Najnowsze oferty pracy

  • Konsultant ds. Wsparcia Technicznego

    Praca.pl Sp. z o.o.   Bydgoszcz    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    5 dni
    Opis stanowiska: Wsparcie techniczne klientów przez telefon, email i system zgłoszeniowy, Rozwiązywanie problemów technicznych użytkowników, Utrzymanie wysokiego poziomu satysfakcji klienta, Dokumentowanie rozwiązanych kwestii technicznych.
  • Konsultant ds. Wsparcia Technicznego

    Praca.pl Sp. z o.o.   Toruń    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    5 dni
    Opis stanowiska: Wsparcie techniczne klientów przez telefon, email i system zgłoszeniowy, Rozwiązywanie problemów technicznych użytkowników, Utrzymanie wysokiego poziomu satysfakcji klienta, Dokumentowanie rozwiązanych kwestii technicznych.
  • Paid Internship Junior IT Supporter

    CEMEX Polska Sp. z o.o.   kujawsko-pomorskie     za 2 dni wygasa
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Szwajcaria
    praktykant/stażysta  umowa o staż/praktykę  pełny etat
    7 dni
    Activities: Provide technical support for hardware and software issues by responding to requests either in person or over the phone /chat, Assist with updating and maintaining IT documentation, Help to maintain and update IT inventory and end user guides, Troubleshoot network connectivity issues...
  • Młodszy Konsultant ds. wsparcia technicznego

    Asseco Data Systems S.A.   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Zadania: telefoniczna i mailowa obsługa Klientów w sprawach technicznych dla certyfikatów kwalifikowanych i niekwalifikowanych oraz produktów dostępnych w ofercie Certum, rozwiązywanie problemów z zakresu podpisu elektronicznego.
  • Specjalista ds. wsparcia bankowości elektronicznej

    PKO Bank Polski   Poznań    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Na co dzień w naszym zespole:wspierasz klientów obszaru bankowości korporacyjnej i przedsiębiorstw oraz oddziałów zagranicznych w zakresie bankowości elektronicznej i mobilnej,analizujesz i rozwiązujesz zgłoszenia klientów dotyczące iPKO biznes i platform powiązanych, Integry, MultiCash,...
  • Młodszy Technik IT

    Hemmersbach   Kraków    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    5 dni
    ZADANIA: Rozwiązywanie problemów związanych z Microsoft 365, aplikacjami, maszynami wirtualnymi; Rozwiązywanie problemów związanych z oprogramowaniem (Windows, MacOS), instalacjami i sprzętem komputerowym; Obsługiwanie urządzeń mobilnych, drukarek, sprzętu konferencyjnego (audio i video)...
  • Global Members Support Agent with Danish or Swedish or German

    Arla Global Shared Services Sp. z o.o.   Gdańsk, Wrzeszcz (Neptune Office)    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Join us for the position of Global Members Support Agent and become a member of our unique international team, supporting farmers in the organization that focuses its activities on sustainability. About the job To to increase the support to our farmer owners (members) dedicated team in Gdansk has...
  • Konsultant ds. Wsparcia Technicznego

    Praca.pl Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    5 dni
    Opis stanowiska: Wsparcie techniczne klientów przez telefon, email i system zgłoszeniowy, Rozwiązywanie problemów technicznych użytkowników, Utrzymanie wysokiego poziomu satysfakcji klienta, Dokumentowanie rozwiązanych kwestii technicznych.
  • Konsultant ds. Wsparcia Technicznego

    Praca.pl Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    5 dni
    Opis stanowiska: Wsparcie techniczne klientów przez telefon, email i system zgłoszeniowy, Rozwiązywanie problemów technicznych użytkowników, Utrzymanie wysokiego poziomu satysfakcji klienta, Dokumentowanie rozwiązanych kwestii technicznych.
  • Konsultant ds. Wsparcia Technicznego

    Praca.pl Sp. z o.o.   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    5 dni
    Opis stanowiska: Wsparcie techniczne klientów przez telefon, email i system zgłoszeniowy, Rozwiązywanie problemów technicznych użytkowników, Utrzymanie wysokiego poziomu satysfakcji klienta, Dokumentowanie rozwiązanych kwestii technicznych.
Zobacz więcej ofert pracy

Customer Service Specialist with French

CPL JOBS Sp. z o.o.
Bydgoszcz
praca stacjonarna
3325 dni temu
Customer Service Specialist with French
Miejsce pracy: Bydgoszcz
Nr ref.: JO-1410-296043e_8by

Cpl Jobs is a part of the larger European recruitment and HR services group, Cpl Resources. We help the greatest talents to develop their careers and enable leading companies on the Polish and European market to find the best professionals. Currently we are looking for:

Customer Service Specialist with French

 

JO-1410-296043

Job description:

  • Technical support for customers
  • Installation and configuration of softwares and devices
  • Handling incoming phone calls and emails
  • Help with solving basic IT issues
  • Developing and maintaining good relationships with customers

 

Requirements:

  • Fluent French
  • Communicative English
  • Work experience on similar position is not required (employer provides necessary trainings)
  • Willingness to learn new technologies and processes
  • Basic knowledge of Windows operating systems, Microsoft Office suite
  • Strong problem solving skills
  • Pro-active, flexible and being able to multitask

 

We offer:

  • A wide variety of training packages
  • A friendly working atmosphere
  • Attractive salary
  • Social benefits
  • Multilingual and multicultural work environment
  • Opportunities for professional development 
Zastrzegamy sobie możliwość odpowiedzi tylko na wybrane aplikacje.

