Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Dyrektor ds. sprzedaży i marketingu

Lange Łukaszuk Sp. J.
Byków
praca stacjonarna
3462 dni temu

Ogłoszenie numer: 540955, z dnia 2014-10-27

Firma "LŁ" Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp. k. (dawniej "Lange Łukaszuk" spółka jawna), wyłączny przedstawiciel na Polskę renomowanych firm z branży narzędziowej i oświetleniowej oraz wiodący dystrybutor klejów przemysłowych poszukuje osób na stanowisko

Dyrektor ds. sprzedaży i marketingu

Miejsce pracy: Byków

 

Opis stanowiska

  • zarządzanie sprzedażą w kooperacji z działem Serwisu i Magazynu,przygotowanie strategii marketingowej firmy na rynku krajowym;
  • monitoring sytuacji gospodarczej potencjalnych rynków zbytu – analiza rentowności działań w poszczególnych segmentach rynkowych i produktowych,
  • analiza branż, bezpośredniej konkurencji oraz prognoza sytuacji marketingowej firmy w różnych horyzontach czasowych;
  • współudział w opracowaniu polityki produktowej, dystrybucyjnej i cenowej;
  • budowa rocznych planów sprzedaży DH;
  • opracowanie rocznych budżetów kosztów DH oraz strategii marketingowej firmy;
  • nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem DH i zespołu przedstawicieli handlowych;
  • planowanie i realizacja planu szkoleń; nadzór nad polityką informacyjną i reklamową na rynku krajowym;
  • bieżąca kontrola kosztów, stanów magazynowych, należności oraz efektywności działań handlowych – analizy finansowe;
  • nadzór nad poziomem sprzedaży spółki na rynku krajowym oraz nad tworzeniem, funkcjonowaniem i rozwojem Systemu Informacji Marketingowej;
  • bieżący nadzór nad działalnością Działu oraz kontrola poziomu jego kosztów.

Odpowiedzialność

  • odpowiedzialność pracownika określona jest w Kodeksie Pracy.

 Uprawnienia w zakresie zagadnień szczegółowych

  • podejmowanie decyzji dotyczących Działu i Spółki wg przyznanych pełnomocnictw;
  • wnioskowanie w zakresie polityki produktowej, cenowej i dystrybucyjnej;
  • wnioskowanie o wprowadzenie zmian w organizacji Działu i Spółki oraz zmian do przyjętego budżetu promocji i budżetu operacyjnego Działu;
  • ocena podległych pracowników.

Wymagania

  • biegła znajomość języka angielskiego;
  • wykształcenie wyższe;
  • doświadczenie na kierowniczym stanowisku min. 5 lat;
  • doświadczenie w obszarze działań marketingowych;
  • znajomość obsługi komputera (pakiet MS Office);
  • prawo jazdy kat. B.;
  • wysoko rozwinięta umiejętność budowania długotrwałych relacji z klientami;
  • nastawienie na realizację wyników;
  • silna wewnętrzna motywacja, wysoka kultura osobista, sumienność, uczciwość, zdolności organizacyjne, determinacja w dążeniu do celu, umiejętność wnioskowania i analizowania zdarzeń, samodzielność; zdolności interpersonalne;
  • znajomość branży będzie dodatkowym atutem.

Oferujemy

  • możliwość rozwoju zawodowego i realizacji ciekawych projektów;
  • profesjonalne szkolenia tematyczne;
  • pracę w ambitnym i kompetentnym zespole;
  • stabilizację oraz wynagrodzenie uzależnione od wyników pracy.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.