Najnowsze oferty pracy

  • Customer Care z językiem hiszpańskim lub włoskim

    Armatis Polska Sp. z o. o.   Kraków, ul. W. Sławka    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa zlecenie  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 godz.
    Twój zakres obowiązków: Odbieranie połączeń, odpisywanie na korespondencję mailową oraz chaty od pasażerów linii lotniczej, Przyjmowanie oraz obsługa reklamacji, Pomoc przy zmianach terminów przelotów, odpraw, bagaży, danych osobowych oraz wszelkiego rodzaju spraw organizacyjnych. Od...
  • Customer Care z językiem niemieckim

    Armatis Polska Sp. z o. o.   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  pełny etat / część etatu  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 godz.
    Twój zakres obowiązków: Odbieranie połączeń, odpisywanie na korespondencję mailową oraz chaty od pasażerów linii lotniczej, Przyjmowanie oraz obsługa reklamacji, Pomoc przy zmianach terminów przelotów, odpraw, bagaży, danych osobowych oraz wszelkiego rodzaju spraw organizacyjnych. Od...
  • Praktykant - wsparcie przy procesach przekazywania kluczy i podpisywaniu aktów notarialnych

    Spravia sp. z o. o.   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / praktykant/stażysta / asystent  umowa zlecenie  pełny etat
    1 dni
    Poszukujemy osoby na umowę zlecenie/praktykantów do wsparcia przy procesach przekazywania kluczy klientom/odbiorowych i wsparcia przy podpisywaniu aktów notarialnych w oddziałach: Warszawa w terminie od IV. – XII. 2024; Kraków w terminie od IV. – XII. 2024; Gdańsk w terminie od IV. –...
  • Specjalista ds. obsługi klienta z językiem holenderskim

    Praca.pl Sp. z o.o.   Kraków    praca zdalna / hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    3 dni
    Zakres obowiązków: Codzienny kontakt z klientami w języku holenderskim; Profesjonalne wsparcie klientów i rozwiązywanie ich problemów drogą mailową oraz telefoniczną; Dbałość o wysoki standard obsługi klienta; Dbałość o pozytywny wizerunek marki.
  • Contact Centre Representative I with Dutch

    Aon   Kraków    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    What the day will look like You will work with our global clients daily and as a first point of contact, you’ll be responsible for providing help and guidance regarding clients’ benefits. Also, in your first 3 months: you'll learn how we organize employee benefits for our clients you'll get to...
  • Customer Service Representative with French and English

    ManpowerGroup   Zabierzów    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Job Tasks A main point of contact for all customer; Manage/co-ordinate the order process; Prepare & produce professional quotations; Manage/co-ordinate the order process from start to finish in close conjunction with the Central order Desk; Active follow-up of outstanding quotes; As a Sales Force...
  • Care Coordinator - Customer Service Representative

    Henry Meds   małopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Katowice
    specjalista (mid)  kontrakt B2B  pełny etat   8 500 - 9 000 zł netto (+VAT)/mies.  rekrutacja online
    3 godz.
    Key responsibilities: Provide exceptional customer service to clients and customers by answering their questions, addressing their concerns, and resolving any issues they may have via phone and email. Use customer relationship management software (CRM) to manage customer interactions and track...
  • Customer Service Professional with Catalan and English

    Foundever   małopolskie    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 godz.
    Location: fully remote work (territory of Poland) Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z językiem rosyjskim

    Foundever   małopolskie    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    Do twoich codziennych zadań będzie należało: Obsługa klienta w języku polskim i rosyjskim; Wspieranie Klientów drogą mailową i telefoniczną; Wsparcie podczas problemów z rezerwacjami lub płatnościami; Rozwiązywanie problemów zgodnie z procedurami. Czego oczekujemy od Ciebie? Język:...
  • Customer care representative with Polish

    Foundever   małopolskie    praca zdalna
    specjalista junior / mid
    1 dni
    The role: Processes inbound calls/e-mails from customers and solve a wide range of customer service issues and problems; carries out customer inquiries in timely and correct manner by predefined rules when escalation is needed; understanding customer’s needs so as to be able to deliver the best...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Małopolskie Kraków Specjalista ds. Obsługi Klienta Kraków
Customer Service Advisor with English and Polish

Customer Service Advisor with English and Polish

Hays Poland
Kraków
praca stacjonarna
2992 dni temu
Customer Service Advisor with English and Polish
Kraków
Customer Service Advisor with English and Polish
Kraków
Nr Ref.: 1069248

HAYS Poland jest firmą doradztwa personalnego, należącą do międzynarodowej grupy HAYS plc, notowanej na giełdzie w Londynie i największej firmy rekrutacyjnej w Wielkiej Brytanii.

Grupa posiada ponad 390 biur w 27 krajach na całym świecie, w których łącznie pracuje 8 300 specjalistów. Jest liderem w Europie Środkowej i Wschodniej, Azji, Ameryce Południowej, Australii, Nowej Zelandii, Chinach, Japonii, Hong Kongu i Kanadzie.


Our client is a successful technology start-up headquartered in US and growing rapidly worldwide. We are looking for passionate individuals to join their newly formed team located in Krakow to provide community support in multiple languages for the EMEA region.

