Atos jest międzynarodową firmą z branży usług informatycznych. Zatrudnia około 100 000 pracowników w 72 krajach. W Polsce Atos istnieje od 2000 roku. W naszych oddziałach w Bydgoszczy, Warszawie, Wrocławiu, Łodzi, Toruniu, Gdańsku i Krakowie pracuje ponad 4 000 osób. Firma oferuje usługi zarządzania infrastrukturą IT, integrację systemów informatycznych, outsourcing i doradztwo. Atos został czterokrotnie nagrodzony certyfikatem Najlepsze Miejsca Pracy w Polsce, zajmując czołowe pozycje w rankingu Great Place to Work® Institute. Atos jest wyłącznym światowym partnerem IT Igrzysk Olimpijskich i Paraolimpijskich.
Customer Service Advisor with Slovak/ Czech/ Spanish/ Italian language
Nr Ref.: 197528
Zakres obowiązków:
Osoba zatrudniona na stanowisku będzie odpowiedzialna za:
- Wsparcie klienta i pomoc w rozwiązywaniu podstawowych problemów w zakresie IT (pierwsza linia wsparcia)
- Koordynowanie - przyjmowanie, przekazywanie do kolejnych linii wsparcia oraz monitorowanie zgłoszeń użytkowników
- Podstawową pomoc w zakresie helpdesk
Informujemy, że praca świadczona jest w systemie zmianowym.
Wymagania:
- Biegła znajomość języka słowackiego (min. C1)
- Znajomość j.angielskiego lub innego (min. b2) będzie dodatkowym atutem
- Podstawowa znajomość systemu Windows i pakietu MS Office
- Zainteresowanie zagadnieniami IT oraz chęci doszkalania się
- Umiejętność pracy w zespole
- Dobra organizacja pracy
- Certyfikat TOEIC mile widziany
Dodatkowe informacje:
Oferujemy:
- Stabilność zatrudnienia i umowę o pracę
- Możliwość szkoleń i rozwoju zawodowego
- Pracę w międzynarodowym środowisku i codzienny kontakt z językiem obcym
- Atrakcyjny pakiet wynagrodzeń (pensja, premia, nagrody)
- Prywatną opiekę medyczną
- Ubezpieczenie na życie
- Bogaty pakiet świadczeń socjalnych
- Kontakt z najnowszymi technologiami IT
- Dobrą atmosferę pracy w młodym i dynamicznym zespole
- Dodatki na dojazdy do pracy
- Pakiet relokacyjny w przypadku zmiany miejsca zamieszkania
Poznaj Profil Pracodawcy