Twoja przyszła rola: bieżąca współpraca z biznesem, polegająca na przedstawianiu aktualnych danych finansowych wraz z odchyleniami do budżetu i prognoz. Wykonywanie kalkulacji, raportowanie i monitorowanie trendów. Bieżące wskazywanie zagrożeń oraz doradzanie biznesowi, przegląd...
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Wrocław
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
Ciekawe projekty Prowadzenie projektów z zakresu finansowania nieruchomości komercyjnych we współpracy z zarządem, naszymi bankami partnerskimi i rynkiem kapitałowym Rozbudowa i utrzymanie naszej sieci kontaktów z bankami i instytutami kredytującymi Analiza projektu / Analiza danych...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
1 godz.
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: prowadzenie kontroli instytucjonalnej w celu potwierdzenia zgodności stanu faktycznego z obowiązującymi przepisami prawa wewnętrznego i zewnętrznego oraz zgodnie z programem zadania, prowadzenie kontroli z zakresu przestrzegania w Spółce Ustawy Prawo...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
2 godz.
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: prowadzenie spraw związanych z monitorowaniem realizacji projektu w zakresie kontrolingu, sporządzanie, analizowanie i weryfikowanie sprawozdań dotyczących realizacji projektu, obsługa systemu informatycznego SAP i Platformy Zakupowej w zakresie...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B pełny etat rekrutacja online
1 dni
Jakie zadania na Ciebie czekają: nadzór nad obiegiem dokumentów finansowych; udział w procesie płatności za kupowane usługi i towary; raportowanie finansowe - przygotowywanie cyklicznych raportów finansowych oraz analiz ad-hoc; analiza danych finansowych, a następnie wyciąganie wniosków i...
OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: monitorowanie budżetu, identyfikację ryzyk oraz przygotowywanie propozycji działań naprawczych, rozliczanie dotacji udzielonych z budżetu państwa, weryfikację rozliczeń cząstkowych, tworzenie raportów zbiorczych dotyczących rozliczeń,...
specjalista mid / senior / ekspert umowa o pracę pełny etat
4 dni
Do głównych zadań osoby zatrudnionej należeć będzie: Realizacja i monitorowanie realizacji procedur z zakresu procesów zarządzania płynnością finansową oraz zarządzania finansami PGE S.A. i spółek GK PGE Realizacja procesów związanych z pozyskiwaniem przez spółki GK PGE...
Zakres obowiązków: Sporządzanie analiz, raportów, prezentacji (o charakterze zarówno cyklicznym jak i ad hoc), Przygotowywanie budżetu, miesięczna aktualizacja prognoz oraz kontrola ich realizacji; Udział w procesie zamknięcia miesiąca, Doskonalenie systemów raportowania. Wymagania...
menedżer umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
Zakres obowiązków: Przygotowanie rocznego budżetu , planu wieloletniego, forecastu – kontrola ich realizacji wraz z analizą odchyleń Przygotowywanie raportów finansowych dla Zarządu Analiza rentowności Współpraca z Działem Księgowości Optymalizacja kosztów firmy Kontrola przychodów...
Zakres obowiązków: udział w procesie budżetowania wyników Bilans, RZiS, CF, w tym budżetowanie skonsolidowane wraz z bieżącym monitorowaniem odchyleń; sporządzanie okresowych analiz i raportów dotyczących realizacji wyników na potrzeby Zarządu, przegotowywanie raportów do Funduszu:...
Experis™ is the global leader in professional resourcing and project-based workforce solutions. We accelerate organizations’ growth by intensely attracting, assessing and placing specialized expertise in IT, Finance & Accounting, Engineering and Healthcare to precisely deliver in-demand talent for mission-critical positions, enhancing the competitiveness of the organizations and people we serve.
Control Analyst (VaR, backtesting)
Workplace: Warszawa
Nr Ref.: CA_VaR/05/16/MS_130
Performing controls over Centralised VaR Backtesting for various regions/entities, and protecting the business by continually enhancing the existing risk and control framework
Operating controls over the validity and accuracy of the Actual and Hypo Profit & Loss and ensuring any exception is properly handled and documented.
