Najnowsze oferty pracy

  • Dyrektor ds. Rozwoju Biznesu

    NES Global Talent   Warszawa    praca stacjonarna
    dyrektor  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Zadania: Analiza rynku: Śledzenie trendów w branży budowlanej, analiza konkurencji, identyfikacja nowych możliwości rynkowych. Planowanie strategii biznesowej: Współtworzenie strategii rozwoju firmy, opracowywanie planów działań mających na celu osiągnięcie celów biznesowych....
Zobacz więcej ofert pracy

Dyrektor ds Marketingu

Moltton Poland
śląskie, Cała Polska
praca stacjonarna
3501 dni temu


MOLTTON POLAND jest innowacyjną firmą doradztwa personalnego, specjalizującą się w rekrutacji specjalistów oraz menedżerów średniego i wyższego szczebla dla branży przemysłowej. Do każdego z prowadzonych projektów podchodzimy w sposób indywidualny, opierając się zarówno na wieloletnim doświadczeniu naszych Konsultantów, jak i rzeczywistych potrzebach i oczekiwaniach Klienta oraz Kandydatów. Działamy w oparciu o certyfikat agencji zatrudnienia nr 7145

Dla naszego Klienta, dużej międzynarodowej firmy produkcyjnej, poszukujemy Kandydata na stanowisko:


Dyrektor ds Marketingu

Miejsce pracy: Cała Polska

Nr Ref.: MM/09/2014

Zakres obowiązków:
Zakres obowiązków:
  • Tworzenie i wdrażanie planu marketingowego dla ogólnopolskiej sieci restauracji,

  • Odpowiedzialność za realizacje działań marketingu 360°,

  • Tworzenie strategii marketingowej i rocznych budżetów i planów marketingowych oraz produktowych w oparciu o analizy z badań konsumenckich, cele biznesowe, wiedzę i doświadczenie, analizy finansowe;

  • Planowanie narzędzi i zasobów odpowiednich do skutecznego funkcjonowania struktury marketingu, PR i produktów w organizacji

  • Prowadzenie projektów marketingowych i PR zgodnych z celami biznesowymi firmy,

  • Przygotowywanie budżetów i kontrolowanie wydatków oraz terminowości prowadzonych projektów,

  • Ścisła i codzienna współpraca: ze wszystkimi działami firmy i kierownikami poszczególnych punktów, strukturami marketingu i PR oraz zarządem spółki

  • Nadzór nad oceną prowadzonych kampanii.

Wymagania:
  • Wykształcenie wyższe,

  • Kilkuletnie doświadczenie w zakresie marketingu i PR,

  • Mile widziane doświadczenie w zarządzaniu strukturami marketingu w sieci restauracji,

  • Znajomość social mediów, rynku mediów tradycyjnych i internetowych,

  • Umiejętność planowania z wykorzystaniem efektywnych narzędzi marketingowych i symulacji ROI (Return On Investment) z późniejszą analizą wyników,

  • Silnie rozwinięte umiejętności analityczne,

  • Doświadczenie i umiejętność pisania tekstów marketingowych,

  • Bardzo dobra organizacja pracy i umiejętność trafnego określania priorytetów,

  • Łatwość w nawiązywaniu kontaktów interpersonalnych,

  • Praktyczna wiedza z zakresu zarządzania projektami,

  • Gotowość do relokacji na terenie Polski.

Nasz Klient oferuje:
  • Stabilne zatrudnienie w silnie rozwijającej się sieci,

  • Możliwość rozwoju zawodowego w strukturach firmy,

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.

Prosimy o dopisanie klauzuli:
„Niniejszym wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w moim CV oraz w innych przekazanych przeze mnie dokumentach, przez Moltton Poland z siedzibą w Katowicach, ul. Francuska 35-37 w celach związanych z procesem rekrutacji, zarówno obecnym, jak i organizowanymi w przyszłości, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jedn.: Dz. U. z 2014 r. poz. 1182 z późn. zm.). Wyrażam także zgodę na udostępnianie moich danych osobowych innym podmiotom współpracującym z Moltton Poland oraz potencjalnym pracodawcom do celów związanych z prowadzonymi obecnie lub w przyszłości procesami rekrutacji."

Informujemy, że kandydatowi przysługuje pełne i niezbywalne prawo dostępu do swoich danych osobowych włączając w to prawo do ich usunięcia lub poprawiania.


 

Podobne oferty

  • Dyrektor ds. Rozwoju Biznesu

    NES Global Talent   Warszawa    praca stacjonarna
    dyrektor  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Zadania: Analiza rynku: Śledzenie trendów w branży budowlanej, analiza konkurencji, identyfikacja nowych możliwości rynkowych. Planowanie strategii biznesowej: Współtworzenie strategii rozwoju firmy, opracowywanie planów działań mających na celu osiągnięcie celów biznesowych....