Najnowsze oferty pracy

  • Customer Service Advisor with Polish

    Concentrix   Warszawa    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    17 godz.
    Your responsibilities: Answer phone calls, e-mails, live chats, and messages on social media from customers. Help customers with issues related to the service, troubleshoot on the customer's behalf, and solve the customer's problems to the best of your ability. Work shifts: morning 8:00-16:45,...
  • Doradca klienta – obsługa chat-u

    Concentrix   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    19 godz.
    Zakres obowiązków: Obsługa klientów popularnego sklepu internetowego oraz utrzymywanie najwyższej jakości obsługi klienta zgodnej ze standardami projektu; Efektywny kontakt z klientem poprzez live chat; Pozytywne, empatyczne i profesjonalne podejście do klientów; Udzielanie rzetelnych i...
  • Specjalista ds. obsługi klienta z językiem angielskim

    Praca.pl Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    20 godz.
    Jesteś komunikatywną osobą i swobodnie posługujesz się językiem angielskim? Chcesz rozwijać swoje kompetencje w międzynarodowym środowisku? Mamy dla Ciebie idealną propozycję! Zakres obowiązków: Obsługa klientów zagranicznych i krajowych w języku polskim i angielskim; Odpowiadanie na...
  • Specjalista ds. obsługi klienta w Biurze Handlowym – Rynek Przewozów Międzynarodowych i Intermodalnych

    PKP CARGO S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    22 godz.
    Wyzwania, jakie na Ciebie czekają: Przyjmowanie zapytań ofertowych Kompletowanie dokumentacji niezbędnej do zawarcia i realizacji umów handlowych i aneksów Analiza realizacji planów przewozowych Pozyskiwanie nowych Klientów i zleceń na przewóz towarów Utrzymywanie i rozwój relacji...
  • Pracownik biura obsługi klienta

    Kreski Spółka Jawna Piotr Gałecki Łukasz Gałecki   Warszawa    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat   5 750 - 6 300 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    22 godz.
    Zakres obowiązków: Obsługa zgłoszeń w systemie CRM; Udzielanie odpowiedzi na wiadomości e-mail; Odbieranie połączeń telefonicznych; Przygotowywanie drobnych paczek (ok. 0,5kg) do wysyłki; Praca z dokumentami - umowy, faktury, raporty, zestawienia; Rozkład aktywności: CRM 60%, e-mail 20%,...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta

    Praca.pl Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    24 godz.
    Opis stanowiska: Bezpośrednia i telefoniczna obsługa klientów. Rozwiązywanie problemów i udzielanie odpowiedzi na zapytania klientów. Utrzymywanie wysokiego poziomu satysfakcji klientów. Realizacja zadań związanych z obsługą posprzedażową. Współpraca z innymi działami.
  • Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta

    Diabetyk24 Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Obsługa klientów - kontakt telefoniczny, chat, infolinia przychodząca. Sprawna obsługa zapytań mailowych. Obsługa zamówień na Allegro. Wystawianie i korygowanie dokumentów sprzedażowych. Zapewnienie właściwego obiegu dokumentów i przepływu informacji w zakresie działań związanych z obsługą klienta.
  • Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim

    Praca.pl Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    3 dni
    Zakres obowiązków: Codzienny kontakt z klientami w języku niemieckim; Profesjonalne wsparcie klientów i rozwiązywanie ich problemów drogą mailową oraz telefoniczną; Dbałość o wysoki standard obsługi klienta; Dbałość o pozytywny wizerunek marki.
  • Opiekun Klienta / Specjalista ds. Obsługi Klienta - Biuro rachunkowe

    Pomysłowi Księgowi   Warszawa, Śródmieście, Nowy Świat    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior / ekspert  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat   4 500 - 7 000 zł / mies. (w zal. od umowy)  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    W związku z dynamicznym rozwojem naszego biura rachunkowego i regularnie powiększającą się bazą naszych klientów, do naszego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko: Opiekun klienta / Specjalista ds. obsługi klienta. Do zadań zatrudnionej osoby należeć będzie: bieżąca obsługa...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z językiem polskim i angielskim

