Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista \ Specjalistka ds. Rozwoju Relacji z Klientem

    Medicover Benefits   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 godz.
    Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: Wsparcie klientów korporacyjnych od momentu pozytywnego zamknięcia umowy przez Zespół Sprzedaży do pełnej implementacji platformy benefitowej; Zapewnianie ciągłego wsparcia i doradztwa dla klientów, gwarantując ich zadowolenie...
  • Customer Service Advisor with Polish

    Concentrix   Warszawa    praca zdalna
    młodszy specjalista (junior)  umowa zlecenie  pełny etat / część etatu   29,41 zł brutto/godz.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 godz.
    We are an International Outsourcing Group, managing outsourced IT and sales services, bringing together world-class resources and expertise to help create valuable relationships between our clients, their customers, and their employees. Do you enjoy discussions about TV shows and favorite movies?...
  • Specjalista ds. obsługi klienta

    La Makeup Sp. z o.o.   Warszawa, Mokotów    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 godz.
    Zadania: Posprzedażowa obsługa klientów sklepu internetowego; Kontakt z klientami drogą telefoniczną oraz mailową; Obsługa procesu zamówienia; Aktywna współpraca z zespołem oraz innymi działami w firmie;
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z językiem polskim i angielskim

    Foundever   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 godz.
    Do Twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna oraz mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Wsparcie przy zbieraniu informacji na temat wydarzeń medycznych; Rozwiązywanie problemów pacjentów oraz organizacje wymiany produktów pacjenta zgodnie z procedurami;
  • Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim

    Praca.pl Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    5 godz.
    Zakres obowiązków: Codzienny kontakt z klientami w języku niemieckim; Profesjonalne wsparcie klientów i rozwiązywanie ich problemów drogą mailową oraz telefoniczną; Dbałość o wysoki standard obsługi klienta; Dbałość o pozytywny wizerunek marki.
  • Specjalista ds. Obsługi Lekarza

    Telemedi sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat   5 000 - 7 000 zł / mies. (w zal. od umowy)
    5 godz.
    Obowiązki zarządzanie procesami obsługi lekarskiej, profesjonalna telefoniczna oraz mailowo obsługa zgłoszeń, przygotowywanie raportów dot. Twoich obowiązków, zarządzanie procesami obsługi lekarskiej, proponowanie nowych rozwiązań w zakresie działania platformy telemedycznej,...
  • Konsultant / Specjalista ds. Obsługi Klienta

    Telemedi sp. z o.o.   Warszawa    praca zdalna / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat
    5 godz.
    Jako Konsultant ds. Obsługi Klienta będziesz współtworzyć z nami innowacje w branży telemedycznej i ubezpieczeniowej. Szukamy osoby: Empatycznej, wyrozumiałej i dyskretnej. Dokładnej i zorganizowanej. Z komunikatywną znajomością języka angielskiego. Ze znajomością pakietu MsOffice,...
  • Opiekun Klienta / Specjalista ds. Obsługi Klienta - Biuro rachunkowe

    Pomysłowi Księgowi   Warszawa, Śródmieście, Nowy Świat    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior / ekspert  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat   4 500 - 7 000 zł / mies. (w zal. od umowy)  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    22 godz.
    W związku z dynamicznym rozwojem naszego biura rachunkowego i regularnie powiększającą się bazą naszych klientów, do naszego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko: Opiekun klienta / Specjalista ds. obsługi klienta. Do zadań zatrudnionej osoby należeć będzie: bieżąca obsługa...
  • Customer Care Specialist z językiem niemieckim

    Armatis Polska Sp. z o. o.   Warszawa    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa zlecenie  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    23 godz.
    Twój zakres obowiązków Wsparcie klientów korzystających z platformy ogłoszeniowej w języku niemieckim, Obsługa połączeń przychodzących i korespondencji mailowej, Udzielanie informacji, Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta oraz budowanie pozytywnych relacji, Aktualizacja...
  • Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta

    Diabetyk24 Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    23 godz.
    Obsługa klientów - kontakt telefoniczny, chat, infolinia przychodząca. Sprawna obsługa zapytań mailowych. Obsługa zamówień na Allegro. Wystawianie i korygowanie dokumentów sprzedażowych. Zapewnienie właściwego obiegu dokumentów i przepływu informacji w zakresie działań związanych z obsługą klienta.
Zobacz więcej ofert pracy

Customer Care Specialist with Hungarian

Page Personnel
Warszawa, Warsaw
praca stacjonarna
3382 dni temu



Customer Care Specialist with Hungarian
Warsaw PFSB15681


On behalf of our Client, an international company providing innovative, business solutions to its worldwide customers, we are currently looking for a Customer Care Specialist Central and Eastern Europe (CEE). The person on this position will be providing customer support to Hungarian market. Ideal candidate will have strong focus on clients, excellent communication and language skills.


