Ogłoszenie numer: 1114059, z dnia 2016-06-07
FALCK MEDYCYNA jest największym dostawcą usług ratownictwa medycznego w Polsce oraz znaczącym podmiotem zapewniającym opiekę medyczną osobom prywatnym, firmom i instytucjom publicznym.
Na terenie całego kraju Falck posiada 66 stacje pogotowia ratunkowego, 140nowoczesnych ambulansów i 31 placówek medycznych. Zatrudniając 3000 osób, Falck zapewnia usługi dla ponad 2,5 miliona osób.
Jeśli chcesz dołączyć do organizacji, której misją od ponad 100 lat jest ratowanie życia i zdrowia oraz edukacja i profilaktyka zdrowotna;
Jeśli chcesz pracować w firmie, która:
- nie uznaje kompromisów co do jakości świadczonych usług
- nie uznaje nieetycznych praktyk biznesowych
- pracuje i adaptuje się do społeczeństwa, na którego rzecz świadczy usługi
- dba o swoich pracowników
- nie uznaje kompromisów co do wyznawanych wartości takich jak: wiarygodność, kompetencja, skuteczność, szybkość, dostępność
to oferta dla Ciebie
Doradca Klienta – sprzedaż usług medycznych
Miejsce pracy: Katowice
Opis stanowiska
Do obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należała sprzedaż usług medycznych oferowanych przez Falck dla swoich Klientów, a w szczególności:
- nawiązywanie kontaktów i budowanie relacji z istniejącymi oraz potencjalnymi Klientami
- przygotowywanie i prezentowanie ofert handlowych i umów dla Klientów,
- aktywne pozyskiwanie nowych Klientów,
- obsługa sprzedaży produktów (negocjowanie warunków, ustalanie szczegółów współpracy, nadzór nad przebiegiem współpracy),
- realizacja planu sprzedaży,
- obsługa CRM.
Wymagania
- minimum 2-3 letnie doświadczenie w obszarze aktywnej sprzedaży na stanowisku doradcy lub przedstawiciela,
- mile widziane doświadczenie w branży medycznej lub sektorze B2B,
- zorientowanie na cel i silna motywacja do sprzedaży,
- zdolności organizacyjne, samodzielność oraz dynamizm w działaniu,
- komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów biznesowych,
- dobra znajomość pakietu MS Office,
- czynne prawo jazdy kat. B.
Oferujemy
- przyjazne środowisko pracy i kulturę organizacyjną opartą na wartościach i relacjach,
- stabilność zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę,
- wynagrodzenie stałe oraz system premiowy uzależniony od osiąganych wyników,
- udział w szkoleniach podnoszących kwalifikacje,
- kartę sportową i prywatną opiekę medyczną,
- samochód służbowy i niezbędne narzędzia pracy.