Najnowsze oferty pracy

  • Ekspert/ starszy specjalista ds. współpracy z nadzorem

    PKO Bank Polski   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior / ekspert  umowa o pracę  pełny etat
    24 godz.
    Na co dzień w naszym zespole:analizujesz pisma zewnętrznych organów nadzoru i kontroli przekazywane do banku oraz monitorujesz terminowość udzielania odpowiedzi,koordynujesz przygotowanie odpowiedzi na pisma kierowane do banku przez organy nadzoru i kontroli,zapewniasz wsparcie merytoryczne i...
  • Ekspert ds. kontraktów i outsourcingu

    PKO Bank Polski   Warszawa    praca stacjonarna
    ekspert  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Na co dzień w naszym zespole:opracowujesz oraz wydajesz opinie do projektów kontraktów, w tym: umów outsourcingu czynności bankowych, umów o zachowaniu poufności, umów o powierzenie przetwarzania danych osobowych,realizujesz poszczególne etapy procesu outsourcingu czynności bankowych, w...
  • Specjalista Wsparcia Sprzedaży

    GRUPA PZU   Łódź    praca hybrydowa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    9 dni
    Wsparcie Dyrektora Sieci Sprzedaży w zakresie organizacji narad i spotkań; Obsługa CSZBI (rola PAI) i SZZ, nadawanie dostępu i uprawnień; Monitorowanie budżetu Sieci Sprzedaży; Kompletowanie dokumentacji dla nowych umów agencyjnych (przeniesienie do SD) Zamawianie materiałów...
  • Starszy specjalista ds. dokumentacji kredytowej

    PKO Bank Polski   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Na co dzień w naszym zespole:sporządzasz dokumentację kredytową w języku polskim i angielskim dla klientów Obszaru Bankowości Korporacyjnej i Przedsiębiorstw, tj. przede wszystkim dla klientów strategicznychi międzynarodowych, a także oddziałów zagranicznych PKO Banku Polskiego, w...
  • Starszy specjalista ds. dokumentacji kredytowej

    PKO Bank Polski   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Na co dzień w naszym zespole:sporządzasz dokumentację kredytową w języku polskim i angielskim dla klientów Obszaru Bankowości Korporacyjnej i Przedsiębiorstw, tj. przede wszystkim dla klientów strategicznychi międzynarodowych, a także oddziałów zagranicznych PKO Banku Polskiego, w...
  • Specjalista ds. umów handlowych i przetargów

    Diehl Metering   Bażanowice, ul. Cieszyńska 1A    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista junior / mid  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Najważniejsze zadania na tym stanowisku to: czynne uczestnictwo w postępowaniach wg ustawy oraz poza ustawą PZP na każdym etapie procesu (począwszy od analizy dokumentacji dot. postępowania aż do podpisania umowy) przygotowanie umów handlowych i ich analiza pod względem potencjalnego...
  • Specjalista ds. umów handlowych i przetargów

    Praca.pl Sp. z o.o.   Bażanowice    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista junior / mid  aplikuj bez CV
    13 dni
    Zakres obowiązków: Aktywny udział we wszystkich etapach przetargów (od analizy dokumentacji do zawierania umów). Tworzenie i ocena umów pod kątem ryzyka. Współpraca z zespołami handlowymi i technicznymi. Raportowanie dotyczące przetargów i umów. Zbieranie niezbędnych dokumentów do...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Małopolskie Kraków Specjalista ds. Umów / Kontraktów Kraków
Learning Operations Financial Administrator

Learning Operations Financial Administrator

Motorola Solutions Systems Polska
Kraków
praca stacjonarna
2872 dni temu

The Learning Operations - International Region team is part of the Global Learning Organisation.  The wider team Designs, Develops and Delivers a range of courses to Customers and Partners.  The Operations team play a critical role in supporting all associated activities to ensure success.



Learning Operations Financial Administrator
Miejsce pracy: Kraków
Job ID: 115423

Scope of Responsibilities/Expectations:
This role is responsible for the Finance operations of the Learning Organisation - International Region (EMEA & APAC). This role has specific overall responsibility for team financial administration, as well as financial data tracking and reporting. Also, the role is responsible for order management of all training product delivery, cost management, system tools and processes, procurement tools and processes, and other financial tools and processes as needed. It requires customer and partner interaction to ensure payment and purchase order processing. Specific responsibilities include:
• Define and perform financial management and financial processing activities in support of Learning's International region.
• Identify and implement opportunities for simplification.
• Partner with other Regional finance teams to share best practice and help globalize standard procedures.
• Perform the duties associated with training product order management for the Learning organisation.
• Perform all duties associated with the cost management of training delivery including cost charging, journal vouchers, cost recovery, and cost reporting. This will require interaction with a myriad of tools and processes across multiple regional departments.
• Operate in a ‘Agile' driven environment and be able to identify and make improvements when required.
• Ensure monthly Management Business Reports (MBR's) are generated and be able to identify any items that may require management attention, such as incorrect postings, In Direct Labour overspend or Direct Labour under-recovery. Work closely with the wider Finance teams to ensure expected training revenue is properly recognised.
• Ensure training event orders are obtained and entered into the order management system, and, upon completion of training, ensure invoices are sent and revenue is recognised.
• Provide financial reports as requested by the Director of Training for the International Region
Specific Knowledge/Skills:

