Najnowsze oferty pracy

  • Executive Assistant

    Aon   Kraków    praca hybrydowa
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Our office is located in Cracow and we offer a 50/50 hybrid working model. The main responsibility of Executive Assistant will be providing administrative support to Business Leaders across locations and Solution Lines: Acting as a point of contact/liaison with clients, third parties, peers and...
  • Profesjonalny Asystent / Profesjonalna Asystentka

    PwC   Kraków    praca hybrydowa
    asystent
    2 dni
    Twoja przyszła rola: wsparcie administracyjne wynikających ze specyfiki roli przełożonego, zarządzanie kalendarzem, kompleksowa organizacja spotkań biznesowych i integracyjnych, organizacja podróży służbowych, rozliczanie wydatków służbowych, wsparcie w przygotowaniu i obiegu dokumentów.
  • Pracownik biurowy ze znajomością języka niemieckiego

    S-3 Personal Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    analiza rynku, otoczenia i aktywności konkurencji; dbanie o prawidłowy obieg dokumentów i ich archiwizację; dobra znajomość pakietu MS Office; telefoniczny i e-mailowy kontakt z klientami w języku niemieckim;
  • Asystent medyczny

    Szpital Kliniczny im. dr. Józefa Babińskiego SPZOZ w Krakowie   Kraków, Krowodrza    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  część etatu  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Prowadzenie rejestru chorych leczonych w danej jednostce medycznej, Wprowadzanie danych statystycznych do centralnego systemu komputerowego Eskulap oraz kontrola prawidłowości w/w danych, Prowadzenie archiwum historii chorób pacjentów, Porządkowanie zgodnie z instrukcją archiwalną oraz...
  • Assistant to General Manager - Asystent / Asystentka Dyrektora

    Mercure Kraków Stare Miasto   Kraków    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    11 dni
    Co będzie Twoją misją? W swojej codziennej pracy połączysz doświadczenie, wiedzę i zaangażowanie, aby wspierać Dyrektora Generalnego oraz pracowników pionu administracji w zadaniach menedżerskich i ekonomicznych w celu uzyskania jak najlepszych rezultatów. Będziesz odpowiedzialny/a za...
  • Specjalista ds. Administracji w biurze obsługi klienta

    Coniveo Sp. z o.o. Sp. K.   Warszawa, Praga-Północ, niedaleko Dworca Wileńskiego    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   5 000 - 6 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 godz.
    Opis stanowiska: Praca skupia się przede wszystkim na obsłudze bieżących zadań biura oraz kontakcie z potencjalnymi klientami. Do zadań pracownika będzie należał pierwszy kontakt z klientem odwiedzającym firmę, obsługa telefonu biurowego oraz obowiązki administracyjne. Obowiązki:...
  • Asystent / Asystentka ds. Administracyjnych w sekretariacie medycznym

    ALAB laboratoria Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Zawodzie 22    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Do Twoich zadań należeć będzie: uzupełnianie i kompletowanie dokumentacji Zlb-1 do Sanepidu; prowadzenie prac administracyjnych związanych z obsługą laboratorium;
  • Asystent / Asystentka Centermanagement

    ARCOS FM PL SALLER POLBAU Sp. z o.o. Sp. K   Wrocław    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Twoje zadania Osoba do kontaktu dla naszych najemców i klientów Sprzedaż powierzchni reklamowych w naszych centrach i parkach handlowych Zarządzanie umowami; Prace administracyjne i organizacyjne Współpraca z innymi działami
  • Asystent / Asystentka ds. Operacyjnych

    EBS Spółka Akcyjna   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Obowiązki: obsługa korespondencji oraz nadzór nad sprawnym obiegiem dokumentów i informacji w firmie; aktualizacja i tworzenie raportów, zestawień; prowadzenie ewidencji dokumentów; kontakt z placówkami należącymi do sieci w celu ustalenia danych dotyczących wyników/ obrotów; udział w...
  • Asystent ds. brokerskiej obsługi ubezpieczeń

    Aon Polska Sp. z o. o.   Szczecin    praca hybrydowa
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    1 godz.
    Zakres zadań: Wspieranie brokerów w procesach administracji danych w wewnętrznych systemach i aplikacjach; Administrowanie elektroniczną i papierową dokumentacją techniczną i ubezpieczeniową w powierzonym zakresie, zgodnie z procedurami Aon; Kompletowanie i przygotowywanie do archiwizacji...
Zobacz więcej ofert pracy

Asystent ds. planowania

Grupa KĘTY SA.
Kęty
praca stacjonarna
2307 dni temu

Grupa Kęty największy polski producent profili i komponentów aluminiowych.

