Podobne oferty pracy

Jesteśmy jednym z najbardziej innowacyjnych segmentów usług dla biznesu - BPO (Business Process Outsourcing). Wspieramy ponad 200 klientów z całego świata będąc ekspertami z zakresu finansów i księgowości oraz obsługi klienta. Od 2012 roku mamy swój oddział w Gdyni.

Customer Service Team Leader with German
Miejsce pracy: Gdańsk, Sopot, Gdynia
Nr ref.: 002CSTL


Responsibilities:

  • Responsibility for a team of customer service agents
  • Monitor and enhance the performance of the team in the areas of productivity, process adherence, customer satisfaction, employee satisfaction & development
  • Communicate performance related indicators into the team and back to the Management Know & understand operational KPIs
  • Responsible for aligned Quality and operational KPIs instructions and communications to their team
  • Evaluate daily key performance indicators and identify areas of improvement
  • Manage staff schedules to ensure call-handling effectiveness to achieve client and company productivity goals

Requirements:

  • Fluent in German and English
  • Practical experience (2-3 years) in managing a team of at least 10 people (preferable in a contact center environment), with sufficient understanding of People Management, Tools, Processes and Methodologies
  • Excellent customer service skills
  • Excellent problem solving skills with attention to details
  • Excellent written and verbal communication skills
  • Strong interpersonal and team working skills
  • Ability to multi-task and keep up with a fast-paced environment
  • Proficient in Excel and Word

We offer:

  • Great office close to Gdynia Redłowo SKM station
  • Work for an International Client
  • Everyday contact with multinational environment
  • Benefits (you can choose from a variety of options: MultiSport card, private medical care, petrol vouchers,cinema tickets, vouchers to different shops, etc.)
  • Wide range of development and training options (including soft skills, computer and language courses)
  • Friendly atmosphere
  • Fruit Mondays to start your week with energy

Poznaj

WNS Global Services Limited

Poznaj stanowisko: Kierownik ds. Obsługi Klienta

Kierownik ds. Obsługi Klienta to osoba, która nadzoruje pracę personelu biura - Obsługi Klienta oraz dba o wysoki poziom usług świadczonych klientom, a także nadzoruje, aby jakość oferowanych usług/towarów była cały czas podnoszona. Do głównych obowiązków pracownika na tym stanowisku należy, m.in.: zapewnienie wysokiej jakości obsługi klientów, realizacja budżetu działu, kontrola kosztów, ...

Załącz pliki do aplikacji

Aplikuj profilem
Nieuzupełniony profilUzupełnij

Rozmiar pliku 15MB | .bmp, .doc, .docx, .gif, .gzip, .jpeg, .jpg, .odt, .pdf, .pjpeg, .png, .rar, .rtf, .tiff, .txt, .xls, .xlsx, .zip

Dodatkowe informacje (rozwińzwiń)

- Wymagane pola

Trwa wysyłanie

Upuść plik w polu, aby go dodać

Rekrutują z Praca.pl