Opis stanowiska / Job description:
- Independent processing of all kind of requests from our customers, partners and third parties (corporate/business clients)
- Set-up and maintain of new and existing customers in our systems
- Support and carry out tasks (e.g. training our partners)
- Active support in operational implementation of new products and services
- Monitor and admonish outstanding receivables
- Previewing, completion and translation of documents
- Active participation and cooperation in local and regional projects
- Active assistance in all areas of the team
- Provide accurate and complete information in daily, monthly and annual reports
- Ensure terminal orders and invoicing

Kogo szukamy / Profile description:
- Very good verbal and written business communication skills in Hungarian and Polish
- Communicative level of English
- Organizational and conceptual skills and a strong client focus
- Advanced knowledge of Microsoft Word, Excel and Outlook
- Excellent communication and interpersonal skills


Jak aplikować / How to apply:



Page Personnel jest jedną z wiodących agencji doradztwa personalnego, prowadzącą projekty rekrutacyjne od poziomu entry level/graduates do poziomu starszych specjalistów i ekspertów.

Page Personnel jest częścią PageGroup - międzynarodowego lidera w dziedzinie rekrutacji specjalistycznej, posiadającego 164 biura w 34 krajach na całym świecie. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu zdobywanemu na rynku od 1994 r. marka Page Personnel jest rozpoznawana i ceniona w większości krajów Europy Zachodniej, w Azji, rejonie Pacyfiku oraz Ameryce Północnej i Południowej.

Dowiedz się więcej o Page Personnel


 

Podobne oferty

  • Specjalista \ Specjalistka ds. Rozwoju Relacji z Klientem

    Medicover Benefits   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 godz.
    Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: Wsparcie klientów korporacyjnych od momentu pozytywnego zamknięcia umowy przez Zespół Sprzedaży do pełnej implementacji platformy benefitowej; Zapewnianie ciągłego wsparcia i doradztwa dla klientów, gwarantując ich zadowolenie...
  • Customer Service Advisor with Polish

    Concentrix   Warszawa    praca zdalna
    młodszy specjalista (junior)  umowa zlecenie  pełny etat / część etatu   29,41 zł brutto/godz.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 godz.
    We are an International Outsourcing Group, managing outsourced IT and sales services, bringing together world-class resources and expertise to help create valuable relationships between our clients, their customers, and their employees. Do you enjoy discussions about TV shows and favorite movies?...
  • Specjalista ds. obsługi klienta

    La Makeup Sp. z o.o.   Warszawa, Mokotów    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 godz.
    Zadania: Posprzedażowa obsługa klientów sklepu internetowego; Kontakt z klientami drogą telefoniczną oraz mailową; Obsługa procesu zamówienia; Aktywna współpraca z zespołem oraz innymi działami w firmie;
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z językiem polskim i angielskim

    Foundever   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 godz.
    Do Twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna oraz mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Wsparcie przy zbieraniu informacji na temat wydarzeń medycznych; Rozwiązywanie problemów pacjentów oraz organizacje wymiany produktów pacjenta zgodnie z procedurami;
  • Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim

    Praca.pl Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    5 godz.
    Zakres obowiązków: Codzienny kontakt z klientami w języku niemieckim; Profesjonalne wsparcie klientów i rozwiązywanie ich problemów drogą mailową oraz telefoniczną; Dbałość o wysoki standard obsługi klienta; Dbałość o pozytywny wizerunek marki.
  • Specjalista ds. Obsługi Lekarza

    Telemedi sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat   5 000 - 7 000 zł / mies. (w zal. od umowy)
    5 godz.
    Obowiązki zarządzanie procesami obsługi lekarskiej, profesjonalna telefoniczna oraz mailowo obsługa zgłoszeń, przygotowywanie raportów dot. Twoich obowiązków, zarządzanie procesami obsługi lekarskiej, proponowanie nowych rozwiązań w zakresie działania platformy telemedycznej,...
  • Konsultant / Specjalista ds. Obsługi Klienta

    Telemedi sp. z o.o.   Warszawa    praca zdalna / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat
    5 godz.
    Jako Konsultant ds. Obsługi Klienta będziesz współtworzyć z nami innowacje w branży telemedycznej i ubezpieczeniowej. Szukamy osoby: Empatycznej, wyrozumiałej i dyskretnej. Dokładnej i zorganizowanej. Z komunikatywną znajomością języka angielskiego. Ze znajomością pakietu MsOffice,...
  • Opiekun Klienta / Specjalista ds. Obsługi Klienta - Biuro rachunkowe

    Pomysłowi Księgowi   Warszawa, Śródmieście, Nowy Świat    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior / ekspert  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat   4 500 - 7 000 zł / mies. (w zal. od umowy)  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    22 godz.
    W związku z dynamicznym rozwojem naszego biura rachunkowego i regularnie powiększającą się bazą naszych klientów, do naszego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko: Opiekun klienta / Specjalista ds. obsługi klienta. Do zadań zatrudnionej osoby należeć będzie: bieżąca obsługa...
  • Customer Care Specialist z językiem niemieckim

    Armatis Polska Sp. z o. o.   Warszawa    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa zlecenie  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    23 godz.
    Twój zakres obowiązków Wsparcie klientów korzystających z platformy ogłoszeniowej w języku niemieckim, Obsługa połączeń przychodzących i korespondencji mailowej, Udzielanie informacji, Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta oraz budowanie pozytywnych relacji, Aktualizacja...
  • Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta

    Diabetyk24 Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    23 godz.
    Obsługa klientów - kontakt telefoniczny, chat, infolinia przychodząca. Sprawna obsługa zapytań mailowych. Obsługa zamówień na Allegro. Wystawianie i korygowanie dokumentów sprzedażowych. Zapewnienie właściwego obiegu dokumentów i przepływu informacji w zakresie działań związanych z obsługą klienta.