    Foundever   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Do Twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna oraz mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Wsparcie przy zbieraniu informacji na temat wydarzeń medycznych; Rozwiązywanie problemów pacjentów oraz organizacje wymiany produktów pacjenta zgodnie z procedurami;
Zobacz więcej ofert pracy

Customer Order Specialist

Philips
Warszawa
praca stacjonarna
2770 dni temu
Customer Order Specialist
Location: Warsaw
Organization: Philips Lighting Poland Sp. z o.o.
JOB ID: 204783
 
 

Philips Lighting (Euronext Amsterdam ticker: LIGHT) is a global leader in lighting products, systems and services. Our understanding of how lighting positively affects people coupled with our deep technological know-how enable us to deliver digital lighting innovations that unlock new business value, deliver rich user experiences and help to improve lives. Serving professional and consumer markets, we sell more energy efficient LED lighting than any other company. We lead the industry in connected lighting systems and services, leveraging the Internet of Things to take light beyond illumination and transform homes, buildings and urban spaces. In 2015, we had sales of EUR 7.4 billion and currently we have approximately 36,000 employees in over 70 countries.

 

Philips Lighting offers expertise, depth and reach across the entire lighting value chain to improve and simplify the work of our professional partners wherever our knowledge and reach can create value for them. From LED light sources to the increased role of controls to all-inclusive tailor-made solutions.

 

Your challenge:

 

As Customer Service Specialist you will be part of Customer Service Operations organization and will contribute to a high developed external customer satisfaction and operational service.

 

Your team:

 

You will be part of the Supply Chain Organization in CEE, dedicated to Poland and Baltics geography and will be based in Warsaw office. The Team constitutes of 14 Specialists servicing Customers from all market ends on wide portfolio of both Consumer and Professional Lighting Solutions

You work intensively with a broad set of colleagues from different functions and levels to deliver best in class customer service results to meet operational and financial targets.

 

Your responsibilities:

  • Deliver superior service to various Customers from different market ends (Consumer, Trade and Professional) via close cooperation with various stakeholders within Company (Sales, Pricing, Marketing, Planning, Factories, Warehouse, Transportation)

  • Quality order handling via SAP based applications

  • Ensures smooth realization and completeness of project orders delivery

  • Monitor customer service level and implement action plans to mitigate risks and eliminate issues

  • Initiate commercial invoicing confirming accuracy of the information on invoices in order to limit later queries (quantity, price, discounts)

  • Complaints handling

We are looking for:

  • Bachelor or Master degree
  • At least 5 years of progressive work experience in Customer Service
  • Fluency in English (both oral and written) is a must
  • 2+ years of proven experience in supply chain and/or commercial environment
  • 2+ years of proven experience in investments related orders handling
  • Practical knowledge of SAP (ERP module) is a must
  • Experience to improve supply chain management (plan & deliver) processes
  • Analytical and problem solving skills
  • Flexible team player and self-motivated
  • Target oriented, customer oriented
  • Follow-up attitude, can-do attitude
  • Excellent communication skills
  • Computer skills: MS Office advanced

We offer:

  • Yearly bonus based on performance achieved
  • Private medical care with option to extend it to family members
  • BenefitSystem cards
  • Discount for Philips’ products

We kindly inform you that we will contact only chosen candidates.

Please provide a clause: „Hereby I agree to process my personal data included in my application for requirements of the recruitment process (in accordance to Personal data Protection Act dated 29 August 1997; Official Journal no 133, item 883)”.
 

