Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Dyrektor ds. Marketingu i Sprzedaży

Port Lotniczy Łódź im. Władysława Reymonta Sp. z o.o.
Łódź
praca stacjonarna
3384 dni temu

 

Port Lotniczy Łódź im. Władysława Reymonta Sp. z o.o.

 

ogłasza konkurs na stanowisko:


Dyrektora ds. Marketingu i Sprzedaży

Miejsce pracy: Łódź

Wymagania stawiane kandydatom:

  • gruntowna wiedza i doświadczenie w dziedzinie sprzedaży, marketingu, reklamy i promocji
  • min. 5 lat doświadczenia na stanowisku kierowniczym w pracy w marketingu, sprzedaży i promocji
  • wykształcenie wyższe, mile widziane kierunkowe
  • znajomość zagadnień związanych z zarządzaniem zasobami ludzkimi i kierowaniem zespołami pracowników
  • znajomość specyfiki branży i wiedza z zakresu sytuacji rynkowej
  • doświadczenie w kreowaniu efektywnej strategii marketingowej
  • strategiczne podejście do marketingu, sprzedaży i do współpracy wewnątrz organizacji
  • umiejętność i doświadczenie w efektywnym wprowadzaniu nowych produktów na rynek
  • umiejętność analitycznego myślenia, planowania i organizowania, zdolność łączenia celów marketingu z innymi celami firmy
  • biegła znajomość obsługi komputera oraz pakietu MS Office
  • biegła znajomość języka angielskiego, w mowie i w piśmie
  • proaktywność, inicjatywa w działaniu i kreatywność
  • umiejętność budowania dobrych relacji interpersonalnych
  • zdolności negocjacyjne
  • umiejętność efektywnej organizacji czasu pracy
  • wysoka kultura osobista
  • niekaralność
  • dyspozycyjność
  • prawo jazdy kat. B

Mile widziana:

  • wiedza w zakresie działalności Spółki „Port Lotniczy Łódź” oraz o sektorze, w którym działa Spółka,
  • znajomość przepisów ustaw o finansach publicznych i Prawa zamówień publicznych.

Zakres zadań na stanowisku:

  • opracowywanie oraz realizacja strategii i planów handlowych i marketingowych
  • efektywne planowanie i wydatkowanie budżetu marketingowego
  • przeprowadzanie analiz rynku i konsumenta w celu identyfikacji szans rynkowych
  • utrzymywanie relacji handlowych i marketingowych w ramach współpracy z partnerami biznesowymi i pozostałymi użytkownikami lotniska
  • podejmowanie działań mających na celu promowanie Portu Lotniczego i jego oferty – nadzór nad prowadzeniem kampanii reklamowych i promocyjnych produktów i usług
  • monitorowanie skuteczności działań reklamowych i promocyjnych
  • analizowanie wyników badań marketingowych i raportów
  • dbanie o dobry wizerunek firmy

Oferujemy:

  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
  • możliwość ciągłego podnoszenia kwalifikacji zawodowych,
  • niezbędne narzędzia i środki do realizacji powierzonych zadań,
  • pakiet świadczeń socjalnych wraz z opieką medyczną,
  • ciekawą i stabilną pracę w przyjaznej atmosferze i młodym zespole.

Zainteresowanych prosimy o składanie bądź przesyłanie CV oraz listu motywacyjnego do dnia 9 stycznia 2015 roku.

  • pocztą na adres: Port Lotniczy Łódź im. Władysława Reymonta Sp. z o.o., ul. Gen. S. Maczka 35, 94-328 Łódź
  • drogą elektroniczną na adres e-mail: rekrutacja@airport.lodz.pl
    z dopiskiem w tytule maila „Dotyczy naboru na stanowisko Dyrektora ds. Marketingu i Sprzedaży”
  • w Sekretariacie Biura Portu.

Oferty złożone po upływie terminu nie będą rozpatrywane.
Skontaktujemy się z wybranymi osobami, z którymi będą przeprowadzone rozmowy kwalifikacyjne planowane w dniach 12-16 stycznia 2015 roku. O dokładnym terminie poinformujemy każdego kandydata osobiście.

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.).
 

Poznaj

Port Lotniczy Łódź im. Władysława Reymonta Sp. z o.o.

Przedmiotem działalności firmy jest prowadzenie działalności usługowej wspomagającej transport lotniczy.