażowe, analityczne oraz...
Twój zakres obowiązków Budowa, rozwój i serwis portfela klientów. Realizacja celów sprzedażowych i biznesowych. Wymagania: Sympatia i empatia do ludzi. Doświadczenie w pracy z klientami. Przedsiębiorczość i nastawienie na rozwój. Umiejętności sprzedażowe, analityczne oraz...
Twój zakres obowiązków Budowa, rozwój i serwis portfela klientów. Realizacja celów sprzedażowych i biznesowych. Wymagania: Sympatia i empatia do ludzi. Doświadczenie w pracy z klientami. Przedsiębiorczość i nastawienie na rozwój. Umiejętności sprzedażowe, analityczne oraz...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
10 godz.
Twój zakres obowiązków Obsługa połączeń przychodzących; Obsługa Klientów polskojęzycznych; Kontrola poprawności rozwiązania występujących usterek technicznych; Udzielanie wsparcia klientom w zakresie problemów technicznych; Diagnozowanie i rozwiązywanie przyjętych zgłoszeń;...
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: Bezpośredni kontakt z klientami biznesowymi - mailowo i telefonicznie; Bieżąca obsługa administracyjna zespołu handlowców; Obsługa systemów działu sprzedaży między innymi: CRM, VSOFT, nawigator; Generowanie różnego...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat 4 800 - 8 000 zł brutto/mies.
13 godz.
Zadania, które na Ciebie czekają: Zaangażowany/a w budowanie wizerunku jednej z najlepszych marek na świecie; Promować i sprzedawać najlepsze usługi i produkty; Kompleksowo obsługiwać Klientów; Pielęgnować posprzedażowe relacje z Klientami; Pracować w małym i pozytywnie nastawionym...
Handling incoming calls in English. Handling app. Registering customer requests and building the right relationship with them. Diagnosing and resolving accepted requests. Entering data into the system. Ensuring high quality of customer service.