Jesteśmy częścią ARPI Group, norweskiego holdingu, który od 18 lat skutecznie realizuje rekrutacje dla różnych gałęzi biznesu. Obecnie dla naszego Klienta, dynamicznie rozwijającego się dystrybutora sprzętu IT, w tym systemów POS, poszukujemy osoby na stanowisko:
Business Developer POS
Branża sprzętu POS to dynamicznie rozwijający się rynek pełen wyzwań. Obecnie poszukujemy Specjalisty ze znajomością produktu, gotowego na intensywne rozwijanie sieci sprzedaży, pełnego optymizmu i energii.
Atutem oferty jest duża decyzyjność i samodzielność na stanowisku pracy oraz perspektywa rozwoju zespołu handlowego w przyszłości i zarządzania nim.
Zakres obowiązków
- Aktywne analizowanie rynku i pozyskiwanie nowych klientów biznesowych
- Obsługa i rozwój biznesu z obecnymi klientami
- Budowanie i utrzymywanie stałych, długofalowych relacji z klientami
- Analiza potrzeb klientów oraz doradztwo w zakresie dopasowania konkretnych rozwiązań
- Negocjacje handlowe
- Przygotowywanie bezpośrednich ofert handlowych i finalizowanie warunków współpracy
- Przygotowywanie raportów i zestawień na potrzeby wewnętrzne
- Dostarczanie informacji z rynku, analiza i weryfikacja konkurencji
Poszukiwane kompetencje
- Co najmniej 2 lata doświadczenia w pozyskiwaniu klientów biznesowych, mile widziane w dystrybucji produktów IT
- Znajomość rynku i specyfiki produktów: systemów POS (sprzęt: terminale, monitory, skanery etc.)
- Duża etyka pracy i samodzielność, umiejętność organizowania czasu pracy i podejmowania efektywnych działań
- Silnie rozwinięte kompetencje sprzedażowe w zakresie pozyskiwania nowych klientów, negocjacji, a także prowadzenia obsługi posprzedażowej
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego
- Dyspozycyjność względem podejmowania podróży służbowych
- Nienaganna kultura osobista, doświadczenie w prowadzeniu rozmów handlowych z osobami decyzyjnymi w międzynarodowych strukturach
Oferujemy
- Pracę w stabilnej, międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
- Samodzielne stanowisko, możliwości poszerzania swoich kompetencji i rozwoju w ramach struktur (do zarządzania zespołem handlowym)
- Umowę o pracę, niezbędne narzędzia pracy (telefon, komputer, samochód służbowy)
- Kursy i szkolenia branżowe w tym specjalistyczne szkolenia produktowe
- Elastyczne warunki zatrudnienia – umowa o pracę lub kontrakt, zależnie od preferencji Kandydata