Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach stałych, tymczasowych, outsourcingu i doradztwie personalnym. Trenkwalder należy do Grupy Trenkwalder International AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając Kandydatów i firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Obecnie dla naszego Klienta, wiodącego lidera w branży FMCG (sektor napojów bezalkoholowych), poszukujemy zmotywowanej osoby na stanowisko:
- bieżąca obsługa obecnych klientów firmy oraz podejmowanie działań sprzedażowych na podległym regionie,
- zarządzanie obszarem sprzedaży oraz stałe poszerzanie sieci sprzedaży,
- przygotowanie umów handlowych oraz rozwój sprzedaży u obecnych klientów,
- wdrażanie strategii sprzedaży i standardów firmy u nowych klientów,
- realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych, poprzez skuteczne prowadzenie procesów negocjacyjnych i sprzedażowych,
- regularne przedstawianie klientom rezultatów podejmowanych wspólnie działań oraz utrzymywanie relacji z klientami budując atmosferę współpracy i wspólnego osiągania sukcesów.
- min. 2-letnie doświadczenie zawodowe w dziale sprzedaży, poparte osiągnięciami zawodowymi (mile widziane doświadczenie zdobyte w firmach o profilu spożywczym),
- dobra znajomość specyfiki funkcjonowania rynku FMCG oraz umiejętność budowania relacji z klientami,
- komunikatywna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie,
- nastawienie na realizacje wyznaczonych celów sprzedażowych oraz umiejętność prowadzenia negocjacji handlowych,
- motywacja do rozwijania kompetencji sprzedażowych oraz ciągłego uczenia się,
- wykształcenie wyższe, mile widziane z zakresu handlu i/lub sprzedaży,
- wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne umożliwiające nawiązywanie i budowanie długofalowych kontaktów biznesowych oraz zdolności negocjacyjne, oraz zorientowanie na realizacje celów,
- prawo jazdy kat. B oraz znajomość obsługi komputera (MS Office).
- stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę, w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku o międzynarodowym kapitale,
- konkurencje wynagrodzenie składające się z podstawy i premii uzależnionej od wyników pracy oraz pakiet socjalny,
- niezbędne do wykonywania pracy narzędzia (laptop, telefon, samochód itp),
- codzienne wyzwania zawodowe oraz realne możliwości rozwoju zawodowego,
- kompleksowe szkolenie wdrażające oraz przygotowujące do wykonywania obowiązków służbowych.
Poznaj
Trenkwalder
Poznaj Trenkwalder Polska
Zajmujemy się łączeniem ludzi. Z nami znajdziesz pracę dopasowaną do Twoich wymagań, kompetencji i ambicji. Mamy do zaoferowania różne stanowiska: od praktykanckich i stażowych przez asystenckie i specjalistyczne po najwyższe posady kierownicze i dyrektorskie. Zatrudniamy zarówno do pracy tymczasowej, jak i na stałe. Jesteśmy blisko Ciebie. Masz nasze pełne wsparcie.
Od 2005 roku w Polsce, a od 30 lat na świecie łączymy świetnych pracowników z dobrymi pracodawcami. Jesteśmy synonimem najlepszych praktyk HR. Działamy kompleksowo, pomożemy Ci w codziennej pracy oraz kwestiach kadrowo-płacowych. Nie wiesz jeszcze z czym związać przyszłość? Porozmawiaj z naszym konsultantem. Chętnie pomożemy Ci z sukcesem wejść na rynek pracy, zaplanować karierę i znaleźć satysfakcjonującą posadę. W Polsce mamy ponad 40 biur - z łatwością nas znajdziesz.