Ogłoszenie numer: 1643535, z dnia 2017-05-29
Jesteśmy Firmą z tradycjami o ugruntowanej pozycji na rynku małopolskim. Posiadamy obecnie 14 sklepów na terenie Krakowa w starannie dobranych lokalizacjach. Cechuje nas długoletnia tradycja i dbałość o jakość oferowanych usług.
W związku z rozwojem firmy stale tworzymy nowe miejsca pracy.
Obecnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Dyrektor finansowy / Główny Księgowy
Miejsce pracy: Kraków
Opis stanowiska
- odpowiedzialność za płynność finansową, zarządzanie oraz optymalizacja cash flow,
- odpowiedzialność za analizę, sporządzanie i zatwierdzanie deklaracji rozliczeniowych dla urzędów skarbowych, ZUS, GUS, NBP itp., oraz okresowych raportów o sytuacji finansowej: bilansów, cash flow, planów budżetowych
- organizacja systemu windykacji oraz nadzór nad przebiegiem procesów windykacyjnych,
- analiza wszystkich procesów w przedsiębiorstwie pod kątem finansowym oraz proponowanie optymalizacji i usprawnień,
- utrzymywanie relacji z instytucjami finansowymi, audytorem oraz organami podatkowymi,
- zarządzanie ryzykiem finansowym i podatkowym,
- kierowanie działem księgowości w firmie,
- prowadzenie ksiąg rachunkowych,
- kontrola wyliczeń ZUS,
- sprawdzanie i sporządzanie deklaracji: CIT, VAT, VAT-UE,
- organizacja i nadzór prowadzenia ewidencji księgowej, podatkowej i związanej z nią dokumentacji rozliczeniowej,
- sporządzanie bilansów zysków i strat,
- wykonywanie innych czynności zleconych przez Zarząd, które mieszczą się w zakresie praw i obowiązków głównego księgowego,
- udział w aktywnościach księgowych związanych z zamknięciem miesiąca, kwartału i roku,
- sporządzanie budżetów, prognoz i kalkulacji,
- przygotowanie dodatkowych analiz, kluczowych dla procesu zarządzania firmą,
- wspomaganie procesów decyzyjnych w firmie.
Wymagania
- wykształcenie wyższe, kierunkowe (finanse, rachunkowość, ekonomia),
- 6 letnie doświadczenie zawodowe w obszarze finansów,
- doświadczenie w planowaniu finansowym, sprawozdawczości i analizie ekonomiczno-finansowej, budżetowaniu, zarządzaniu kosztami,
- minimum 1,5 roku doświadczenia w zarządzaniu zespołem
- umiejętność myślenia strategicznego i umiejętnego przełożenia wyników finansowych na strategię grupy,
- doświadczenie w sporządzaniu kalkulacji, analiz finansowych w celach zarządczych
- znajomość programu Excel w stopniu zaawansowanym,
- wysokie umiejętności komunikacyjne i budowania relacji,
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.