Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. obsługi klienta z językiem holenderskim

    Praca.pl Sp. z o.o.   Rzeszów    praca zdalna / hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    7 dni
    Zakres obowiązków: Codzienny kontakt z klientami w języku holenderskim; Profesjonalne wsparcie klientów i rozwiązywanie ich problemów drogą mailową oraz telefoniczną; Dbałość o wysoki standard obsługi klienta; Dbałość o pozytywny wizerunek marki.
  • Customer Care Specialist with Dutch

    Foundever   podkarpackie    praca zdalna
    specjalista (mid)
    3 godz.
    As a Consumer Service Representative you will: Respond to and resolve a wide variety of consumer queries by phone and e-mail; Provide friendly and efficient customer service support in Dutch language; Advice and inform customers regarding clients' products and services; Identify, research, and...
  • Customer support specialist with German and English

    Foundever   podkarpackie    praca zdalna
    specjalista (mid)
    3 godz.
    The role: Respond to and resolve a wide variety of consumer queries by phone, chat or email; Taking control of situations and thinking on your feet to make smart decisions in order to resolve up to customer contacts; Provides customers with advice and information regarding clients' products and...
  • Hebrew Speaking Customer Care Associate

    Foundever   podkarpackie    praca zdalna
    specjalista (mid)
    3 godz.
    The role: Taking control of situations and thinking on your feet to make smart decisions in order to resolve up to customer telephone, email or chat contacts; Understanding customer’s needs so as to be able to deliver the best solution for each of them in line with our key performance indicators;...
  • Contact Centre Representative I with Dutch

    Aon   podkarpackie    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 godz.
    What the day will look like You will work with our global clients daily and as a first point of contact, you’ll be responsible for providing help and guidance regarding clients’ benefits. Also, in your first 3 months: you'll learn how we organize employee benefits for our clients you'll get to...
  • Customer care representative with Polish

    Foundever   podkarpackie    praca zdalna
    specjalista junior / mid
    7 godz.
    The role: Processes inbound calls/e-mails from customers and solve a wide range of customer service issues and problems; carries out customer inquiries in timely and correct manner by predefined rules when escalation is needed; understanding customer’s needs so as to be able to deliver the best...
  • Customer support specialist with German and English

    Foundever   podkarpackie    praca zdalna
    specjalista junior / mid
    7 godz.
    The role: Respond to and resolve a wide variety of consumer queries by phone, chat or email; Taking control of situations and thinking on your feet to make smart decisions in order to resolve up to customer contacts; Provides customers with advice and information regarding clients' products and...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim

    Foundever   podkarpackie    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta, aby jak najlepiej mu pomóc.
  • Customer Service Professional with Catalan and English

    Foundever   podkarpackie    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Location: fully remote work (territory of Poland) Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily...
  • Specjalistka / Specjalista ds. obsługi klienta z j. niemieckim i j. angielskim

    Nowy Styl   Jasło    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Twój zakres obowiązków: stała współpraca z klientem; przygotowywanie ofert sprzedażowych oraz dokumentacji; przyjmowanie i rejestrowanie zamówień w systemie IFS oraz kontrola przebiegu ich realizacji; wyjaśnianie reklamacji;
Zobacz więcej ofert pracy

Business Travel Consultant

Carlson Wagonlit eCenter Polska
Rzeszów
praca stacjonarna
2601 dni temu
Business Travel Consultant

 

„Deliver the Perfect Trip“ – das ist Ihre Aufgabe als CWT-Reiseberater. Neben der eigentlichen Reiseberatung selbst umfasst dies auch die Wahrung der Interessen von CWT und der seiner Aktionäre. Sie müssen drei Dinge gleichzeitig tun: erstens Reisende/Besteller so beraten, dass sie mit dem Ergebnis zufrieden sind, zweitens Geschäftswert für CWT erzeugen und drittens die Marke CWT stärken. Unser Personal ist unser Alleinstellungsmerkmal. CWT-Reiseberater sollen dies mit ihrer Tätigkeit und ihren Fähigkeiten unterstreichen.

 

Aufgaben
  • Reisende und Besteller optimal beraten
    • Unterschiedlichste Kunden unabhängig von ihrer jeweiligen Situation so beraten, dass ihr Anliegen möglichst zügig erfüllt wird
    • Auch Unbekannten gegenüber eine Atmosphäre des Vertrauens aufbauen, die Glaubwürdigkeit ausstrahlt
    • Kompetente und fundierte Beratung bieten, die in jeder Situation die jeweils optimale Reiseerfahrung gewährleistet
  • Geschäftswert für CWT erzeugen
    • Produkte und Leistungen verkaufen, die für CWT Geschäftswert haben und die Rentabilität unseres Unternehmens unterstützen
    • Aktuell über Produkte und Initiativen von CWT informiert sein, die unseren Kunden Mehrwert bieten
    • Sich neuen Geschäftsanforderungen flexibel anpassen können
  • Die Marke CWT stärken
    • Die Marke CWT im täglichen Tun repräsentieren
    • Technischen Entwicklungen und neuen Arbeitsweisen gegenüber aufgeschlossen sein, um sich stets flexibel auf neue Geschäftsanforderungen und Kundenbedürfnisse einstellen zu können
    • Dafür sorgen, dass Kunden uns treu bleiben. Hierzu gehört eine durchgängig konsistente Servicequalität und Berücksichtigung der Reiserichtlinien des jeweiligen Kunden. Reisende oder Besteller sollen sich individuell beraten fühlen.
Skills & competencies
  • Customer focused and service oriented
  • English, French, Italian, German or Spanish fluent
  • Ability to communicate in a multicultural environment
  • Adaptable and motivated to learn
About CWT


