Continous Improvement Specialist
pl / en
Jesteś tutaj:  Strona Główna » Continous Improvement Specialist

Poznaj stanowisko:
Analityk Biznesowy

Analityk biznesowy - zajmuje się analizą projektu organizacji, przedsiębiorstw, instytucji rządowych. Ocenia także modele biznesowe oraz ich integrację z technologią. Zajmuje się kontrolą finansową wszystkich transakcji firmy. Do jego obowiązków należy: Współpraca z głównymi negocjatorami, przedstawicielami firmy oraz osobami decyzyjnymi w sprawach umów sprzedażowych, odpowiedzialność za zgodność procedur ...


czytaj więcej: Analityk Biznesowy

Praca Analityk Biznesowy

Continous Improvement Specialist - Ogłoszenie archiwalne

Praca Hays Poland / Doradztwo / Konsulting / Finanse / Bankowość / małopolskie / Kraków

 

Oferta pracy, której szukasz jest nieaktualna!

Zobacz podobne, aktualne ogłoszenia:

Analityk procesu likwidacji szkód Accenture Sp. z o. o. małopolskie

Business Analyst Hays Poland małopolskie

Business Process Analyst & Reporting Analyst CPL JOBS Sp. z o.o. małopolskie

Credit and Collections Analyst Dutch Speaker Capgemini Polska Sp. z o.o. małopolskie

Senior Data Analyst with German CPL JOBS Sp. z o.o. małopolskie

Więcej ofert pracy »
Chcesz otrzymywać najnowsze ogłoszenia prosto na Twój e-mail?
 
Continous Improvement Specialist
Kraków
Continous Improvement Specialist
Kraków
Nr Ref.: 1069776
HAYS Poland jest firmą doradztwa personalnego, należącą do międzynarodowej grupy HAYS plc, notowanej na giełdzie w Londynie i największej firmy rekrutacyjnej w Wielkiej Brytanii.

Grupa posiada ponad 390 biur w 27 krajach na całym świecie, w których łącznie pracuje 8 300 specjalistów. Jest liderem w Europie Środkowej i Wschodniej, Azji, Ameryce Południowej, Australii, Nowej Zelandii, Chinach, Japonii, Hong Kongu i Kanadzie.
For our Client, an international company located in Krakow we are looking for Candidate for Continous Improvement Specialist.

Successful Candidate will be responsible for identifying projects where improvement is needed, delivers aggregated reports over issue resolution process and suggests process changes, developing and grow right tooling to handle the issue gathering and resolution process. You will also be responsible for quality improvement trainings delivery, coaching and mentoring and implementing projects on Lean/ Six Sigma methodology.

We are looking for Candidates with experience in processes improvement ( Lean Six Sigma or Kaizen), Green Belt certificate, excellent English skills, business acumen, strong communication skills as well as ability to translate performance improvement benefits into financial business outcomes and to be pragmatic, resilient and innovative in problem solving and issue resolution.

Our Client offers a full time job in a fast growing company with stable employment conditions. Opportunities of professional development in multinational environment, competitive salary and outstanding benefit package as well as training and interesting career path within the company structures.

In order to participate in the recruitment project, please send us your CV.
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997r., Dz. U. Nr 101, poz. 926 ze zm.”

Numer w rejestrze agencji zatrudnienia: 361

hays.pl


 dodaj do ulubionych  drukuj ofertę  ustaw powiadomienia  RSS