Channel Activation Manager (hipermarkety)
Warszawa
Channel Activation Manager (hipermarkety)
Warszawa
Nr Ref.: 1059223
Warszawa
Nr Ref.: 1059223
HAYS Poland jest firmą doradztwa personalnego, należącą do międzynarodowej grupy HAYS plc, notowanej na giełdzie w Londynie i największej firmy rekrutacyjnej w Wielkiej Brytanii.
Grupa posiada ponad 390 biur w 27 krajach na całym świecie, w których łącznie pracuje 8 300 specjalistów. Jest liderem w Europie Środkowej i Wschodniej, Azji, Ameryce Południowej, Australii, Nowej Zelandii, Chinach, Japonii, Hong Kongu i Kanadzie.
Sales & Marketing General dla swojego Klienta, międzynarodowego koncernu spożywczego, poszukuje obecnie Kandydatów zainteresowanych pracą na stanowisku Channel Activation Manager’a.
Channel Activation Manager odpowiedzialny będzie za przekładanie planów aktywacyjnych marek, wiedzy o shopperze na plany aktywacyjne u poszczególnych klientów reprezentujących w tym przypadku kanał hipermarketów. Zatrudniona osoba odpowiedzialna będzie w szczególności za budowę narzędzi do aktywacji shoppera, rozwoju i egzekucji sprzedaży w przydzielonym kanale, stawianie celów sprzedażowych i tych dotyczących obszarów dystrybucji, ceny, półki oraz merchandisingu, analizę efektywności narzędzi w przydzielonym kanale, analizę sprzedaży w kanale (focus na aktywacje).
Channel Activation Manager współpracował będzie ściśle z działami marketingu, sprzedaży (struktury Key Account oraz struktury sprzedaży terenowej). Wspólnie z Group Key Account Manager’em współtworzyć będzie strategię rozwoju kanału. Co ważne, osoba ta współpracować będzie z klientami (sieciami) oraz dostawcami (agencjami). Channel Activation Manager kontrolować będzie budżet na działania w swoim kanale oraz budować będzie roczny plan aktywności dla swojego kanału. Rola ta jest samodzielna – bez dedykowanego zespołu.
Od Kandydatów oczekujemy popartego sukcesami doświadczenia w budowaniu planów trade marketingowych. Kandydaci powinni odznaczać się pokaźną ekspertyzę kanałową/shopperową. Idealny Kandydat powinien posiadać doświadczenie zdobyte w sprzedaży lub/i w marketingu handlowym firmy z sektora FMCG.
Idealny Kandydat powinien demonstrować wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne, otwartość na zmiany, umiejętność pracy pod presją czasu oraz wysokich oczekiwań.
hays.pl |