• Experience in financial administration, including cost management, revenue and other financial reporting.
• Excellent written and oral communication skills.
• This role will require keen attention to detail in working with numerical or textual data with little margin for error under sometimes fast-paced and dynamic training situations
• Excellent knowledge of MS Excel or equivalent
We offer:

• Competitive salary package
• Strong team-oriented culture
• Comfortable work conditions (high class offices, parking space)
• Private medical coverage
• Life insurance
• Access to wellness facilities and integration events
• Technical communities
• Trainings and broad development opportunities
If interested please apply through online form available at APLIKUJ TERAZ button below.
 

Podobne oferty

  • Ekspert/ starszy specjalista ds. współpracy z nadzorem

    PKO Bank Polski   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior / ekspert  umowa o pracę  pełny etat
    24 godz.
    Na co dzień w naszym zespole:analizujesz pisma zewnętrznych organów nadzoru i kontroli przekazywane do banku oraz monitorujesz terminowość udzielania odpowiedzi,koordynujesz przygotowanie odpowiedzi na pisma kierowane do banku przez organy nadzoru i kontroli,zapewniasz wsparcie merytoryczne i...
  • Ekspert ds. kontraktów i outsourcingu

    PKO Bank Polski   Warszawa    praca stacjonarna
    ekspert  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Na co dzień w naszym zespole:opracowujesz oraz wydajesz opinie do projektów kontraktów, w tym: umów outsourcingu czynności bankowych, umów o zachowaniu poufności, umów o powierzenie przetwarzania danych osobowych,realizujesz poszczególne etapy procesu outsourcingu czynności bankowych, w...
  • Specjalista Wsparcia Sprzedaży

    GRUPA PZU   Łódź    praca hybrydowa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    9 dni
    Wsparcie Dyrektora Sieci Sprzedaży w zakresie organizacji narad i spotkań; Obsługa CSZBI (rola PAI) i SZZ, nadawanie dostępu i uprawnień; Monitorowanie budżetu Sieci Sprzedaży; Kompletowanie dokumentacji dla nowych umów agencyjnych (przeniesienie do SD) Zamawianie materiałów...
  • Starszy specjalista ds. dokumentacji kredytowej

    PKO Bank Polski   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Na co dzień w naszym zespole:sporządzasz dokumentację kredytową w języku polskim i angielskim dla klientów Obszaru Bankowości Korporacyjnej i Przedsiębiorstw, tj. przede wszystkim dla klientów strategicznychi międzynarodowych, a także oddziałów zagranicznych PKO Banku Polskiego, w...
  • Starszy specjalista ds. dokumentacji kredytowej

    PKO Bank Polski   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Na co dzień w naszym zespole:sporządzasz dokumentację kredytową w języku polskim i angielskim dla klientów Obszaru Bankowości Korporacyjnej i Przedsiębiorstw, tj. przede wszystkim dla klientów strategicznychi międzynarodowych, a także oddziałów zagranicznych PKO Banku Polskiego, w...
  • Specjalista ds. umów handlowych i przetargów

    Diehl Metering   Bażanowice, ul. Cieszyńska 1A    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista junior / mid  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Najważniejsze zadania na tym stanowisku to: czynne uczestnictwo w postępowaniach wg ustawy oraz poza ustawą PZP na każdym etapie procesu (począwszy od analizy dokumentacji dot. postępowania aż do podpisania umowy) przygotowanie umów handlowych i ich analiza pod względem potencjalnego...
  • Specjalista ds. umów handlowych i przetargów

    Praca.pl Sp. z o.o.   Bażanowice    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista junior / mid  aplikuj bez CV
    13 dni
    Zakres obowiązków: Aktywny udział we wszystkich etapach przetargów (od analizy dokumentacji do zawierania umów). Tworzenie i ocena umów pod kątem ryzyka. Współpraca z zespołami handlowymi i technicznymi. Raportowanie dotyczące przetargów i umów. Zbieranie niezbędnych dokumentów do...