Podobne oferty

  • Customer Service Advisor with Polish

    Concentrix   Warszawa    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    17 godz.
    Your responsibilities: Answer phone calls, e-mails, live chats, and messages on social media from customers. Help customers with issues related to the service, troubleshoot on the customer's behalf, and solve the customer's problems to the best of your ability. Work shifts: morning 8:00-16:45,...
  • Doradca klienta – obsługa chat-u

    Concentrix   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    19 godz.
    Zakres obowiązków: Obsługa klientów popularnego sklepu internetowego oraz utrzymywanie najwyższej jakości obsługi klienta zgodnej ze standardami projektu; Efektywny kontakt z klientem poprzez live chat; Pozytywne, empatyczne i profesjonalne podejście do klientów; Udzielanie rzetelnych i...
  • Specjalista ds. obsługi klienta z językiem angielskim

    Praca.pl Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    20 godz.
    Jesteś komunikatywną osobą i swobodnie posługujesz się językiem angielskim? Chcesz rozwijać swoje kompetencje w międzynarodowym środowisku? Mamy dla Ciebie idealną propozycję! Zakres obowiązków: Obsługa klientów zagranicznych i krajowych w języku polskim i angielskim; Odpowiadanie na...
  • Specjalista ds. obsługi klienta w Biurze Handlowym – Rynek Przewozów Międzynarodowych i Intermodalnych

    PKP CARGO S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    22 godz.
    Wyzwania, jakie na Ciebie czekają: Przyjmowanie zapytań ofertowych Kompletowanie dokumentacji niezbędnej do zawarcia i realizacji umów handlowych i aneksów Analiza realizacji planów przewozowych Pozyskiwanie nowych Klientów i zleceń na przewóz towarów Utrzymywanie i rozwój relacji...
  • Pracownik biura obsługi klienta

    Kreski Spółka Jawna Piotr Gałecki Łukasz Gałecki   Warszawa    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat   5 750 - 6 300 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    22 godz.
    Zakres obowiązków: Obsługa zgłoszeń w systemie CRM; Udzielanie odpowiedzi na wiadomości e-mail; Odbieranie połączeń telefonicznych; Przygotowywanie drobnych paczek (ok. 0,5kg) do wysyłki; Praca z dokumentami - umowy, faktury, raporty, zestawienia; Rozkład aktywności: CRM 60%, e-mail 20%,...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta

    Praca.pl Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    24 godz.
    Opis stanowiska: Bezpośrednia i telefoniczna obsługa klientów. Rozwiązywanie problemów i udzielanie odpowiedzi na zapytania klientów. Utrzymywanie wysokiego poziomu satysfakcji klientów. Realizacja zadań związanych z obsługą posprzedażową. Współpraca z innymi działami.
  • Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta

    Diabetyk24 Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Obsługa klientów - kontakt telefoniczny, chat, infolinia przychodząca. Sprawna obsługa zapytań mailowych. Obsługa zamówień na Allegro. Wystawianie i korygowanie dokumentów sprzedażowych. Zapewnienie właściwego obiegu dokumentów i przepływu informacji w zakresie działań związanych z obsługą klienta.
  • Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim

    Praca.pl Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    3 dni
    Zakres obowiązków: Codzienny kontakt z klientami w języku niemieckim; Profesjonalne wsparcie klientów i rozwiązywanie ich problemów drogą mailową oraz telefoniczną; Dbałość o wysoki standard obsługi klienta; Dbałość o pozytywny wizerunek marki.
  • Opiekun Klienta / Specjalista ds. Obsługi Klienta - Biuro rachunkowe

    Pomysłowi Księgowi   Warszawa, Śródmieście, Nowy Świat    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior / ekspert  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat   4 500 - 7 000 zł / mies. (w zal. od umowy)  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    W związku z dynamicznym rozwojem naszego biura rachunkowego i regularnie powiększającą się bazą naszych klientów, do naszego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko: Opiekun klienta / Specjalista ds. obsługi klienta. Do zadań zatrudnionej osoby należeć będzie: bieżąca obsługa...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z językiem polskim i angielskim

    Foundever   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Do Twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna oraz mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Wsparcie przy zbieraniu informacji na temat wydarzeń medycznych; Rozwiązywanie problemów pacjentów oraz organizacje wymiany produktów pacjenta zgodnie z procedurami;