Najnowsze oferty pracy

  • Dyrektor sprzedaży i marketingu – projekt greenfield

    ManpowerGroup   Brzeg    praca stacjonarna
    dyrektor  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat
    2 dni
    Zadania: Pozyskiwanie i budowanie relacji z klientami z branży automotive (elementy do silników elektrycznych i hybrydowych) Opracowanie i wdrożenie kompleksowych strategii sprzedaży i marketingu zgodnie z celami strategicznymi firmy; Analiza trendów rynkowych, konkurencji oraz potrzeb...
Zobacz więcej ofert pracy

Dyrektor Sprzedaży i Marketingu

Hays Poland
warmińsko-mazurskie, Warszawa
praca stacjonarna
3121 dni temu
Dyrektor Sprzedaży i Marketingu
Warszawa
Dyrektor Sprzedaży i Marketingu
Warszawa
Nr Ref.: 1064392

HAYS Poland jest firmą doradztwa personalnego, należącą do międzynarodowej grupy HAYS plc, notowanej na giełdzie w Londynie i największej firmy rekrutacyjnej w Wielkiej Brytanii.

Grupa posiada ponad 390 biur w 27 krajach na całym świecie, w których łącznie pracuje 8 300 specjalistów. Jest liderem w Europie Środkowej i Wschodniej, Azji, Ameryce Południowej, Australii, Nowej Zelandii, Chinach, Japonii, Hong Kongu i Kanadzie.


Zespół Sales & Marketing dla Firmy technologicznej planującej debiut na GPW, będącej jednym z największych polskich sukcesów w innowacjach ostatnich lat poszukuje obecnie osoby na stanowisko Dyrektora Sprzedaży i Marketingu.

Nasz klient produkuje wysokiej klasy urządzenia dla projektantów, inżynierów, a także dla przemysłu, włączając w to automatykę, robotykę, architekturę czy lotnictwo. Firma sprzedaje swoje urządzenia głównie poprzez dystrybutorów operujących na rynkach całego świata, posiada również swój stacjonarny salon sprzedaży.

Dyrektor Sprzedaży i Marketingu stanie na czele kilkunastoosobowego zespołu podzielonego na kilka sekcji – Sprzedaż (dystrybutorzy w kraju oraz rynkach zagranicznych, salon sprzedaży), Marketing, Public Relations, Wsparcie Techniczne Sprzedaży, oraz Serwis Techniczny.

W obszarze sprzedaży, zatrudniona osoba odpowiedzialna będzie za kreowanie i konsekwentne wdrażanie strategii handlowej spółki mającej na celu kontynuację jej dotychczasowego szybkiego rozwoju, który oznaczał do tej pory wzrost na poziomie nawet kilkunastu procent miesięcznie. Wykorzystując swoją wiedzę z zakresu zarządzania zespołem oraz sprzedażą w środowisku B2B, Dyrektor ds. Sprzedaży i Marketingu rozwinie znacząco sieć partnerów handlowych Firmy w kraju i zagranicą, przyczyni się do wyszukania oraz rozwoju nowych możliwości sprzedażowych dla produktów oferowanych przez naszego Klienta (np. wykorzystanie nowych kanałów dystrybucji). Mając na uwadze kształtującą się strukturę firmy, wybrany Kandydat zadba o zaprojektowanie kluczowych wskaźników efektywności w sprzedaży, systemów premiowych, zaimplementowanie najlepszych praktyk w zakresie kształtowania polityki cenowej Firmy, czy wdrożenie odpowiednich systemów zarządzania sprzedażą.

W obszarze marketingu chodzi również o to, aby wykorzystując zdrowy balans pomiędzy myśleniem strategicznych, a kreacją, pasją do marketingu cyfrowego oraz niestandardowych rozwiązań w komunikacji, przenieść Firmę do kolejnego etapu w jej rozwoju.

W obszarze Public Relations, w obliczu nadchodzącego debiutu Firmy na Giełdzie Papierów Wartościowych, obok PR-u produktowego na znaczeniu nabierze sfera relacji inwestorskich oraz PR-u korporacyjnego.

Od Kandydatów wymagamy wiedzy, doświadczenia (minimum 3-5 lat na podobnym stanowisku w Firmach zajmujących się dystrybucją produktów w kanale B2B; przekrojowe doświadczenie w zarządzaniu obszarami sprzedaży, marketingu i public relations, doświadczenie w pracy na zagranicznych rynkach, doświadczenie w bezpośredniej współpracy z Prezesem Zarządu/CEO), ale przede wszystkim motywacji do tworzenia jednego z największych polskich sukcesów technologicznych ostatnich lat. Chcemy otrzymać aplikacje od osób, które żyją, aby tworzyć nowe rzeczy, które są innowatorami. Świetnie byłoby usłyszeć od osób, które pracowały w dużych korporacjach, ale też znają się na specyfice funkcjonowania mniejszej Firmy (mile widziane doświadczenie z własną działalnością gospodarczą). Oczekujemy biegłej znajomości języka angielskiego.
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997r., Dz. U. Nr 101, poz. 926 ze zm.”

Numer w rejestrze agencji zatrudnienia: 361

hays.pl


 

Podobne oferty

  • Dyrektor sprzedaży i marketingu – projekt greenfield

    ManpowerGroup   Brzeg    praca stacjonarna
    dyrektor  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat
    2 dni
    Zadania: Pozyskiwanie i budowanie relacji z klientami z branży automotive (elementy do silników elektrycznych i hybrydowych) Opracowanie i wdrożenie kompleksowych strategii sprzedaży i marketingu zgodnie z celami strategicznymi firmy; Analiza trendów rynkowych, konkurencji oraz potrzeb...