Grafton Recruitment jest częścią Grafton Employment Group, która działa w ramach stale rosnącej sieci biur na całym świecie. Jesteśmy jedną z wiodących firm rekrutacyjnych na terenie Europy, prężnie rozwijamy się na pozostałych kontynentach. Wśród naszych Klientów są najbardziej znane międzynarodowe oraz polskie firmy. Budujemy długotrwałe relacje z naszymi kandydatami i staramy się opierać współpracę na partnerskich kontaktach. Kandydaci mają możliwość współpracy z wyspecjalizowanym zespołem konsultantów pracujących dla wszystkich branż.
Business Development Account Manager – Temporary& Outsourcing Services
Miejsce pracy: Warszawa
Nr Ref.: 1-12-25759/PC
Opis stanowiska:
W ramach planowanego rozwoju oddziału warszawskiego poszukujemy kandydatów zainteresowanych objęciem strategicznego stanowiska Business Development Account Manager'a
Opis obowiązków:
- Dbałość o rozwój udziałów w rynku branży rekrutacyjnej ze szczególnym ukierunikowaniem na rozwój usług pracy tymczasowej/outsourcingu white collars;
- Odpowiedzialność za rozwój portfolio klientów i sprzedaży B2B w zakresie usług branży rekrutacyjnej na terenie Warszawy
- Współpraca z Managerem Regionu i Country Managerem w zakresie planowania strategicznego sprzedaży;
- Współpraca z Managerami oddziałów pod kątem realizacji strategii sprzedaży, kompleksowej obsługi klientów wieloodziałowych
- Nadzór nad negocjacjami handlowymi na terenie Polski Centralnej
- Wsparcie zespołu rekrutującego w tworzeniu rozwiązań dla klientów, negocjacjach cenowych i kalkulacjach opłacalności projektów
- Aktywne pozyskiwanie kluczowych klientów, projektowanie dopasowanych usług i bezpośrednia dbałość o utrzymywanie relacji z nimi,
- Praca i raportowanie w oparciu o wskaźniki efektywności KPI;
Opis obowiązków:
- Dbałość o rozwój udziałów w rynku branży rekrutacyjnej ze szczególnym ukierunikowaniem na rozwój usług pracy tymczasowej/outsourcingu white collars;
- Odpowiedzialność za rozwój portfolio klientów i sprzedaży B2B w zakresie usług branży rekrutacyjnej na terenie Warszawy
- Współpraca z Managerem Regionu i Country Managerem w zakresie planowania strategicznego sprzedaży;
- Współpraca z Managerami oddziałów pod kątem realizacji strategii sprzedaży, kompleksowej obsługi klientów wieloodziałowych
- Nadzór nad negocjacjami handlowymi na terenie Polski Centralnej
- Wsparcie zespołu rekrutującego w tworzeniu rozwiązań dla klientów, negocjacjach cenowych i kalkulacjach opłacalności projektów
- Aktywne pozyskiwanie kluczowych klientów, projektowanie dopasowanych usług i bezpośrednia dbałość o utrzymywanie relacji z nimi,
- Praca i raportowanie w oparciu o wskaźniki efektywności KPI;
Wymagania:
- Przynajmniej 3-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku w sektorze B2B oraz sprzedaży usług branży rekrutacyjnej,
- Bardzo dobra znajomość branży rekrutacyjnej, znajomość i umiejętność sprzedaży typowych usług takich jak: praca tymczasowa, outsourcing, IT contracting, rekrutacje stałe
- Udokumentowane sukcesy sprzedażowe, oparte o realizację planów sprzedażowych;
- Dobra znajomość języka angielskiego, umożliwiająca negocjacje oraz sprzedaż usług w środowisku anglojęzycznym, uczestnictwo w międzynarodowych
- Umiejętność pracy w zespole (mini-szkolenia, konsultacje, wsparcie);
- Gotowość do realizacji ambitnego planu sprzedażowego w oparciu o ustaloną strategię;
- Doskonała organizacja pracy, samodzielność, przedsiębiorczość;
- Wykształcenie wyższe;
- Bardzo dobra znajomość branży rekrutacyjnej, znajomość i umiejętność sprzedaży typowych usług takich jak: praca tymczasowa, outsourcing, IT contracting, rekrutacje stałe
- Udokumentowane sukcesy sprzedażowe, oparte o realizację planów sprzedażowych;
- Dobra znajomość języka angielskiego, umożliwiająca negocjacje oraz sprzedaż usług w środowisku anglojęzycznym, uczestnictwo w międzynarodowych
- Umiejętność pracy w zespole (mini-szkolenia, konsultacje, wsparcie);
- Gotowość do realizacji ambitnego planu sprzedażowego w oparciu o ustaloną strategię;
- Doskonała organizacja pracy, samodzielność, przedsiębiorczość;
- Wykształcenie wyższe;
Informacje dodatkowe:
Dodatkowe składniki wynagrodzenia:
- Możliwość uczestniczenia w dynamicznym rozwoju strategicznej dla firmy linii biznesowej
- Pracę w międzynarodowym środowisku; z najlepszymi pracodawcami na rynku
- Możliwość dołączenia do bardzo doświadczonego zespołu ekspertów w branży w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku;
- Atrakcyjny pakiet socjalny;
- Dostęp do pakietu międzynarodowych szkoleń,
- Pracę w dynamicznym, rozwijającym się zespole;
- Narzędzia niezbędne do pracy;
Interesuje Cię ta oferta pracy? Prosimy o wypełnienie formularza kontaktowego lub przesłania CV wraz z numerem referencyjnym w tytule maila.
W przypadku wcześniejszych spotkań w firmie Grafton, prosimy o bezpośredni kontakt z konsultantem prowadzącym.
Więcej podobnych ofert pracy na www.grafton.pl/oferty-pracy/hr-prawo-administracja/
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami. Zaproszonych kandydatów rejestrujemy w naszej bazie danych. Nadesłanych dokumentów nie zwracamy. Gwarantujemy dyskrecję.
- Możliwość uczestniczenia w dynamicznym rozwoju strategicznej dla firmy linii biznesowej
- Pracę w międzynarodowym środowisku; z najlepszymi pracodawcami na rynku
- Możliwość dołączenia do bardzo doświadczonego zespołu ekspertów w branży w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku;
- Atrakcyjny pakiet socjalny;
- Dostęp do pakietu międzynarodowych szkoleń,
- Pracę w dynamicznym, rozwijającym się zespole;
- Narzędzia niezbędne do pracy;
Interesuje Cię ta oferta pracy? Prosimy o wypełnienie formularza kontaktowego lub przesłania CV wraz z numerem referencyjnym w tytule maila.
W przypadku wcześniejszych spotkań w firmie Grafton, prosimy o bezpośredni kontakt z konsultantem prowadzącym.
Więcej podobnych ofert pracy na www.grafton.pl/oferty-pracy/hr-prawo-administracja/
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami. Zaproszonych kandydatów rejestrujemy w naszej bazie danych. Nadesłanych dokumentów nie zwracamy. Gwarantujemy dyskrecję.