Krajowy lider z silną pozycją wśród znaczących europejskich przetwórców aluminium.

Uznana marka, swoim klientom z różnych krajów i branż oferuje najwyższej jakości wyroby i serwis.

Jest jedną z 26 spółek holdingu Grupa Kapitałowa Kęty, który zatrudnia łącznie 4650 pracowników.

 

Jeżeli chcesz zdobyć doświadczenie w obszarze Logistyki,
to zachęcamy do aplikowania na stanowisko:

Asystent ds. planowania
Miejsce pracy: Kęty
Nr ref.: Asystent ds. planowania
 
Zakres odpowiedzialności
  • Generowanie zleceń produkcyjnych
  • Wstępne układanie planu produkcyjnego
  • Analiza obłożenia pras
  • Analiza nowych zleceń
  • Zamawianie materiału (wlewków) do produkcji
  • Raportowanie opóźnień, przyspieszeń w realizacji planów
Oczekiwania wobec kandydata
  • Wykształcenie min. średnie techniczne (wyższe będzie dodatkowym atutem)
  • Podstawowa znajomość języka angielskiego
  • Znajomość pakietu MS Office (MS Excel na poziomie bardzo dobrym)
  • Zdolność analitycznego myślenia
  • Elastyczność w wykonywaniu powierzonych obowiązków
  • Sumienność i rzetelność w wykonywaniu pracy
Oferta firmy
  • Dołącz do zespołu specjalistów, którzy uczestniczą w rozwoju firmy
  • Rozwijaj swoje umiejętności przy wsparciu kolegów, korzystając z adekwatnego pakietu szkoleń
  • Zbuduj swoją karierę w firmie o ugruntowanej, stabilnej pozycji na rynku
Jeżeli chce Pan/i zezwolić nam na wykorzystywanie Pana/i CV na potrzeby przyszłych rekrutacji prowadzonych w Aluform Sp. z.o.o., prosimy zamieścić w swoim CV poniższą zgodę:

"Na podstawie art. 6 ust.1 lit. a RODO wyrażam dobrowolną zgodę na wykorzystanie danych z przesłanego dokumentu CV na potrzeby przyszłych rekrutacji prowadzonych w Aluform Sp. z.o.o. do czasu wycofania niniejszej zgody, nie dłużej jednak niż przez okres 3 lat od wyrażenia zgody.”

Informujemy, iż odpowiemy tylko na wybrane oferty. Nadesłanych dokumentów nie zwracamy.

INFORMACJA DLA KANDYDATA DO PRACY

Działając na podstawie art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, tzw. RODO, Aluform Sp. z o.o. informuje, że:

Administratorem danych osobowych jest Aluform Sp. z o.o. (ul. Strefowa 4, 43-109 Tychy, NIP 6462864614).

Zakres przetwarzanych danych ogranicza się do informacji wynikających z przepisów prawa pracy, a także podanych dobrowolnie przez kandydata do pracy .

Dostęp do danych mają jedynie upoważnieni pracownicy/współpracownicy Aluform Sp. z o.o., w szczególności są to przełożeni, a także podmiotów świadczące usługi rekrutacyjne, kadrowe, informatyczne.

Dane osobowe są zbierane w celu realizacji prawnie uzasadnionego interesu Aluform Sp. z o.o. polegającego na realizacji praw i obowiązków związanych ze rekrutacja do pracy na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO z art. 221 § 1 Kodeksu pracy. Obejmują one w szczególności:

1) imię (imiona) i nazwisko;

2) imiona rodziców;

3) datę urodzenia;

4) miejsce zamieszkania (adres do korespondencji);

5) wykształcenie;

6) przebieg dotychczasowego zatrudnienia.


