Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim

    Praca.pl Sp. z o.o.   Poznań    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    1 godz.
    Zakres obowiązków: Codzienny kontakt z klientami w języku niemieckim; Profesjonalne wsparcie klientów i rozwiązywanie ich problemów drogą mailową oraz telefoniczną; Dbałość o wysoki standard obsługi klienta; Dbałość o pozytywny wizerunek marki.
  • Doradca ds. Obsługi Klienta Strategicznego

    Schenker sp z o.o.   Poznań    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Zakres zadań: Zapewnienie najwyższej jakości obsługi procesów i przesyłek w ruchu międzynarodowym; Dbałość o najwyższy poziom komunikacji z partnerami zagranicznymi w języku angielskim; Przygotowywanie dokumentacji związanej z wysyłkami towaru; Rozwiązywanie bieżących problemów...
  • Specjalista ds. obsługi klienta zagranicznego

    ICH POLAND SP. Z O.O.   Poznań    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Opis stanowiska: Przyjmowanie, planowanie i koordynowanie zleceń serwisowych (napraw i czyszczenia mieszalników do farb), Bieżący kontakt z klientem w sprawie problemów technicznych, Dbanie o terminowość wykonywanych zleceń, Kontrola raportów po wykonywanych pracach serwisowych,...
  • Specjalista ds. obsługi klienta z językiem angielskim

    Praca.pl Sp. z o.o.   Poznań    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    5 dni
    Jesteś komunikatywną osobą i swobodnie posługujesz się językiem angielskim? Chcesz rozwijać swoje kompetencje w międzynarodowym środowisku? Mamy dla Ciebie idealną propozycję! Zakres obowiązków: Obsługa klientów zagranicznych i krajowych w języku polskim i angielskim; Odpowiadanie na...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta

    Praca.pl Sp. z o.o.   Poznań    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    6 dni
    Opis stanowiska: Bezpośrednia i telefoniczna obsługa klientów. Rozwiązywanie problemów i udzielanie odpowiedzi na zapytania klientów. Utrzymywanie wysokiego poziomu satysfakcji klientów. Realizacja zadań związanych z obsługą posprzedażową. Współpraca z innymi działami.
  • Doradca ds. Obsługi Klienta Strategicznego

    Schenker sp z o.o.   Tarnowo Podgórne    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Zakres zadań: Zapewnienie najwyższej jakości obsługi procesów i przesyłek w ruchu międzynarodowym; Dbałość o najwyższy poziom komunikacji z partnerami zagranicznymi w języku angielskim; Przygotowywanie dokumentacji związanej z wysyłkami towaru; Rozwiązywanie bieżących problemów...
  • Specjalista ds. obsługi klienta z j. niemieckim

    Unique People   wielkopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Wrocław
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  pełny etat / część etatu / tymczasowa/dodatkowa   33,00 - 34,00 zł brutto/godz.
    23 godz.
    Twój zakres obowiązków: telefoniczna obsługa klientów niemieckojęzycznych, udzielanie odpowiedzi na zapytania mailowe, obsługa aplikacji wewnętrznych, dbanie o dobry wizerunek Kontrahenta.
  • Contact Centre Representative I with Dutch

    Aon   wielkopolskie    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    What the day will look like You will work with our global clients daily and as a first point of contact, you’ll be responsible for providing help and guidance regarding clients’ benefits. Also, in your first 3 months: you'll learn how we organize employee benefits for our clients you'll get to...
  • Care Coordinator - Customer Service Representative

    Henry Meds   wielkopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Katowice
    specjalista (mid)  kontrakt B2B  pełny etat   8 500 - 9 000 zł netto (+VAT)/mies.  rekrutacja online
    1 dni
    Key responsibilities: Provide exceptional customer service to clients and customers by answering their questions, addressing their concerns, and resolving any issues they may have via phone and email. Use customer relationship management software (CRM) to manage customer interactions and track...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim

    Foundever   wielkopolskie    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta, aby jak najlepiej mu pomóc.
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Wielkopolskie Poznań Specjalista ds. Obsługi Klienta Poznań
Customer Support Specialist with German (new investment)

Customer Support Specialist with German (new investment)

CPL JOBS Sp. z o.o.
Poznań
praca stacjonarna
2815 dni temu
Customer Support Specialist with German (new investment)
Miejsce pracy: Poznań
Nr ref.: JO-1606-333267AP3531-CCPO-ge-CC

Cpl Jobs is a part of the larger European recruitment and HR services group, Cpl Resources. We help the greatest talents to develop their careers and enable leading companies on the Polish and European market to find the best professionals.

For our Client's new Shared Services Centre in Poznań, we are currently looking for Candidates for the position of: Customer Support Specialist with German

Responsibilities:

  • Providing support to Business Clients via phone, email, chat
  • Managing and updating database (creating accounts, adding users, updating changes)
  • Validating contracts
  • Clarifying cases and assigning them to appropriate departments
  • Maintaining high level of customer service

Requirements:

  • Very good command of German
  • Very good English language skills
  • Experience in the field of  Customer Care will be an asset
  • Very good interpersonal, communication and customer service skills

We offer: 

  • Participation in new challenging projects
  • Friendly working environment
  • Professional trainings
  • Attractive salary and social package

Apply now!

Zastrzegamy sobie możliwość odpowiedzi tylko na wybrane aplikacje.

