specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
19 godz.
Czym będziesz się zajmować? Obsługą klienta w języku angielskim (poziom B2/C1), Wsparcie klientów oraz udzielanie informacji dotyczących naszych usług, Rozwiązywaniem międzykulturowych wyzwań komunikacyjnych, Budowaniem długoterminowych relacji, Aktualizacja danych w systemie CRM.
specjalista mid / senior umowa o pracę / zlecenie pełny etat 7 000 - 7 500 zł brutto/mies. rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
22 godz.
Codzienna komunikacja z klientami przez telefon i e-mail; Pomoc przy rozwiązywaniu problemów i utrzymanie wysokiej jakości wsparcia klienta; Pomaganie istniejącym, ale wciąż „nowym” klientom w kwestiach związanych z rozliczeniami, problemami technicznymi z Internetem lub podobnymi...
Your responsibilities: Answer phone calls, e-mails, live chats, and messages on social media from customers. Help customers with issues related to the service, troubleshoot on the customer's behalf, and solve the customer's problems to the best of your ability. Work shifts: morning 8:00-16:45,...
Do Twoich zadań będzie należeć: Bieżąca obsługa klientów indywidualnych z przydzielonego rynku, Udzielanie informacji o produktach i pomoc w doborze akcesoriów do wnętrz kabin ciężarowych, Przyjmowanie i przetwarzanie zamówień, Rozwiązywanie potencjalnych problemów oraz dbanie o...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
3 dni
Opis stanowiska: Telefoniczna oraz mailowa obsługa klienta w języku hiszpańskim i polskim. Udzielanie informacji na zapytania klientów oraz rozwiązywaniem problemów. Dbanie o wysoką jakość obsługi klienta. Praca z bazą danych klientów i systemami firmowymi.
Your responsibilities: Answer phone calls, e-mails, live chats, and messages on social media from customers. Help customers with issues related to the service, troubleshoot on the customer's behalf, and solve the customer's problems to the best of your ability. Work shifts: morning 8:00-16:45,...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
4 dni
Opis stanowiska: Telefoniczna obsługa klientów w języku angielskim lub niemieckim, Udzielanie informacji na temat produktów/usług, Rozwiązywanie problemów klientów, Dbanie o wysoki standard świadczonych usług.
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
5 dni
Opis stanowiska: Telefoniczna oraz mailowa obsługa klienta. Udzielanie informacji o produktach i usługach. Rozwiązywanie podstawowych problemów i zapytań klientów. Praca zespołowa.
AYALA S.A.Piaseczno, Julianowska 59A
praca stacjonarna
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Obowiązki: Kompleksowa obsługa klienta; Fakturowanie sprzedaży; Kontrola wpływu należności; Obsługa transakcji sprzedażowych w systemie SAP; Samodzielne pozyskiwanie, rozwijanie współpracy oraz budowanie trwałych relacji z klientami.
Customer Service Professional – Italian and English speaker
Customer Service Professional – Italian and English speaker
SITEL Polska
Warszawa, Warsaw Mokotow
praca stacjonarna
2806 dni temu
Due to the continuous development of the company, we are currently looking to fill the following position:
Customer Service Professional – Italian and English speaker
Work location: Warsaw Mokotow
Summary of primary job responsibilities
Telephone and e-mail customer support to Italian and English speaking Customers/Clients within Contact Centre environment. Telephone and e-mail, administrative/logistical support to users of global brand IT equipment (coordination of orders, returns, the process of recycling).
Requirements
Native/fluent Italian, both written and verbal; Fluent/very good English, both written and verbal; Excellent interpersonal skills; IT literate (Windows, MS Office suite); Team work oriented; Professional telephone manner; Experience in CC environment or Customer Care would be an asset.
We offer
Complete training for supported products; Good work conditions, stable employment – full time contract (40 h/week); Internal promotion opportunity; Friendly, multinational work environment; Relocation and social package.
About Sitel
Sitel collaborates with some of the best-known global brands to harness the industry’s transformation and help consistently deliver outstanding customer experiences. Sitel is one of the world’s leading outsourcing providers of customer experience management. With over 30 years of industry-leading experience, Sitel’s 75,100 passionate and talented associates support more than 400 clients in 48 languages from 146 facilities strategically located in 22 countries.
For more information, visit www.sitel.com to learn more.
Foundever™ is a global leader in the customer experience (CX) industry. With 170,000 associates across the globe, we’re the team behind the best experiences for +750 of the world’s leading and digital-first brands. Our innovative CX solutions, technology and expertise are designed to support operational needs for our clients and deliver a seamless experience to customers in the moments that matter.
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
19 godz.
Czym będziesz się zajmować? Obsługą klienta w języku angielskim (poziom B2/C1), Wsparcie klientów oraz udzielanie informacji dotyczących naszych usług, Rozwiązywaniem międzykulturowych wyzwań komunikacyjnych, Budowaniem długoterminowych relacji, Aktualizacja danych w systemie CRM.
specjalista mid / senior umowa o pracę / zlecenie pełny etat 7 000 - 7 500 zł brutto/mies. rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
22 godz.
Codzienna komunikacja z klientami przez telefon i e-mail; Pomoc przy rozwiązywaniu problemów i utrzymanie wysokiej jakości wsparcia klienta; Pomaganie istniejącym, ale wciąż „nowym” klientom w kwestiach związanych z rozliczeniami, problemami technicznymi z Internetem lub podobnymi...
Your responsibilities: Answer phone calls, e-mails, live chats, and messages on social media from customers. Help customers with issues related to the service, troubleshoot on the customer's behalf, and solve the customer's problems to the best of your ability. Work shifts: morning 8:00-16:45,...
Do Twoich zadań będzie należeć: Bieżąca obsługa klientów indywidualnych z przydzielonego rynku, Udzielanie informacji o produktach i pomoc w doborze akcesoriów do wnętrz kabin ciężarowych, Przyjmowanie i przetwarzanie zamówień, Rozwiązywanie potencjalnych problemów oraz dbanie o...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
3 dni
Opis stanowiska: Telefoniczna oraz mailowa obsługa klienta w języku hiszpańskim i polskim. Udzielanie informacji na zapytania klientów oraz rozwiązywaniem problemów. Dbanie o wysoką jakość obsługi klienta. Praca z bazą danych klientów i systemami firmowymi.
Your responsibilities: Answer phone calls, e-mails, live chats, and messages on social media from customers. Help customers with issues related to the service, troubleshoot on the customer's behalf, and solve the customer's problems to the best of your ability. Work shifts: morning 8:00-16:45,...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
4 dni
Opis stanowiska: Telefoniczna obsługa klientów w języku angielskim lub niemieckim, Udzielanie informacji na temat produktów/usług, Rozwiązywanie problemów klientów, Dbanie o wysoki standard świadczonych usług.
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
5 dni
Opis stanowiska: Telefoniczna oraz mailowa obsługa klienta. Udzielanie informacji o produktach i usługach. Rozwiązywanie podstawowych problemów i zapytań klientów. Praca zespołowa.
AYALA S.A.Piaseczno, Julianowska 59A
praca stacjonarna
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Obowiązki: Kompleksowa obsługa klienta; Fakturowanie sprzedaży; Kontrola wpływu należności; Obsługa transakcji sprzedażowych w systemie SAP; Samodzielne pozyskiwanie, rozwijanie współpracy oraz budowanie trwałych relacji z klientami.