Driving compliance with internal and external policies
Assessment and testing of the adequacy and effectiveness of controls,
Challenging existing processes and making recommendations
Close liaison with other teams and senior management
a. 2 years of experience in similar area
Good undesrtaidng of accounting prinicples
Knowledge of derivatives
Understanding backtesting and VaR issues
Very good communication skills
Excellent Excel skills (good knowledge of VBA)
Fluent English
Univeristy degree in Economics, Econometrics, Accounting, Banking or similar
If you are interested in this offer please send your application by clicking Apply button.
Twoja przyszła rola: bieżąca współpraca z biznesem, polegająca na przedstawianiu aktualnych danych finansowych wraz z odchyleniami do budżetu i prognoz. Wykonywanie kalkulacji, raportowanie i monitorowanie trendów. Bieżące wskazywanie zagrożeń oraz doradzanie biznesowi, przegląd...
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Wrocław
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
Ciekawe projekty Prowadzenie projektów z zakresu finansowania nieruchomości komercyjnych we współpracy z zarządem, naszymi bankami partnerskimi i rynkiem kapitałowym Rozbudowa i utrzymanie naszej sieci kontaktów z bankami i instytutami kredytującymi Analiza projektu / Analiza danych...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
1 godz.
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: prowadzenie kontroli instytucjonalnej w celu potwierdzenia zgodności stanu faktycznego z obowiązującymi przepisami prawa wewnętrznego i zewnętrznego oraz zgodnie z programem zadania, prowadzenie kontroli z zakresu przestrzegania w Spółce Ustawy Prawo...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
2 godz.
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: prowadzenie spraw związanych z monitorowaniem realizacji projektu w zakresie kontrolingu, sporządzanie, analizowanie i weryfikowanie sprawozdań dotyczących realizacji projektu, obsługa systemu informatycznego SAP i Platformy Zakupowej w zakresie...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B pełny etat rekrutacja online
1 dni
Jakie zadania na Ciebie czekają: nadzór nad obiegiem dokumentów finansowych; udział w procesie płatności za kupowane usługi i towary; raportowanie finansowe - przygotowywanie cyklicznych raportów finansowych oraz analiz ad-hoc; analiza danych finansowych, a następnie wyciąganie wniosków i...
OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: monitorowanie budżetu, identyfikację ryzyk oraz przygotowywanie propozycji działań naprawczych, rozliczanie dotacji udzielonych z budżetu państwa, weryfikację rozliczeń cząstkowych, tworzenie raportów zbiorczych dotyczących rozliczeń,...
specjalista mid / senior / ekspert umowa o pracę pełny etat
4 dni
Do głównych zadań osoby zatrudnionej należeć będzie: Realizacja i monitorowanie realizacji procedur z zakresu procesów zarządzania płynnością finansową oraz zarządzania finansami PGE S.A. i spółek GK PGE Realizacja procesów związanych z pozyskiwaniem przez spółki GK PGE...
Zakres obowiązków: Sporządzanie analiz, raportów, prezentacji (o charakterze zarówno cyklicznym jak i ad hoc), Przygotowywanie budżetu, miesięczna aktualizacja prognoz oraz kontrola ich realizacji; Udział w procesie zamknięcia miesiąca, Doskonalenie systemów raportowania. Wymagania...
menedżer umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
Zakres obowiązków: Przygotowanie rocznego budżetu , planu wieloletniego, forecastu – kontrola ich realizacji wraz z analizą odchyleń Przygotowywanie raportów finansowych dla Zarządu Analiza rentowności Współpraca z Działem Księgowości Optymalizacja kosztów firmy Kontrola przychodów...
Zakres obowiązków: udział w procesie budżetowania wyników Bilans, RZiS, CF, w tym budżetowanie skonsolidowane wraz z bieżącym monitorowaniem odchyleń; sporządzanie okresowych analiz i raportów dotyczących realizacji wyników na potrzeby Zarządu, przegotowywanie raportów do Funduszu:...