Carlson Wagonlit Travel ist ein führender Anbieter im Management von Geschäftsreisen. Teamwork und Ergebnisqualität kennen keine Grenzen: In diesem Bewusstsein verrichten unsere Reiseberater ihre Arbeit. CWT wurde als „Most Admired Travel Management Company“ ausgezeichnet, worauf wir sehr stolz sind. Mit noch mehr Stolz erfüllt uns jedoch, dass wir für diese Auszeichnung alle an einem Strang gezogen haben. Ob beim Buchen von Reisen für Regierungsinstitutionen, als Ratgeber zu internationalen Sicherheitsfragen oder beim Aufbau von Beziehungen mit globalen Unternehmen: Wir agieren wie eine Familie. Wir unterstützen uns gegenseitig und entwickeln uns als Team gemeinsam weiter. Genau das macht CWT in unseren Augen besonders.

We offer:

 

A stable employment under a permanent contract in a dynamic working environment in a growing and highly qualified team


An international work environment Soft skills and hard skills trainings; career development opportunities


Employee benefits, e.g. private medical care, private insurance, lunch card, multisport card, IATA card, recognition awards

In 150+ countries
Job details
  • Job ID: 160002V9
  • Region: EMEA
  • Country: Poland
  • Location: Rzeszow
  • Employment Type: Permament
  • Start Date: March 2017
  • Department: Traveler Services
 

Podobne oferty

  • Specjalista ds. obsługi klienta z językiem holenderskim

    Praca.pl Sp. z o.o.   Rzeszów    praca zdalna / hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    7 dni
    Zakres obowiązków: Codzienny kontakt z klientami w języku holenderskim; Profesjonalne wsparcie klientów i rozwiązywanie ich problemów drogą mailową oraz telefoniczną; Dbałość o wysoki standard obsługi klienta; Dbałość o pozytywny wizerunek marki.
  • Customer Care Specialist with Dutch

    Foundever   podkarpackie    praca zdalna
    specjalista (mid)
    3 godz.
    As a Consumer Service Representative you will: Respond to and resolve a wide variety of consumer queries by phone and e-mail; Provide friendly and efficient customer service support in Dutch language; Advice and inform customers regarding clients' products and services; Identify, research, and...
  • Customer support specialist with German and English

    Foundever   podkarpackie    praca zdalna
    specjalista (mid)
    3 godz.
    The role: Respond to and resolve a wide variety of consumer queries by phone, chat or email; Taking control of situations and thinking on your feet to make smart decisions in order to resolve up to customer contacts; Provides customers with advice and information regarding clients' products and...
  • Hebrew Speaking Customer Care Associate

    Foundever   podkarpackie    praca zdalna
    specjalista (mid)
    3 godz.
    The role: Taking control of situations and thinking on your feet to make smart decisions in order to resolve up to customer telephone, email or chat contacts; Understanding customer’s needs so as to be able to deliver the best solution for each of them in line with our key performance indicators;...
  • Contact Centre Representative I with Dutch

    Aon   podkarpackie    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 godz.
    What the day will look like You will work with our global clients daily and as a first point of contact, you’ll be responsible for providing help and guidance regarding clients’ benefits. Also, in your first 3 months: you'll learn how we organize employee benefits for our clients you'll get to...
  • Customer care representative with Polish

    Foundever   podkarpackie    praca zdalna
    specjalista junior / mid
    7 godz.
    The role: Processes inbound calls/e-mails from customers and solve a wide range of customer service issues and problems; carries out customer inquiries in timely and correct manner by predefined rules when escalation is needed; understanding customer’s needs so as to be able to deliver the best...
  • Customer support specialist with German and English

    Foundever   podkarpackie    praca zdalna
    specjalista junior / mid
    7 godz.
    The role: Respond to and resolve a wide variety of consumer queries by phone, chat or email; Taking control of situations and thinking on your feet to make smart decisions in order to resolve up to customer contacts; Provides customers with advice and information regarding clients' products and...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim

    Foundever   podkarpackie    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta, aby jak najlepiej mu pomóc.
  • Customer Service Professional with Catalan and English

    Foundever   podkarpackie    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Location: fully remote work (territory of Poland) Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily...
  • Specjalistka / Specjalista ds. obsługi klienta z j. niemieckim i j. angielskim

    Nowy Styl   Jasło    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Twój zakres obowiązków: stała współpraca z klientem; przygotowywanie ofert sprzedażowych oraz dokumentacji; przyjmowanie i rejestrowanie zamówień w systemie IFS oraz kontrola przebiegu ich realizacji; wyjaśnianie reklamacji;