Twoim głównym obowiązkiem będzie bezpośrednia obsługa Pacjentów, czyli: umawianie wizyt, pomoc w korzystaniu z naszych usług, informowaniu o możliwościach dotyczących usług Medicover, wydawanie recept, pobieranie płatności za usługi dodatkowe. Najlepszy kandydat to taki, który:...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
5 dni
Opis stanowiska: Bezpośrednia i telefoniczna obsługa klientów. Rozwiązywanie problemów i udzielanie odpowiedzi na zapytania klientów. Utrzymywanie wysokiego poziomu satysfakcji klientów. Realizacja zadań związanych z obsługą posprzedażową. Współpraca z innymi działami.
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
5 dni
Jesteś komunikatywną osobą i swobodnie posługujesz się językiem angielskim? Chcesz rozwijać swoje kompetencje w międzynarodowym środowisku? Mamy dla Ciebie idealną propozycję! Zakres obowiązków: Obsługa klientów zagranicznych i krajowych w języku polskim i angielskim; Odpowiadanie na...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
7 dni
Zakres obowiązków: Codzienny kontakt z klientami w języku niemieckim; Profesjonalne wsparcie klientów i rozwiązywanie ich problemów drogą mailową oraz telefoniczną; Dbałość o wysoki standard obsługi klienta; Dbałość o pozytywny wizerunek marki.
specjalista junior / mid umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
11 godz.
Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta, aby jak najlepiej mu pomóc.
What the day will look like You will work with our global clients daily and as a first point of contact, you’ll be responsible for providing help and guidance regarding clients’ benefits. Also, in your first 3 months: you'll learn how we organize employee benefits for our clients you'll get to...
Key responsibilities: Provide exceptional customer service to clients and customers by answering their questions, addressing their concerns, and resolving any issues they may have via phone and email. Use customer relationship management software (CRM) to manage customer interactions and track...
POZNAJ WYJĄTKOWE SKŁADNIKI SWOJEJ PRZYSZŁEJ PRACY. To będą Twoje zadania: Realizacja planów sprzedażowych i dystrybucyjnych; Nawiązywanie i utrzymywanie dobrych relacji z klientem; Realizacja standardów ekspozycyjnych; Rozwój klientów i sprzedaży w swoim obszarze; Dbanie o pozytywny...
SouthWestern is an Irish company which is a market leader in the provision of integrated front and back office services. SouthWestern is the leading domestic provider of outsourced managed services in Ireland. We provide business services to leading public and private sector clients around Europe. Our Operations Centre was launched in Lódz under the name of SouthWestern BPS Poland.
In August 2014, SouthWestern was acquired by Capita (UK) plc.
We employ over 800 people in the company, including more than 250 in Lodz and are constantly looking for new employees. Every year our Customer Service requirements increases by as much as 40%.
Customer Service Agent with Portuguese
Łódź
The Customer Service Agent is a position reporting directly to the Customer Service Supervisor. The position involves primarily dealing with customers via phone and e-mail.
Responsibilities:
Answering customers’ queries in a professional manner via phone and email
Log calls from customers and follow procedures to resolve problems
Contributes to achievement of Customer Service performance and quality standards
Effective and positive communication among your team, with customers and other business partners
Skills required:
Proficiency in Portuguese and B2 level in English
Interpersonal skills crucial for working in customer service centre such as: excellent communication skills, customer orientation, assertiveness, commitment to quality processes
Teamwork, optimism and enthusiasm
We offer:
Competitive salary
Interesting job in international and multilingual environment
Twoim głównym obowiązkiem będzie bezpośrednia obsługa Pacjentów, czyli: umawianie wizyt, pomoc w korzystaniu z naszych usług, informowaniu o możliwościach dotyczących usług Medicover, wydawanie recept, pobieranie płatności za usługi dodatkowe. Najlepszy kandydat to taki, który:...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
5 dni
Opis stanowiska: Bezpośrednia i telefoniczna obsługa klientów. Rozwiązywanie problemów i udzielanie odpowiedzi na zapytania klientów. Utrzymywanie wysokiego poziomu satysfakcji klientów. Realizacja zadań związanych z obsługą posprzedażową. Współpraca z innymi działami.
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
5 dni
Jesteś komunikatywną osobą i swobodnie posługujesz się językiem angielskim? Chcesz rozwijać swoje kompetencje w międzynarodowym środowisku? Mamy dla Ciebie idealną propozycję! Zakres obowiązków: Obsługa klientów zagranicznych i krajowych w języku polskim i angielskim; Odpowiadanie na...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
7 dni
Zakres obowiązków: Codzienny kontakt z klientami w języku niemieckim; Profesjonalne wsparcie klientów i rozwiązywanie ich problemów drogą mailową oraz telefoniczną; Dbałość o wysoki standard obsługi klienta; Dbałość o pozytywny wizerunek marki.
specjalista junior / mid umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
11 godz.
Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta, aby jak najlepiej mu pomóc.
What the day will look like You will work with our global clients daily and as a first point of contact, you’ll be responsible for providing help and guidance regarding clients’ benefits. Also, in your first 3 months: you'll learn how we organize employee benefits for our clients you'll get to...
Key responsibilities: Provide exceptional customer service to clients and customers by answering their questions, addressing their concerns, and resolving any issues they may have via phone and email. Use customer relationship management software (CRM) to manage customer interactions and track...
POZNAJ WYJĄTKOWE SKŁADNIKI SWOJEJ PRZYSZŁEJ PRACY. To będą Twoje zadania: Realizacja planów sprzedażowych i dystrybucyjnych; Nawiązywanie i utrzymywanie dobrych relacji z klientem; Realizacja standardów ekspozycyjnych; Rozwój klientów i sprzedaży w swoim obszarze; Dbanie o pozytywny...