Customer Service Specialist (Romanian, German, Czech, Slovak, Slovenian, Bulgarian, Swedish or Finnish}

Jobhouse Sp. z o.o.

Toruń

W Agencji Pracy Tymczasowej i Doradztwa Personalnego Jobhouse pod jednym dachem świadczymy wszelkie usługi związane z pracą – przede wszystkim rekrutacje stałe i leasing pracowniczy, a także projekty typu direct search (head hunting), outplacement, try & hire, doradztwo HR oraz obsługę kadrowo-płacową. Nasza oferta skierowana jest zarówno do firm, które chciałyby scedować część obowiązków związanych z zarządzaniem zasobami ludzkimi na firmę zewnętrzną, jak i do potencjalnych pracowników - osób bezrobotnych, chcących zmienić pracę lub uzyskać dodatkowe źródło dochodów. Agencja pracy Jobhouse skutecznie pomaga firmom z Gdańska, Warszawy, a także innych miast Polski, oferując fachowe doradztwo, profesjonalną obsługę Klienta, zaangażowanie i terminowość. Potwierdzeniem naszej rzetelności jest Certyfikat KRAZ, który otrzymaliśmy w kwietniu 2011 roku.

Customer Service Specialist (Romanian, German, Czech, Slovak, Slovenian, Bulgarian, Swedish or Finnish}
Miejsce pracy: Toruń
Nr ref.: SPRZED/WAW/JEZ and language you applied
Job description:
  • The current customer service, order fulfillment
  • Telephone contact with individual clients
  • Responses to customer inquiries
  • Promoting and selling products
  • Keeping good relationships with customers
  • Developing a good image of the company
  • Act as an advisory on the issue of matching products to individual needs
  • Administration and operation of the internal system
Requirements:
  • Proficiency in one of these languages: Romanian, Bulgarian, Hungarian, German, Czech, Slovak, Slovenian, Swedish or Finnish (min. level C1) - a necessary condition
  • Communicative knowledge of Polish or English (min. level B2) - a necessary condition
  • Minimum high school education
  • Experience in a similar position would be welcome (in sales and / or call center)
  • High communication skills and interpersonal skills
  • Very good self-organization and target orientation skills
  • Self-reliance, problem solving
  • Responsibility for entrusted activities
  • Motivation and commitment
  • Creativity, responsibility, stress resistance
We offer:
  • Full-time work
  • Flexible work hours between 8 and 21 from Monday to Sunday
  • Work in office (Warsaw, Poland) or home office
  • Stable and attractive conditions of cooperation
  • Bonuses for good results
  • The training system
  • Tools needed to work
  • Work in a Polish company, which gives the opportunity to develop on international markets
  • Opportunity to use foreign language
  • A friendly working atmosphere
  • The possibility to promotion and develop

 

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku


  

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli "Wyrażam zgodę na wykorzystanie przez Jobhouse Sp. z o.o. z siedzibą na al. Grunwaldzkiej 31 80-241 Gdańsk moich danych osobowych w celu pośrednictwa pracy (posiadanie i przetwarzanie danych osobowych oraz ich udostępnianie klientom w ramach prowadzonych projektów rekrutacyjnych) zgodnie z obowiązującą Ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997 r. (Dz. U. z 2002 r. nr 101, poz.926 ze zm.) aż do momentu wycofania zgody. Potwierdzam, że zostałem/am poinformowany/a o prawach do poprawiania, dostępu i ochrony tych danych. Informujemy, że administratorem zbieranych danych osobowych jest Jobhouse Sp. z o.o. z siedzibą na al. Grunwaldzkiej 31 80-241 Gdańsk (nr wpisu do rejestru agencji zatrudnienia: 7097), gdzie zbierane są i zabezpieczane dane."

Poznaj stanowisko: Pracownik ds. Telefonicznej Obsługi Klientów Obcojęzycznych

Pracownik ds. Telefonicznej Obsługi Klientów Obcojęzycznych to osoba, która odpowiada za realizację telefonicznej obsługi obcojęzycznych klientów firmy. Do głównych obowiązków pracownika tego należą: kontakt telefoniczny z klientem (w języku obcym, np. angielski, niemiecki), kontrola zamówień od klientów pod kątem formalnym, diagnozowanie i rozwiązywanie problemów lub ich właściwe ...

Już aplikowałeś na tą ofertę

Aplikujesz na ogłoszenie

Dziękujemy! Twoja aplikacja została przekazana pracodawcy.

Trwa przekierowanie na formularz pracodawcy

Załącz pliki do aplikacji

Aplikuj profilem
Nieuzupełniony profilUzupełnij

Rozmiar pliku 15MB | .bmp, .doc, .docx, .gif, .gzip, .jpeg, .jpg, .odt, .pdf, .pjpeg, .png, .rar, .rtf, .tiff, .txt, .xls, .xlsx, .zip

Dodatkowe informacje (rozwińzwiń)

- Wymagane pola

Trwa wysyłanie

Upuść plik w polu, aby go dodać

Rekrutują z Praca.pl