„Oferty pracy pod adresem praca.pl”. Wystartowała ogólnopolska kampania wizerunkowa portalu.

2017-08-22

 

Jest to pierwsza inicjatywa portalu na tak dużą skalę, realizowana w odpowiedzi na oczekiwania rynku pracy, na którym pracodawcy borykają się z trudnościami w zatrudnieniu wykwalifikowanej kadry.

 

Tworząc założenia do kampanii analizowaliśmy sytuację na rynku pracy. Zaplanowane działania są odpowiedzią zarówno na potrzeby kandydatów, jak i oczekiwania pracodawców. Stąd głównym celem działań promocyjnych jest budowa solidnego fundamentu dla obu stron - znajomości marki Praca.pl wśród szerokiej grupy odbiorców. - mówi Katarzyna Kowalewska, Marketing Manager Praca.pl. Naszymi działaniami chcemy dać się poznać kandydatom aktywnie szukającym pracy, jak i zaktywizować kandydatów pasywnych oraz zachęcić ich do przeglądania i aplikowania na oferty pracy na Praca.pl – dodaje.

 

W ramach kampanii zostały zaplanowane intensywne działania w telewizji (min. TVN, TVN24, TVN24 Biznes i Świat, TVN Style, HGTV Home & Garden oraz Comedy Central, AXN, Ale Kino+, National Geographic, Kuchnia+) oraz aktywności na YouTube i VoD. Na potrzeby promocji online, równolegle z wersją ogólną, powstało 7 dedykowanych materiałów video, kierowanych do mieszkańców wybranych miast w Polsce, dla podkreślenia szerokiego wachlarza lokalnych ofert pracy. Jako marka obecna w przestrzeni online, portal stawia na nowoczesne rozwiązania technologiczne, stąd kampania uzupełniona jest o promocję display w modelu programmatic (precyzyjne targetowanie i optymalizacja reklam pod kątem analizy zachowań internautów).

 

Motyw przewodni kampanii to „Oferty pracy pod adresem praca.pl”. Przekaz kampanii, rozwinięty w video online,  podkreśla takie zalety korzystania z serwisu jak: możliwość znalezienia pracy w interesującej lokalizacji i u sprawdzonych pracodawców, dostępność na różnych urządzeniach (smartfon,  tablet, komputer) czy łatwość aplikowania.

 

Strategię i kreację kampanii opracował zespół Praca.pl. Za zakup mediów odpowiada Digital Resolution – Grupa OMD (online) i Praca.pl (telewizja). 

 


Przeczytaj także:

Skomentuj