As a part of newly established team you will be responsible for handling e-mails and customer calls to solve their actual problems and deliver high-quality service across multiple support platforms (email, chat, phone). In your scope of responsibilities will be also reporting to direct supervisor of any deviations from agreed standards.

To be successful on the role you need to be fluent in Polish and English. High proficiency using computers is also essential. Ability to troubleshoot problems and find speedy resolutions and passion for helping others and creating support experiences that exceed users’ expectations are more than welcome. Knowledge of Zendesk is a plus, but not required. Additionally, intermediate Excel knowledge is a preferred as well as familiarity with analytical tools; SQL knowledge a huge plus.

Our Client offers a full time job in a fast growing company with stable employment conditions, development opportunities, competitive benefits package as well as great working atmosphere in a fast-moving and changeable environment.
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997r., Dz. U. Nr 101, poz. 926 ze zm.”

Numer w rejestrze agencji zatrudnienia: 361

hays.pl


 

Podobne oferty

  • Customer Care z językiem hiszpańskim lub włoskim

    Armatis Polska Sp. z o. o.   Kraków, ul. W. Sławka    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa zlecenie  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 godz.
    Twój zakres obowiązków: Odbieranie połączeń, odpisywanie na korespondencję mailową oraz chaty od pasażerów linii lotniczej, Przyjmowanie oraz obsługa reklamacji, Pomoc przy zmianach terminów przelotów, odpraw, bagaży, danych osobowych oraz wszelkiego rodzaju spraw organizacyjnych. Od...
  • Customer Care z językiem niemieckim

    Armatis Polska Sp. z o. o.   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  pełny etat / część etatu  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 godz.
    Twój zakres obowiązków: Odbieranie połączeń, odpisywanie na korespondencję mailową oraz chaty od pasażerów linii lotniczej, Przyjmowanie oraz obsługa reklamacji, Pomoc przy zmianach terminów przelotów, odpraw, bagaży, danych osobowych oraz wszelkiego rodzaju spraw organizacyjnych. Od...
  • Praktykant - wsparcie przy procesach przekazywania kluczy i podpisywaniu aktów notarialnych

    Spravia sp. z o. o.   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / praktykant/stażysta / asystent  umowa zlecenie  pełny etat
    1 dni
    Poszukujemy osoby na umowę zlecenie/praktykantów do wsparcia przy procesach przekazywania kluczy klientom/odbiorowych i wsparcia przy podpisywaniu aktów notarialnych w oddziałach: Warszawa w terminie od IV. – XII. 2024; Kraków w terminie od IV. – XII. 2024; Gdańsk w terminie od IV. –...
  • Specjalista ds. obsługi klienta z językiem holenderskim

    Praca.pl Sp. z o.o.   Kraków    praca zdalna / hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    3 dni
    Zakres obowiązków: Codzienny kontakt z klientami w języku holenderskim; Profesjonalne wsparcie klientów i rozwiązywanie ich problemów drogą mailową oraz telefoniczną; Dbałość o wysoki standard obsługi klienta; Dbałość o pozytywny wizerunek marki.
  • Contact Centre Representative I with Dutch

    Aon   Kraków    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    What the day will look like You will work with our global clients daily and as a first point of contact, you’ll be responsible for providing help and guidance regarding clients’ benefits. Also, in your first 3 months: you'll learn how we organize employee benefits for our clients you'll get to...
  • Customer Service Representative with French and English

    ManpowerGroup   Zabierzów    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Job Tasks A main point of contact for all customer; Manage/co-ordinate the order process; Prepare & produce professional quotations; Manage/co-ordinate the order process from start to finish in close conjunction with the Central order Desk; Active follow-up of outstanding quotes; As a Sales Force...
  • Care Coordinator - Customer Service Representative

    Henry Meds   małopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Katowice
    specjalista (mid)  kontrakt B2B  pełny etat   8 500 - 9 000 zł netto (+VAT)/mies.  rekrutacja online
    3 godz.
    Key responsibilities: Provide exceptional customer service to clients and customers by answering their questions, addressing their concerns, and resolving any issues they may have via phone and email. Use customer relationship management software (CRM) to manage customer interactions and track...
  • Customer Service Professional with Catalan and English

    Foundever   małopolskie    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 godz.
    Location: fully remote work (territory of Poland) Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z językiem rosyjskim

    Foundever   małopolskie    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    Do twoich codziennych zadań będzie należało: Obsługa klienta w języku polskim i rosyjskim; Wspieranie Klientów drogą mailową i telefoniczną; Wsparcie podczas problemów z rezerwacjami lub płatnościami; Rozwiązywanie problemów zgodnie z procedurami. Czego oczekujemy od Ciebie? Język:...
  • Customer care representative with Polish

    Foundever   małopolskie    praca zdalna
    specjalista junior / mid
    1 dni
    The role: Processes inbound calls/e-mails from customers and solve a wide range of customer service issues and problems; carries out customer inquiries in timely and correct manner by predefined rules when escalation is needed; understanding customer’s needs so as to be able to deliver the best...