Agencja wpisana do Krajowego Rejestru Agencji Zatrudnienia pod numerem 4061.

www.cpljobs.pl

Prosimy o umieszczenie w CV następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na administrację, przetwarzanie i przechowywanie moich danych osobowych przez CPL Jobs Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 02-001, Al. Jerozolimskie 81, REGON 142578192, NIP 7010256845 (dalej: CPL Jobs) w celach związanych z procesami rekrutacji w tym na udostępnienie moich danych przyszłemu pracodawcy na rzecz którego działa CPL Jobs oraz w celu ustalenia warunków przed zawarciem umowy o pracę. Zgoda obejmuje przetwarzanie danych osobowych przez CPL Jobs również po zakończeniu rekrutacji w celu przedstawiania kolejnych propozycji zatrudnienia i może być w każdej chwili odwołana. CPL Jobs informuje, że dane mogą być udostępnione innym podmiotom grupy CPL na terenie Europejskiego Obszaru Gospodarczego. Jednocześnie oświadczam, że wszystkie dane, które są włączone do CV i podania o pracę zostały dostarczone do firmy CPL Jobs dobrowolnie i są one prawdziwe. Przyjmuję do wiadomości, że dane osobowe usunięte zostaną przez CPL Jobs niezwłocznie w sytuacji odwołania przeze mnie zgody, a także w sytuacji gdy nie będzie możliwa aktualizacja moich danych. Firma CPL Jobs poinformowała mnie o prawie wglądu do własnych danych osobowych, oraz prawie żądania ich aktualizacji. Przyjmuję do wiadomości, iż dane potencjalnego pracodawcy zostaną mi udostępnione po zweryfikowaniu przez CPL Jobs kwalifikacji zawartych w moich dokumentach aplikacyjnych."
 

Podobne oferty

  • Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim

    Praca.pl Sp. z o.o.   Poznań    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    1 godz.
    Zakres obowiązków: Codzienny kontakt z klientami w języku niemieckim; Profesjonalne wsparcie klientów i rozwiązywanie ich problemów drogą mailową oraz telefoniczną; Dbałość o wysoki standard obsługi klienta; Dbałość o pozytywny wizerunek marki.
  • Doradca ds. Obsługi Klienta Strategicznego

    Schenker sp z o.o.   Poznań    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Zakres zadań: Zapewnienie najwyższej jakości obsługi procesów i przesyłek w ruchu międzynarodowym; Dbałość o najwyższy poziom komunikacji z partnerami zagranicznymi w języku angielskim; Przygotowywanie dokumentacji związanej z wysyłkami towaru; Rozwiązywanie bieżących problemów...
  • Specjalista ds. obsługi klienta zagranicznego

    ICH POLAND SP. Z O.O.   Poznań    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Opis stanowiska: Przyjmowanie, planowanie i koordynowanie zleceń serwisowych (napraw i czyszczenia mieszalników do farb), Bieżący kontakt z klientem w sprawie problemów technicznych, Dbanie o terminowość wykonywanych zleceń, Kontrola raportów po wykonywanych pracach serwisowych,...
  • Specjalista ds. obsługi klienta z językiem angielskim

    Praca.pl Sp. z o.o.   Poznań    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    5 dni
    Jesteś komunikatywną osobą i swobodnie posługujesz się językiem angielskim? Chcesz rozwijać swoje kompetencje w międzynarodowym środowisku? Mamy dla Ciebie idealną propozycję! Zakres obowiązków: Obsługa klientów zagranicznych i krajowych w języku polskim i angielskim; Odpowiadanie na...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta

    Praca.pl Sp. z o.o.   Poznań    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    6 dni
    Opis stanowiska: Bezpośrednia i telefoniczna obsługa klientów. Rozwiązywanie problemów i udzielanie odpowiedzi na zapytania klientów. Utrzymywanie wysokiego poziomu satysfakcji klientów. Realizacja zadań związanych z obsługą posprzedażową. Współpraca z innymi działami.
  • Doradca ds. Obsługi Klienta Strategicznego

    Schenker sp z o.o.   Tarnowo Podgórne    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Zakres zadań: Zapewnienie najwyższej jakości obsługi procesów i przesyłek w ruchu międzynarodowym; Dbałość o najwyższy poziom komunikacji z partnerami zagranicznymi w języku angielskim; Przygotowywanie dokumentacji związanej z wysyłkami towaru; Rozwiązywanie bieżących problemów...
  • Specjalista ds. obsługi klienta z j. niemieckim

    Unique People   wielkopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Wrocław
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  pełny etat / część etatu / tymczasowa/dodatkowa   33,00 - 34,00 zł brutto/godz.
    23 godz.
    Twój zakres obowiązków: telefoniczna obsługa klientów niemieckojęzycznych, udzielanie odpowiedzi na zapytania mailowe, obsługa aplikacji wewnętrznych, dbanie o dobry wizerunek Kontrahenta.
  • Contact Centre Representative I with Dutch

    Aon   wielkopolskie    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    What the day will look like You will work with our global clients daily and as a first point of contact, you’ll be responsible for providing help and guidance regarding clients’ benefits. Also, in your first 3 months: you'll learn how we organize employee benefits for our clients you'll get to...
  • Care Coordinator - Customer Service Representative

    Henry Meds   wielkopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Katowice
    specjalista (mid)  kontrakt B2B  pełny etat   8 500 - 9 000 zł netto (+VAT)/mies.  rekrutacja online
    1 dni
    Key responsibilities: Provide exceptional customer service to clients and customers by answering their questions, addressing their concerns, and resolving any issues they may have via phone and email. Use customer relationship management software (CRM) to manage customer interactions and track...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim

    Foundever   wielkopolskie    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta, aby jak najlepiej mu pomóc.