Dyrektor ds. zakupów

AUDIT Doradztwo Personalne

okolice Szczecina

5 dni temu

Dla naszego klienta, firmy zlokalizowanej w okolicach Szczecina, poszukujemy kandydata na stanowisko

Dyrektor ds. zakupów
Miejsce pracy: okolice Szczecina

 

ZAKRES OBOWIĄZKÓW:

  • Tworzenie, wdrożenie i przestrzeganie polityki zakupowej
  • Zapewnienie wiarygodnych dostawców pod kątem jakości, ciągłości i terminowości dostaw po optymalnej cenie
  • Ustalanie i zawieranie umów dotyczących warunków zakupu i dostaw
  • Optymalizacja zasad prognozowania zapotrzebowania oraz poziomu zapasów
  • Wdrażanie nowych dostawców/komponentów
  • Przygotowanie i realizacja planów oszczędnościowych
  • Budżetowanie kosztów zakupów
  • Zarządzanie działem zakupów

 WYMAGANIA:

  • Wykształcenie wyższe
  • Minimum 3 lata doświadczenia w pracy w dziale logistyki lub zakupów
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
  • Przedsiębiorczość oraz kreowanie optymalnych rozwiązań
  • Analityczne podejście do rozwiązywania powierzonych zadań
  • Wysokie zdolności negocjacyjne, komunikacyjne, interpersonalne
  • Znajomość środowiska Windows, MS Office, Systemy ERP
  • Dyspozycyjność
  • Prawo jazdy kat. B

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku


 APLIKUJ TERAZ 

Poznaj

AUDIT Doradztwo Personalne

Dla naszego klienta, firmy zlokalizowanej w Gorzowie Wielkopolskim, poszukujemy kandydata na stanowisko

Poznaj stanowisko: Dyrektor ds. Zakupów

Dyrektor ds. Zakupów to osoba, która jest odpowiedzialna za całokształt spraw związanych z dokonywaniem zakupów - surowców/produktów potrzebnych do funkcjonowania przedsiębiorstwa. Do głównych obowiązków pracownika tego należy, m.in.: tworzenie standardów i procedur związanych z zakupami, rozpoznanie rynku dostawców produktów i usług, nawiązywanie kontaktów z ...
Dyrektor ds. Zakupów Praca Dyrektor ds. Zakupów

Rekrutują z Praca.pl