Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. obsługi klienta z językiem holenderskim

    Praca.pl Sp. z o.o.   Kraków    praca zdalna / hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    13 godz.
    Zakres obowiązków: Codzienny kontakt z klientami w języku holenderskim; Profesjonalne wsparcie klientów i rozwiązywanie ich problemów drogą mailową oraz telefoniczną; Dbałość o wysoki standard obsługi klienta; Dbałość o pozytywny wizerunek marki.
  • Customer Care z językiem hiszpańskim lub włoskim

    Armatis Polska Sp. z o. o.   Kraków, ul. W. Sławka    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa zlecenie  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Twój zakres obowiązków: Odbieranie połączeń, odpisywanie na korespondencję mailową oraz chaty od pasażerów linii lotniczej, Przyjmowanie oraz obsługa reklamacji, Pomoc przy zmianach terminów przelotów, odpraw, bagaży, danych osobowych oraz wszelkiego rodzaju spraw organizacyjnych. Od...
  • Customer Care z językiem niemieckim

    Armatis Polska Sp. z o. o.   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  pełny etat / część etatu  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Twój zakres obowiązków: Odbieranie połączeń, odpisywanie na korespondencję mailową oraz chaty od pasażerów linii lotniczej, Przyjmowanie oraz obsługa reklamacji, Pomoc przy zmianach terminów przelotów, odpraw, bagaży, danych osobowych oraz wszelkiego rodzaju spraw organizacyjnych. Od...
  • Praktykant - wsparcie przy procesach przekazywania kluczy i podpisywaniu aktów notarialnych

    Spravia sp. z o. o.   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / praktykant/stażysta / asystent  umowa zlecenie  pełny etat
    2 dni
    Poszukujemy osoby na umowę zlecenie/praktykantów do wsparcia przy procesach przekazywania kluczy klientom/odbiorowych i wsparcia przy podpisywaniu aktów notarialnych w oddziałach: Warszawa w terminie od IV. – XII. 2024; Kraków w terminie od IV. – XII. 2024; Gdańsk w terminie od IV. –...
  • Contact Centre Representative I with Dutch

    Aon   Kraków    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    What the day will look like You will work with our global clients daily and as a first point of contact, you’ll be responsible for providing help and guidance regarding clients’ benefits. Also, in your first 3 months: you'll learn how we organize employee benefits for our clients you'll get to...
  • Customer Service Representative with French and English

    ManpowerGroup   Zabierzów    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Job Tasks A main point of contact for all customer; Manage/co-ordinate the order process; Prepare & produce professional quotations; Manage/co-ordinate the order process from start to finish in close conjunction with the Central order Desk; Active follow-up of outstanding quotes; As a Sales Force...
  • Customer Service Professional with Catalan and English

    Foundever   małopolskie    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Location: fully remote work (territory of Poland) Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily...
  • Care Coordinator - Customer Service Representative

    Henry Meds   małopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Katowice
    specjalista (mid)  kontrakt B2B  pełny etat   8 500 - 9 000 zł netto (+VAT)/mies.  rekrutacja online
    1 dni
    Key responsibilities: Provide exceptional customer service to clients and customers by answering their questions, addressing their concerns, and resolving any issues they may have via phone and email. Use customer relationship management software (CRM) to manage customer interactions and track...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z językiem rosyjskim

    Foundever   małopolskie    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Do twoich codziennych zadań będzie należało: Obsługa klienta w języku polskim i rosyjskim; Wspieranie Klientów drogą mailową i telefoniczną; Wsparcie podczas problemów z rezerwacjami lub płatnościami; Rozwiązywanie problemów zgodnie z procedurami. Czego oczekujemy od Ciebie? Język:...
  • Customer care representative with Polish

    Foundever   małopolskie    praca zdalna
    specjalista junior / mid
    2 dni
    The role: Processes inbound calls/e-mails from customers and solve a wide range of customer service issues and problems; carries out customer inquiries in timely and correct manner by predefined rules when escalation is needed; understanding customer’s needs so as to be able to deliver the best...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Małopolskie Kraków Specjalista ds. Obsługi Klienta Kraków
Customer Care Specialist with fluent English

Customer Care Specialist with fluent English

Grafton Recruitment
Kraków
praca stacjonarna
2331 dni temu
Grafton Recruitment, firma założona w 1982 roku w Irlandii, to wiodąca agencja rekrutacyjna z ponad 30 letnim doświadczeniem. Grafton Recruitment jest jedną z największych niezależnych firm rekrutacyjnych w Europie, wyspecjalizowaną w rekrutacji profesjonalistów średniego i wyższego szczebla we wszystkich sektorach. Gwarancją wysokiej jakości naszych usług jest posiadany certyfikat ISO 9001.

Agencja zatrudnienia (nr licencji 812)
Customer Care Specialist with fluent English
Job location: Kraków
Nr ref.: 6-26-47409/PC
For one of our TOP- American Client who is working in IT, new technology sector, we are looking for Customer Care Specialist with fluent English, who will be responsible for support of British market.

