Manpower to światowy lider w dziedzinie HR o ponad 60-cio letniej tradycji. Nasza firma jest obecna w 82 krajach, na terenie Polski mamy 50 oddziałów. Współpracujemy z 400 000 klientów rocznie, w tym małymi i średnimi przedsiębiorstwami ze wszystkich sektorów, a także największymi światowymi korporacjami.
Zadania:
- telefoniczna obsługa Klientów Banku
- rozpoznawanie potrzeb i oczekiwań Klienta oraz sprzedaż produktów Banku dopasowanych do indywidualnych potrzeb
- realizacja operacji bankowych zleconych przez Klienta
- budowanie pozytywnego wizerunku organizacji i dobrych relacji z Klientami poprzez zachowanie najwyższej jakości obsługi
Wymagania:
- min. średnie wykształcenie
- komunikatywność, miły głos i poprawna dykcja
- pozytywne nastawienie wobec innych oraz silna motywacja do pracy
- gotowość do stałego poszerzania wiedzy
- umiejętność obsługi komputera
Oferujemy:
- Pracę w międzynarodowej firmie
- Możliwość wykorzystania swoich umiejętności i talentów oraz zdobycia nowych doświadczeń
- Praca od zaraz
Poznaj
ManpowerGroup
ManpowerGroup, światowy lider innowacyjnych rozwiązań dla rynku pracy, od 2001 roku wspiera swoich klientów i kandydatów w Polsce. W Polsce ManpowerGroup posiada 40 agencji i jest obecny w 25 miastach w całym kraju. Organizacja oferuje unikalne usługi dla firm i kandydatów poprzez: ManpowerGroup™ Solutions, Manpower® oraz Experis™. Usługi ManpowerGroup w Polsce obejmują pracę tymczasową, rekrutację stałą i badanie kompetencji pracowników, zatrudnienie zewnętrzne, outsourcing procesów, doradztwo personalne, zarządzanie karierą i outplacement.