Ogłoszenie numer: 1136203, z dnia 2016-06-20
CO ROBIMY
Zajmujemy się produkcją oraz dystrybucja pelletu drzewnego, brykietu kominkowego, podpałki oraz biomasy w postaci zrębki na potrzeby energetyki zawodowej. Wierzymy, że ciepło i energia wytworzona z biomasy może odegrać ważną rolę w zmniejszaniu popytu na paliwa kopalniane i zmniejszenia emisji CO2 do atmosfery.
Bierzemy udział w wielu projektach ekologicznych i promujących ochronę środowiska. Angażujemy się w edukację ekologiczną, wspieramy organizację proekologiczne, aktywnie pomagamy potrzebującym.
STAWIAMY NA JAKOŚĆ
Konsekwencja i wytrwałość w opracowaniu zasad produkcji pelletu i brykietów, przyczyniła się do wypracowania produktów wykraczających poza specyfikację klasy Premium, jak pokazano w niezależnych badaniach. Dążymy do ciągłego doskonalenia naszych produktów i usług, aby lepiej odpowiadać na potrzeby naszych klientów. Szczycimy się stworzeniem wiarygodnej wysokiej jakości produktów. Skupiamy się na dostarczaniu produktów o wysokiej wartości energetycznej i niskiej zawartości popiołu. Jakość nie ilość jest naszym wskaźnikiem produkcji.
Zadowolenie naszych klientów jest naszym priorytetem, dlatego dokładamy wszelkich starań, aby zamówienia były realizowane natychmiast, a oferowane towary najwyższej jakości. Dzięki zaangażowaniu naszych fachowców, którzy chętnie udzielają porad, współpraca z naszą firmą to czysta przyjemność.
Dyrektor Handlowy
Miejsce pracy: Szczecin
Nr Ref.: DE
Opis stanowiska
- współtworzenie i realizowanie strategii firmy oraz celów biznesowych zgodnych z założeniami strategicznymi· budowanie
- rozwijanie i kierowanie działem handlowym
- inicjowanie zmian organizacyjnych
- planowanie, koordynowanie, kontrolowanie budżetu firmy oraz optymalizacja kosztów
- zarządzanie polityką handlową (udział w negocjacjach cenowych, analiza sytuacji rynkowej, maksymalizowanie wyników sprzedaży oraz obrotu udziału w rynku)
- budowanie oraz podtrzymywanie długofalowych relacji z Klientami
Wymagania
- doświadczenie w zarządzaniu i tworzeniu działu sprzedaży
- doświadczenie w obsłudze handlu nowoczesnego
- umiejętność tworzenia analiz biznesowych i strategii rozwoju
- znajomość języka angielskiego w stopniu średnio zaawansowanym (B2)
- bardzo dobra obsługa komputera
- umiejętność analitycznego myślenia
- łatwość w nawiązywaniu kontaktów
- samodzielność, inicjatywa i dynamizm w działaniu
- dobra organizacja pracy
- gotowość do wyjazdów służbowych
Oferujemy
- stabilne zatrudnienie w oparciu o kontrakt atrakcyjne wynagrodzenie + system premiowy
- niezbędne narzędzia pracy
- premie uznaniowe + dodatkowe benefity