Daily tasks:
  • Manage the contact with business partners in UK
  • Prepare of documents and administrative tasks
  • Taking care of the data inserted to the system
  • Resolving issues related with cooperation, business requirements, technical needs
  • Mainly contact through e-mail (rare phone calls)
  • preparing cost analyzes
  • Daily contact in English
Requirements:
If you have positive approach to work and you are open for new challenges, you enjoy working in the multinational team and are interested in new technologies, please send your CV.

Other requirements:
  • Fluent English min C1 level
  • Customer Service experience
  • IT knowledge will be an asset
  • Good level of using MS Office, especially Excel
  • Ability to gather new skills and pay attention to details
  • Strong motivation
Benefits:
  • Multisport card, private medical care, life insurance
  • Training budget
  • Clear monthly bonus system
  • Annual bonus
  • Office hours 10-18
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami. Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku pod ogłoszeniem: "APLIKUJ TERAZ".
Prosimy o dopisanie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.).”
 

Podobne oferty

  • Specjalista ds. obsługi klienta z językiem holenderskim

    Praca.pl Sp. z o.o.   Kraków    praca zdalna / hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    13 godz.
    Zakres obowiązków: Codzienny kontakt z klientami w języku holenderskim; Profesjonalne wsparcie klientów i rozwiązywanie ich problemów drogą mailową oraz telefoniczną; Dbałość o wysoki standard obsługi klienta; Dbałość o pozytywny wizerunek marki.
  • Customer Care z językiem hiszpańskim lub włoskim

    Armatis Polska Sp. z o. o.   Kraków, ul. W. Sławka    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa zlecenie  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Twój zakres obowiązków: Odbieranie połączeń, odpisywanie na korespondencję mailową oraz chaty od pasażerów linii lotniczej, Przyjmowanie oraz obsługa reklamacji, Pomoc przy zmianach terminów przelotów, odpraw, bagaży, danych osobowych oraz wszelkiego rodzaju spraw organizacyjnych. Od...
  • Customer Care z językiem niemieckim

    Armatis Polska Sp. z o. o.   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  pełny etat / część etatu  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Twój zakres obowiązków: Odbieranie połączeń, odpisywanie na korespondencję mailową oraz chaty od pasażerów linii lotniczej, Przyjmowanie oraz obsługa reklamacji, Pomoc przy zmianach terminów przelotów, odpraw, bagaży, danych osobowych oraz wszelkiego rodzaju spraw organizacyjnych. Od...
  • Praktykant - wsparcie przy procesach przekazywania kluczy i podpisywaniu aktów notarialnych

    Spravia sp. z o. o.   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / praktykant/stażysta / asystent  umowa zlecenie  pełny etat
    2 dni
    Poszukujemy osoby na umowę zlecenie/praktykantów do wsparcia przy procesach przekazywania kluczy klientom/odbiorowych i wsparcia przy podpisywaniu aktów notarialnych w oddziałach: Warszawa w terminie od IV. – XII. 2024; Kraków w terminie od IV. – XII. 2024; Gdańsk w terminie od IV. –...
  • Contact Centre Representative I with Dutch

    Aon   Kraków    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    What the day will look like You will work with our global clients daily and as a first point of contact, you’ll be responsible for providing help and guidance regarding clients’ benefits. Also, in your first 3 months: you'll learn how we organize employee benefits for our clients you'll get to...
  • Customer Service Representative with French and English

    ManpowerGroup   Zabierzów    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Job Tasks A main point of contact for all customer; Manage/co-ordinate the order process; Prepare & produce professional quotations; Manage/co-ordinate the order process from start to finish in close conjunction with the Central order Desk; Active follow-up of outstanding quotes; As a Sales Force...
  • Customer Service Professional with Catalan and English

    Foundever   małopolskie    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Location: fully remote work (territory of Poland) Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily...
  • Care Coordinator - Customer Service Representative

    Henry Meds   małopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Katowice
    specjalista (mid)  kontrakt B2B  pełny etat   8 500 - 9 000 zł netto (+VAT)/mies.  rekrutacja online
    1 dni
    Key responsibilities: Provide exceptional customer service to clients and customers by answering their questions, addressing their concerns, and resolving any issues they may have via phone and email. Use customer relationship management software (CRM) to manage customer interactions and track...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z językiem rosyjskim

    Foundever   małopolskie    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Do twoich codziennych zadań będzie należało: Obsługa klienta w języku polskim i rosyjskim; Wspieranie Klientów drogą mailową i telefoniczną; Wsparcie podczas problemów z rezerwacjami lub płatnościami; Rozwiązywanie problemów zgodnie z procedurami. Czego oczekujemy od Ciebie? Język:...
  • Customer care representative with Polish

    Foundever   małopolskie    praca zdalna
    specjalista junior / mid
    2 dni
    The role: Processes inbound calls/e-mails from customers and solve a wide range of customer service issues and problems; carries out customer inquiries in timely and correct manner by predefined rules when escalation is needed; understanding customer’s needs so as to be able to deliver the best...