Kim jesteśmy?
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2016 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 63 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2016 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 63 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
We are currently looking for Candidates for our Client for the following position:
Customer Service Specialist / IT helpdesk
Miejsce pracy: dolnośląskie/ Bielany Wrocławskie
Nr Ref.: HBIT/04/2016/NR/WRC
Your main responsibilities:
- Providing remote 1st line support to end-users
- Analyzing problems related to software and hardware & putting correct resolution in place
- Opening, closing & monitoring of the incidents in the ticketing system
- Contacting with the end-user via phone, e-mail & chat
- Updating knowledge articles
Our requirements:
- Fluent German (C1) and Very good English (B2
- Previous experience with remote support for international clients
- Strong organizational skills with ability to prioritize effectively
- Excellent communication skills and ability to interact professionally with a diverse group of clients
- Readiness to work on shifts (8 hour shift)
We Offer:
- Possibilities of development
- Attractive salary
- Parmanent job contract
- Free language coursesMultisport card
- Partial funding to private medical care
- Non-corporate work atmosphere