Doradca Klienta Contact Centre z jęz. francuskim
Miejsce pracy: Katowice
Nr ref.: IG/AM/DKF/DCC/2017
Podstawą działania ING Banku Śląskiego jest współpraca i otwartość na różnorodność. Rozwijamy się dzięki skutecznemu działaniu i wychodzeniu z inicjatywą. Jeśli chcesz wprowadzać z nami zmiany i usprawnienia, zapraszamy do aplikowania.
W naszym zespole będziesz odpowiedzialny/a za:
- Udzielanie klientom informacji na temat produktów i usług oferowanych przez bank poprzez różne kanały kontaktu (m.in. telefon, mail, czat, video)
- Przyjmowanie i realizacja dyspozycji klientów zgodnie z obowiązującymi procedurami i regulaminami
- Prowadzenie telefonicznej "łagodnej" sprzedaży produktów bankowych
- Realizację planu sprzedażowego
Od kandydatów oczekujemy:
- Wykształcenia min. średniego
- Znajomości języka francuskiego na poziomie komunikatywnym (obsługa klientów prowadzona w ww. języku)
- Pozytywnego nastawienia do ludzi i otwartości na zmiany
- Umiejętności zadawania trafnych pytań, słuchania i poprawnego wypowiadania się oraz pisania
- Umiejętności szybkiego uczenia się i chęci rozwoju kompetencji niezbędnych na stanowisku
- Odpowiedzialności, samodzielności i konsekwencji w działaniu
- Otwartości na pracę zespołową
Mile widziane:
- Doświadczenie w pracy związanej ze sprzedażą lub obsługą klienta (bezpośrednią lub telefoniczną)
- Znajomość produktów i usług bankowych
Naszym pracownikom oferujemy:
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (wg preferencji - w pełnym lub niepełnym wymiarze etatu)
- Przyjazną atmosferę pracy
- Różnorodne świadczenia pracownicze m.in. bezpłatną opiekę medyczną, dofinansowanie do aktywności fizycznej i wypoczynku organizowanego przez bank, dzień wolontariatu, udogodnienia dla rodziców, Pracowniczy Program Emerytalny
- Program wdrożenia w zakres obowiązków od początku zatrudnienia
- Wsparcie w aktywnym kreowaniu swojej ścieżki kariery, także w innych jednostkach banku
- Możliwość zdobycia doświadczenia w nowoczesnej międzynarodowej, odpowiedzialnej społecznie organizacji