Dla międzynarodowej firmy z branży e-commerce, która wspiera swoich klientów w zwiększaniu sprzedaży międzynarodowej, dostarczając im innowacyjne rozwiązania, szukamy doświadczonego:
Customer Success Manager
Miejsce pracy: Warszawa
Nr Ref.: CMWEB/11/14
Zakres obowiązków:
- Zarządzanie projektami zgodnie z wewnętrznymi procesami
- Realizacja projektów zgodnie z wytycznymi
- Utrzymywanie bieżącego kontaktu z Klientami, odpowiedzialność za zadowolenie i oczekiwany poziom satysfakcji klienta
- Monitorowanie potrzeb klientów oraz zgłaszanych problemów celem usprawnienia realizowanych projektów
- Współpraca z działem produkt managementu
- Koordynowanie i zarządzanie zespołem specjalistów
- Monitorowanie podległego zespołu w celu poprawy jego efektywności
- Wspieranie oraz motywowanie zespołu pracującego na sukces klienta
- Doświadczenie w obszarze prowadzenia projektów (najchętniej z branży e-commerce lub pokrewne)
- Doświadczenie w zarządzaniu kilkuosobowym, wielokulturowym zespołem (minimum 2 lata)
- Biegła znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną pracę w tym języku (minimum poziom C1)
- Nastawienie pro klienckie oraz rozumienie potrzeb klientów
- Proaktywność oraz umiejętność pracy w dynamicznym środowisku
- Wysoko rozwinięte umiejętności organizatorskie zarówno w zakresie pracy własnej jak i podległych osób
- Nastawienie na realizację założonych celów
- Pracę w dynamicznie rozwijającym się środowisku, z dostępem do nowoczesnych technologii
- Współpracę ze specjalistami w swoich dziedzinach
- Udział w innowacyjnych projektach z zakresu e- commerce oraz współpracę z globalnymi partnerami
- Nowoczesne biuro w centrum Warszawy zapewniające komfort pracy
- Konkurencyjne wynagrodzenie (podstawowe plus premie) i atrakcyjny pakiet benefitów