Agencja wpisana do Krajowego Rejestru Agencji Zatrudnienia pod numerem 4061.

www.cpljobs.pl

Prosimy o umieszczenie w CV następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na administrację, przetwarzanie i przechowywanie moich danych osobowych przez CPL Jobs Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 02-001, Al. Jerozolimskie 81, REGON 142578192, NIP 7010256845 (dalej: CPL Jobs) w celach związanych z procesami rekrutacji w tym na udostępnienie moich danych przyszłemu pracodawcy na rzecz którego działa CPL Jobs oraz w celu ustalenia warunków przed zawarciem umowy o pracę. Zgoda obejmuje przetwarzanie danych osobowych przez CPL Jobs również po zakończeniu rekrutacji w celu przedstawiania kolejnych propozycji zatrudnienia i może być w każdej chwili odwołana. CPL Jobs informuje, że dane mogą być udostępnione innym podmiotom grupy CPL na terenie Europejskiego Obszaru Gospodarczego. Jednocześnie oświadczam, że wszystkie dane, które są włączone do CV i podania o pracę zostały dostarczone do firmy CPL Jobs dobrowolnie i są one prawdziwe. Przyjmuję do wiadomości, że dane osobowe usunięte zostaną przez CPL Jobs niezwłocznie w sytuacji odwołania przeze mnie zgody, a także w sytuacji gdy nie będzie możliwa aktualizacja moich danych. Firma CPL Jobs poinformowała mnie o prawie wglądu do własnych danych osobowych, oraz prawie żądania ich aktualizacji. Przyjmuję do wiadomości, iż dane potencjalnego pracodawcy zostaną mi udostępnione po zweryfikowaniu przez CPL Jobs kwalifikacji zawartych w moich dokumentach aplikacyjnych."
 

Podobne oferty

  • Konsultant ds. Wsparcia Technicznego

    Praca.pl Sp. z o.o.   Bydgoszcz    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    5 dni
    Opis stanowiska: Wsparcie techniczne klientów przez telefon, email i system zgłoszeniowy, Rozwiązywanie problemów technicznych użytkowników, Utrzymanie wysokiego poziomu satysfakcji klienta, Dokumentowanie rozwiązanych kwestii technicznych.
  • Konsultant ds. Wsparcia Technicznego

    Praca.pl Sp. z o.o.   Toruń    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    5 dni
    Opis stanowiska: Wsparcie techniczne klientów przez telefon, email i system zgłoszeniowy, Rozwiązywanie problemów technicznych użytkowników, Utrzymanie wysokiego poziomu satysfakcji klienta, Dokumentowanie rozwiązanych kwestii technicznych.
  • Paid Internship Junior IT Supporter

    CEMEX Polska Sp. z o.o.   kujawsko-pomorskie     za 2 dni wygasa
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Szwajcaria
    praktykant/stażysta  umowa o staż/praktykę  pełny etat
    7 dni
    Activities: Provide technical support for hardware and software issues by responding to requests either in person or over the phone /chat, Assist with updating and maintaining IT documentation, Help to maintain and update IT inventory and end user guides, Troubleshoot network connectivity issues...
  • Młodszy Konsultant ds. wsparcia technicznego

    Asseco Data Systems S.A.   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Zadania: telefoniczna i mailowa obsługa Klientów w sprawach technicznych dla certyfikatów kwalifikowanych i niekwalifikowanych oraz produktów dostępnych w ofercie Certum, rozwiązywanie problemów z zakresu podpisu elektronicznego.
  • Specjalista ds. wsparcia bankowości elektronicznej

    PKO Bank Polski   Poznań    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Na co dzień w naszym zespole:wspierasz klientów obszaru bankowości korporacyjnej i przedsiębiorstw oraz oddziałów zagranicznych w zakresie bankowości elektronicznej i mobilnej,analizujesz i rozwiązujesz zgłoszenia klientów dotyczące iPKO biznes i platform powiązanych, Integry, MultiCash,...
  • Młodszy Technik IT

    Hemmersbach   Kraków    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    5 dni
    ZADANIA: Rozwiązywanie problemów związanych z Microsoft 365, aplikacjami, maszynami wirtualnymi; Rozwiązywanie problemów związanych z oprogramowaniem (Windows, MacOS), instalacjami i sprzętem komputerowym; Obsługiwanie urządzeń mobilnych, drukarek, sprzętu konferencyjnego (audio i video)...
  • Global Members Support Agent with Danish or Swedish or German

    Arla Global Shared Services Sp. z o.o.   Gdańsk, Wrzeszcz (Neptune Office)    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Join us for the position of Global Members Support Agent and become a member of our unique international team, supporting farmers in the organization that focuses its activities on sustainability. About the job To to increase the support to our farmer owners (members) dedicated team in Gdansk has...
  • Konsultant ds. Wsparcia Technicznego

    Praca.pl Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    5 dni
    Opis stanowiska: Wsparcie techniczne klientów przez telefon, email i system zgłoszeniowy, Rozwiązywanie problemów technicznych użytkowników, Utrzymanie wysokiego poziomu satysfakcji klienta, Dokumentowanie rozwiązanych kwestii technicznych.
  • Konsultant ds. Wsparcia Technicznego

    Praca.pl Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    5 dni
    Opis stanowiska: Wsparcie techniczne klientów przez telefon, email i system zgłoszeniowy, Rozwiązywanie problemów technicznych użytkowników, Utrzymanie wysokiego poziomu satysfakcji klienta, Dokumentowanie rozwiązanych kwestii technicznych.
  • Konsultant ds. Wsparcia Technicznego

    Praca.pl Sp. z o.o.   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    5 dni
    Opis stanowiska: Wsparcie techniczne klientów przez telefon, email i system zgłoszeniowy, Rozwiązywanie problemów technicznych użytkowników, Utrzymanie wysokiego poziomu satysfakcji klienta, Dokumentowanie rozwiązanych kwestii technicznych.