• Administracja i obsługa mobilnego systemu wsparcia sprzedaży (Mobile Touch oraz Platformy Connector);
• Wsparcie użytkowników systemu;
• Tworzenie prezentacji i szkolenia pracowników;
• Tworzenie raportów/zestawień na potrzeby działu sprzedaży i marketingu;
• Współpraca z firmami dostarczającymi rozwiązania
systemowe;
• Zarządzanie bazą danych produktów;
• Bieżące utrzymanie systemu Connector Enterprise - po okresie wdrożenia;
• Raportowanie do dyrektora handlowego.
• Wykształcenie wyższe (mile widziane informatyczne, finansowe);
• Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku;
• Dobra znajomość MS Office (w szczególności Excel i Access);
• Samodzielność i bardzo dobra organizacja pracy;
• Wysoki poziom umiejętności analitycznych, zaangażowanie i kreatywność;
• Komunikatywność oraz umiejętność nawiązywania kontaktów z innymi Pracownikami;
• Znajomość j. angielskiego na poziomie zapewniającym swobodną komunikację.
• Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
• Atrakcyjne wynagrodzenie i możliwość rozwoju zawodowego.
Zgodnie z obowiązującym prawem LeasingTeam nie pobiera opłat od kandydatów za udział w procesach rekrutacyjnych. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami.