Country Sales Manager
Polska
Country Sales Manager
Polska
Nr Ref.: 1083960

HAYS Poland jest firmą doradztwa personalnego, należącą do międzynarodowej grupy HAYS plc, notowanej na giełdzie w Londynie i największej firmy rekrutacyjnej w Wielkiej Brytanii.

Grupa posiada ponad 390 biur w 27 krajach na całym świecie, w których łącznie pracuje 8 300 specjalistów. Jest liderem w Europie Środkowej i Wschodniej, Azji, Ameryce Południowej, Australii, Nowej Zelandii, Chinach, Japonii, Hong Kongu i Kanadzie.


Dla naszego Klienta, znanego dystrybutora sprzętu laboratoryjnego poszukujemy osób na stanowisko Country Sales Manager.

Preferowana lokalizacja Kandydata to Warszawa. Osoby z innych regionów również będą rozważane w procesie, przy założeniu częstych wizyt w siedzibie głównej firmy. Poszukujemy osób z najmniej pięcio-letnim doświadczeniem w zarządzaniu zespołem sprzedażowym, wyższym wykształceniem (preferowane około biologiczne). Wybrany Kandydat powinien mieć doświadczenie w tworzeniu strategii, planów oraz przygotowaniu budżetów. Zarządzanie dostawcami będzie traktowane jako atut. Wymagana jest znajomość języka angielskiego na poziomie minimum dobrym.

Do obowiązków Kandydata będzie należało przejęcie odpowiedzialności za wyniki finansowe, optymalizacja kosztów, tworzenie strategii dla firmy oraz rocznych planów sprzedażowych i budżetowych, poszerzenie oferty produktowej, zarządzanie personelem, reprezentowanie firmy na zewnątrz.

Nasz Klient oferuje możliwość rozwoju w ciekawej firmie, stałe podnoszenie swoich kwalifikacji, liczne zagraniczne szkolenia.
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997r., Dz. U. Nr 101, poz. 926 ze zm.”

Numer w rejestrze agencji zatrudnienia: 361

hays.pl


Poznaj stanowisko: Kierownik ds. Sprzedaży

Kierownik ds. Sprzedaży to osoba, która zarządza zespołem sprzedaży. Do podstawowych obowiązków pracownika tego należy, m.in.: analiza raportów i prognoz dotyczących rynku i weryfikacja planów sprzedaży, tworzenie strategii sprzedaży firmy, poszukiwanie nowych rynków zbytu, nadzór nad prawidłowością zawieranych umów oraz sporządzanie raportów, realizacja powierzonych planów ...

Rekrutują z Praca.pl