SGS jest światowym liderem w dziedzinie inspekcji, weryfikacji, testowania i certyfikacji. SGS jest firmą uznaną za wzór jakości i najwyższych standardów zawodowych. Zatrudnia ponad 85.000 pracowników w sieci ponad 1.800 oddziałów i akredytowanych laboratoriów na całym świecie.
W związku z rozwojem usług auditu, certyfikacji oraz szkoleń w naszej firmy w Polsce poszukujemy kandydatów do objęcia stanowiska:
Asystent ds. Marketingu Certification and Business Enhancement (CBE)
Miejsce pracy: Warszawa
Zadania:
Zadaniem pracownika będzie wsparcie procesów w dziale sprzedaży i dziale marketingu w tym realizacja działań związanych z obsługą klienta i utrzymaniem z nim długoterminowych relacji.
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe (lub w trakcie)
- Co najmniej dobra znajomość języka angielskiego
- Biegła obsługa komputera, praktyczna znajomość pakietu MS Office
- Mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta biznesowego i/lub sprzedaży B2B
- Mile widziane doświadczenie w pracy w programach graficznych
- Rozwinięte zdolności komunikacyjne
- Bardzo dobra organizacja pracy
- Proaktywność i umiejętność samodzielnego wyznaczania celów
Oferujemy:
- Pracę na pełen etat (umowa o pracę) w strukturze stabilnej, międzynarodowej firmy będącej liderem na rynku światowym
- Atrakcyjne warunki zatrudnienia (konkurencyjne wynagrodzenie, pakiet socjalny, prywatne ubezpieczenie medyczne) oraz nowoczesne narzędzia pracy
- Pełne przeszkolenie oraz możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych
- Przyjazną atmosferę pracy w młodym zespole