Podobne oferty pracy

Jesteśmy jednym z najbardziej innowacyjnych segmentów usług dla biznesu - BPO (Business Process Outsourcing). Wspieramy ponad 200 klientów z całego świata będąc ekspertami z zakresu finansów i księgowości oraz obsługi klienta. Od 2012 roku mamy swój oddział w Gdyni.

Customer Service Team Leader with German
Miejsce pracy: Gdańsk, Sopot, Gdynia
Nr ref.: 002CSTL


Responsibilities:

  • Responsibility for a team of customer service agents
  • Monitor and enhance the performance of the team in the areas of productivity, process adherence, customer satisfaction, employee satisfaction & development
  • Communicate performance related indicators into the team and back to the Management Know & understand operational KPIs
  • Responsible for aligned Quality and operational KPIs instructions and communications to their team
  • Evaluate daily key performance indicators and identify areas of improvement
  • Manage staff schedules to ensure call-handling effectiveness to achieve client and company productivity goals

Requirements:

  • Fluent in German and English
  • Practical experience (2-3 years) in managing a team of at least 10 people (preferable in a contact center environment), with sufficient understanding of People Management, Tools, Processes and Methodologies
  • Excellent customer service skills
  • Excellent problem solving skills with attention to details
  • Excellent written and verbal communication skills
  • Strong interpersonal and team working skills
  • Ability to multi-task and keep up with a fast-paced environment
  • Proficient in Excel and Word

We offer:

  • Great office close to Gdynia Redłowo SKM station
  • Work for an International Client
  • Everyday contact with multinational environment
  • Benefits (you can choose from a variety of options: MultiSport card, private medical care, petrol vouchers,cinema tickets, vouchers to different shops, etc.)
  • Wide range of development and training options (including soft skills, computer and language courses)
  • Friendly atmosphere
  • Fruit Mondays to start your week with energy

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku


 APLIKUJ TERAZ 

Poznaj stanowisko: Kierownik ds. Obsługi Klienta

Kierownik ds. Obsługi Klienta to osoba, która nadzoruje pracę personelu biura - Obsługi Klienta oraz dba o wysoki poziom usług świadczonych klientom, a także nadzoruje, aby jakość oferowanych usług/towarów była cały czas podnoszona. Do głównych obowiązków pracownika na tym stanowisku należy, m.in.: zapewnienie wysokiej jakości obsługi klientów, realizacja budżetu działu, kontrola kosztów, ...

Już aplikowałeś na tą ofertę

Aplikujesz na ogłoszenie

Dziękujemy! Twoja aplikacja została przekazana pracodawcy.

Trwa przekierowanie na formularz pracodawcy

Załącz pliki do aplikacji

Aplikuj profilem
Nieuzupełniony profilUzupełnij

Rozmiar pliku 15MB | .bmp, .doc, .docx, .gif, .gzip, .jpeg, .jpg, .odt, .pdf, .pjpeg, .png, .rar, .rtf, .tiff, .txt, .xls, .xlsx, .zip

Dodatkowe informacje (rozwińzwiń)

- Wymagane pola

Trwa wysyłanie

Upuść plik w polu, aby go dodać

Rekrutują z Praca.pl