Zespół naszej lokalizacji Gdańsk poszukuje aktualnie osób na stanowisko:
Główny nacisk kładziemy na opracowywanie spraw w formie pisemnej, ale również telefonicznej. Głównym zadaniem jest rejestracja kart SIM.
Twój profil:
- Doświadczenie w kontakcie z klientem
- Odbieranie zapytań telefonicznych i mailowych od klientów
- Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (w mowie i piśmie)
- Dobra znajomość pakietu Office
- Dyspozycyjność, elastyczność, niezawodność i umiejętność pracy w zespole
- Pozytywna i pewna siebie postawa
Oferujemy:
- Możliwość sprawdzenia się w zróżnicowanym środowisku pracy
- Nowoczesne biuro w kompleksie Olivia Business Centre
- Zaangażowany i zmotywowany Team
- Możliwość dalszego rozwoju w zakresie Customer Service
- Wewnętrzne szkolenia i możliwości kształcenia się
- Możliwość rozwoju ścieżki kariery zawodowej
- Stałe wynagrodzenie oraz bonusy uznaniowe
- Prywatne ubezpieczenie medyczne
Poznaj
Competence Call Center member of TELUS International
About Us:
Excellent customer service is our passion - in 2020 Competence Call Center merged with and is now part of TELUS International. Since then, 70,000 team members have been providing the best customer service in more than 50 languages for international and well-known partners. We already employ about 500 people in our offices in Gdansk, Poland!
Who are we looking for?
Customer advisors, Digital Marketing Specialist, customer service people and many more!
Will knowing languages help me get hired?
Yes ! We are currently recruiting people who can speak one of the following languages: Czech, German, Hungarian, Romanian.
Check our offers by looking at the tabs: Call Center and Customer Service and Social Media.