Doradca Klienta Premium Contact Centre
Miejsce pracy: Katowice
Nr ref.: IG/DKPCC/MW/DCC/2017
Podstawą działania ING Banku Śląskiego jest współpraca i otwartość na różnorodność. Rozwijamy się dzięki skutecznemu działaniu i wychodzeniu z inicjatywą. Jeśli chcesz wprowadzać z nami zmiany i usprawnienia, zapraszamy do aplikowania.
W naszym zespole będziesz odpowiedzialny/a za:
- Aktywną sprzedaż produktów inwestycyjnych przy wykorzystaniu nowych technologii
- Aktywne pozyskiwanie nowych Klientów i utrzymywanie długofalowych relacji z Klientami z segmentów Klienta zamożnego, masowego (m.in. kredyt hipoteczny) oraz przedsiębiorcy w zakresie oferty kredytowej i inwestycyjnej
- Budowanie trwałej satysfakcji Klientów ze współpracy z Bankiem
- Zapewnienie profesjonalnej obsługi Klienta w trakcie realizacji procesu sprzedażowego oraz posprzedażowego z uwzględnieniem standardów jakościowych
- Aktywną realizację Strategii Banku w kontaktach z Klientami
- Udzielanie kompleksowej i rzetelnej informacji nt. produktów specjalistycznych oraz podstawowych produktów i usług banku, z zachowaniem wysokiej jakości obsługi
- Zdalne finalizowanie procesów sprzedaży specjalistycznych i podstawowych produktów i usług banku
- Zgłaszanie propozycji modyfikacji dla działań i procesów realizowanych w jednostce.
- Przyjmowanie i realizowanie finansowych i niefinansowych dyspozycji klientów, udzielanie informacji finansowych zgodnie z obowiązującymi procedurami i regulacjami wewnętrznymi
- Dążenie do efektywności i skuteczności wdrażanych działań
Od kandydatów oczekujemy:
- Bardzo dobrej znajomości oferty inwestycyjnej popartej wynikami sprzedażowymi
- Odpowiedzialności, inicjatywy, samodzielności i konsekwencji w działaniu
- Umiejętności szybkiego uczenia się i chęci rozwoju kompetencji niezbędnych na stanowisku
- Umiejętności skutecznej realizacji postawionych celów
- Wykształcenia średniego (preferowane ekonomiczne, finansowe lub prawnicze)
- Doświadczenia w pracy na stanowisku związanym z obsługą Klienta i sprzedażą min 2 lata
- Znajomości standardów obsługi klienta z zakresu bankowości specjalistycznej
- Dobrej znajomości oferty produktowej i procedur z zakresu produktów specjalistycznych oferowanych dla przedsiębiorców oraz kredytu hipotecznego
- Doświadczenia w skutecznym domykaniu procesów dla produktów specjalistycznych
- Pozytywnego nastawienia do ludzi i otwartości na zmiany
- Obsługa Klienta w języku angielskim będzie dodatkowym atutem
Naszym pracownikom oferujemy: