Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Dyrektor Relacji z Klientem

Auchan Polska Sp. z o.o.
Piaseczno, Piaseczno, Warszawa
praca stacjonarna
2263 dni temu

Auchan Retail jest jedną z wiodących sieci handlowych w Polsce i na świecie. Pracujemy w 16 krajach i zatrudniamy ponad 300 000 pracowników, w trzech kanałach dystrybucji: Hipermarkety Auchan, Supermarkety Simply, E-commerce AuchanDirect.pl. Praca z nami to szansa na rozwój i poznanie wielu wyjątkowych osób. Nie możesz jej przegapić! 

Obecnie poszukujemy kandydatów i kandydatek na stanowisko:

Dyrektor Relacji z Klientem
Miejsce pracy: Piaseczno, Warszawa

Cel stanowiska:
Zdefiniowanie i animacja unikalnej, wieloformatowej strategii budowania relacji z naszymi Klientami, aby maksymalizować satysfakcję Klienta przy jednoczesnym poszanowaniu cech marki Auchan. Budowanie indywidualnej , troskliwej relacji z Klientem oraz świadczenie innowacyjnych usług. Odpowiedzialność za obszar: Kas, Punkty Obsługi Klienta, Contact Center i obszar usług dla Klienta. 

 

Na co dzień będziesz zajmował/a się:

  • Stworzeniem Contact Center, aby zarządzać różną formą kontaktu i usprawnić obsługę Klienta,
  • Optymalizacją obszaru obsługi Kasowej, stworzenie różnorodnych możliwości realizacji płatności poprzez wdrożenie innowacji technologicznych,
  • Rozszerzeniem oferty zindywidualizowanych usług dla Klientów,
  • Śledzeniem i doskonaleniem jakości doświadczeń zakupowych Klientów,
  • Wdrożeniem narzędzi do słuchania i mierzenia satysfakcji Klientów i Pracowników (NPS),
  • Gwarantowaniem wysokiego standardu obsługi Klienta we wszystkich punktach sprzedaży.
DOSTANIESZ:

Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę już od 1 dnia pracy

Nowe znajomości, wsparcie i profesjonalne szkolenia z zakresu wykonywanych zadań

Cenne doświdczenia i możliwości rozwoju w różnych projektach

Benefity w postaci opieki medycznej, karty multisport i dofinansowania posiłków, akcjonariat pracowniczy

W zamian za:

  • Doświadczenie zawodowe zdobyte na stanowisku Dyrektora Projektu, Dyrektora Sprzedaży w firmie dystrybucyjnej, FMCG lub agencji mediów,
  • Umiejętność interpretacji wskaźników z branży dystrybucyjnej (wyniki sprzedaży, segmentacja klienta, kategorii, komunikacji w kanałach sprzedaży) oraz marketingu cyfrowego,
  • Orientację na potrzeby Klienta, umiejętność analizy i syntezy danych,
  • Znakomitą umiejętność komunikacji i współpracy w zróżnicowanym funkcjonalnie środowisku zawodowym,
  • Znajomość języka angielskiego lub francuskiego na poziomie B2.

Zapewniamy:

  • Przyjazną i twórczą atmosferę pracy w młodym i ambitnym zespole,
  • Możliwość pogłębiania wiedzy, zdobywania nowych kompetencji, cennego doświadczenie i podjęcia się nowych wyzwań,
  • Wsparcie i profesjonalne szkolenia z zakresu wykonywanej pracy,
  • Benefity w postaci opieki medycznej, karty multisport i dofinansowanie posiłków.
  • Akcjonariat pracowniczy.