Nr wpisu do Rejestru Agencji Zatrudnienia: 2010.
Jesteśmy największą w Polsce firmą HR dostarczającą innowacyjne rozwiązania z zakresu zasobów ludzkich – od usług pracy tymczasowej i rekrutacji pracowników stałych, przez outplacement, po outsourcing usług na terenie Europy Środkowo-Wschodniej.
Od 1999 roku nasi dedykowani konsultanci zdobyli zaufanie 2 200 Klientów, którzy stale wybierają Work Service S.A. na swojego Partnera HR. Dla naszych prestiżowych Klientów każdego dnia zatrudniamy średnio 21 000 pracowników. Partnerstwo bazujące na solidnych fundamentach, zaufaniu i profesjonalizmie, zapewnia stanowiska pracy ponad 250 000 osób rocznie.
Nasi doradcy i konsultanci posiadają szeroką znajomość regionalnych rynków pracy. Ich wiedza, poparta szerokim doświadczeniem, pozwala nam realizować projekty z lokalną precyzją. W Polsce, Rosji, Niemczech, Czechach, Turcji, Rumunii i na Słowacji posiadamy 35 lokalnych biur oraz sieć 200 mobilnych doradców personalnych, za pośrednictwem których przeprowadzamy także rekrutacje w terenie. Jesteśmy zorientowani na zaspokajanie potrzeb zarówno pracowników, jak i pracodawców. Jednocześnie pozostajemy wrażliwi na zmienne uwarunkowania społeczno-ekonomiczne, podatkowe i prawne.
Work Service jest pierwszą spółką z sektora usług personalnych notowaną na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.
Zapraszamy do świata Work Service. Odkryj nasz szeroki wachlarz produktów, rozległą sieć lokalnych biur i paletę innowacyjnych rozwiązań HR. Dowiedz się, w jaki sposób „Przyciągamy Najlepszych”.
Nr wpisu do Rejestru Agencji Zatrudnienia: 2010.
- prowadzenie szkoleń: wdrażających dla pracowników Call Center, rozwijających kompetencje pracowników Grupy,
- opracowywanie i realizacja programów szkoleniowych z zakresu rozwoju kompetencji managerskich, komunikacji, negocjacji, przygotowanie materiałów szkoleniowych, skryptów,
- aktywny udział w systemowym badaniu potrzeb szkoleniowych,
- bieżący monitoring pracy z doradcami,
- poprawa jakości pracy doradców,
- praca z zespołem sprzedażowym,
- coaching doradców.
- minimum roczne doświadczenie w pracy na analogicznym stanowisku w strukturach Call Center,
- wykształcenie wyższe (mile widziana ukończona szkoła trenerów),
- wysoko rozwinięte zdolności dydaktyczne oraz interpersonalne,
- bardzo dobra znajomość MS Office,
- znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem,
- doświadczenie w sektorze zarządzania zasobami ludzkimi będzie dodatkowym atutem.
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- atrakcyjne wynagrodzenie: gwarantowana podstawowa wzbogacona systemem premiowym,
- pracę w inspirującym i dającym możliwości rozwoju środowisku,
- pakiet socjalny dla Pracowników Work Service - Program "Wyspa";
- pracę na rzecz stale rozwijającej się międzynarodowej firmy telekomunikacyjnej.
- nowoczesne warunki pracy oraz dogodną lokalizację.