Podobne oferty pracy



Customer Service Professional – Italian speaker

Work location: Warsaw Mokotow

Summary of primary job responsibilities

 

Telephone and e-mail customer support to Italian  speaking Customers/Clients within Contact Centre environment. Telephone and e-mail, administrative/logistical support to users of global brand IT equipment (coordination of orders, returns, the process of recycling).

 

Requirements
 

Fluent/very good Italian, both written and verbal;
Ability to communiacate in English or Polish;
Excellent interpersonal skills;
IT literacy (Windows, MS Office suite);
Team work oriented;
Professional telephone manner;
Experience in CC environment or Customer Care would be an asset.

We offer

 

Complete training for supported products;
Good work conditions, stable employment – full time contract (40 h/week);
Internal promotion opportunity;
Friendly, multinational work environment;
Relocation and social package.

 





About Sitel

Sitel collaborates with some of the best-known global brands to harness the industry’s transformation and help consistently deliver outstanding customer experiences. Sitel is one of the world’s leading outsourcing providers of customer experience management. With over 30 years of industry-leading experience, Sitel’s 75,100 passionate and talented associates support more than 400 clients in 48 languages from 146 facilities strategically located in 22 countries.

For more information, visit www.sitel.com to learn more.




When applying please enclose the statement below: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacji (zgodniez Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych tj. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926, ze zm.), prowadzonych przez Sitel Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Wołoska 7."

SITEL Polska

http://www.sitel.com

Od 2004 Sitel Polska w Warszawie aktywnie dostarcza wielojęzyczne usługi dla znanych międzynarodowych korporacji i klientów. Dzięki otwartej i szczerej współpracy, obsłudze na najwyższym światowym poziomie oraz doświadczeniu naszych pracowników nasi klienci zawsze odnoszą sukces.

Dane firmy

Wołoska 7
02-675 Warszawa
mazowieckie

Poznaj stanowisko: Pracownik ds. Telefonicznej Obsługi Klientów Obcojęzycznych

Pracownik ds. Telefonicznej Obsługi Klientów Obcojęzycznych to osoba, która odpowiada za realizację telefonicznej obsługi obcojęzycznych klientów firmy. Do głównych obowiązków pracownika tego należą: kontakt telefoniczny z klientem (w języku obcym, np. angielski, niemiecki), kontrola zamówień od klientów pod kątem formalnym, diagnozowanie i rozwiązywanie problemów lub ich właściwe ...

Załącz pliki do aplikacji

Aplikuj profilem
Nieuzupełniony profilUzupełnij

Rozmiar pliku 15MB | .bmp, .doc, .docx, .gif, .gzip, .jpeg, .jpg, .odt, .pdf, .pjpeg, .png, .rar, .rtf, .tiff, .txt, .xls, .xlsx, .zip

Dodatkowe informacje (rozwińzwiń)

- Wymagane pola

Trwa wysyłanie

Upuść plik w polu, aby go dodać

Rekrutują z Praca.pl