W przypadku danych osobowych, które nie są wymienione w art. 22 1 § 1 k.p., podstawą ich przetwarzania jest dobrowolna zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a RODO). Dotyczy to takich danych jak np.:
  • wizerunek (zdjęcie);
  • prywatny adres poczty elektronicznej i prywatny numer telefonu;
  • testy osobowościowe i/lub psychologiczne oraz testy inteligencji płynnej;
  • zapis wideo rozmowy;
  • kwalifikacje zawodowe i uprawnienia (np. prawo jazdy, ukończone kursy i szkolenia oraz inne podobne);
  • umiejętności (np. znajomość języków obcych).
Podanie danych jest niezbędne do wzięcia udziału w rekrutacji do pracy w Aluform Sp. z o.o. W zakresie, w którym podstawą przetwarzania danych osobowych jest zgoda, podanie danych jest dobrowolne.

Masz prawo do żądania od Aluform Sp. z o.o.: dostępu do swoich danych osobowych oraz uzyskania ich kopii, a także żądania sprostowania danych osobowych, usunięcia danych osobowych (za wyjątkiem sytuacji, w których przetwarzanie danych wynika z przepisu prawa), ograniczenia ich przetwarzania oraz prawo do przeniesienia danych (jeśli podstawą ich przetwarzania jest zgoda osoby, której dane dotyczą i przetwarzanie odbywa się w sposób zautomatyzowany).

W przypadku przetwarzania danych osobowych na podstawie zgody, przysługuje prawo do jej cofnięcia, co jednak nie wpływa na ważność czynności dokonanych na podstawie zgody w okresie między jej udzieleniem a cofnięciem.

W przypadku, gdy przetwarzanie danych osobowych jest realizowane w prawnie uzasadnionym celu Aluform Sp. z o.o., kandydatowi do pracy przysługuje prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych.

W razie wątpliwości w zakresie przetwarzania danych osobowych, w szczególności w celu skorzystania z przysługujących praw, prosimy o kontakt z Inspektorem Ochrony Danych Panem Tomaszem Cyganem, e-mail: IODO_Aluform@grupakety.com, tel. 0 694 429 337 lub listownie na adres Aluform Sp. z o.o.

Jednocześnie informujemy, że przysługuje prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (organ nadzorczy).

Dane osobowe będą przetwarzane w trakcie procesu rekrutacyjnego, po jego zakończeniu tak długo jak nie zostanie cofnięta zgoda na przetwarzanie danych osobowych lub tak długo jak jest to niezbędne do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.

Dane osobowe nie będą wykorzystywane w procesach automatycznego profilowania ani przekazywane poza obszar Unii Europejskiej.
 

Podobne oferty

  • Executive Assistant

    Aon   Kraków    praca hybrydowa
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Our office is located in Cracow and we offer a 50/50 hybrid working model. The main responsibility of Executive Assistant will be providing administrative support to Business Leaders across locations and Solution Lines: Acting as a point of contact/liaison with clients, third parties, peers and...
  • Profesjonalny Asystent / Profesjonalna Asystentka

    PwC   Kraków    praca hybrydowa
    asystent
    2 dni
    Twoja przyszła rola: wsparcie administracyjne wynikających ze specyfiki roli przełożonego, zarządzanie kalendarzem, kompleksowa organizacja spotkań biznesowych i integracyjnych, organizacja podróży służbowych, rozliczanie wydatków służbowych, wsparcie w przygotowaniu i obiegu dokumentów.
  • Pracownik biurowy ze znajomością języka niemieckiego

    S-3 Personal Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    analiza rynku, otoczenia i aktywności konkurencji; dbanie o prawidłowy obieg dokumentów i ich archiwizację; dobra znajomość pakietu MS Office; telefoniczny i e-mailowy kontakt z klientami w języku niemieckim;
  • Asystent medyczny

    Szpital Kliniczny im. dr. Józefa Babińskiego SPZOZ w Krakowie   Kraków, Krowodrza    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  część etatu  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Prowadzenie rejestru chorych leczonych w danej jednostce medycznej, Wprowadzanie danych statystycznych do centralnego systemu komputerowego Eskulap oraz kontrola prawidłowości w/w danych, Prowadzenie archiwum historii chorób pacjentów, Porządkowanie zgodnie z instrukcją archiwalną oraz...
  • Assistant to General Manager - Asystent / Asystentka Dyrektora

    Mercure Kraków Stare Miasto   Kraków    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    11 dni
    Co będzie Twoją misją? W swojej codziennej pracy połączysz doświadczenie, wiedzę i zaangażowanie, aby wspierać Dyrektora Generalnego oraz pracowników pionu administracji w zadaniach menedżerskich i ekonomicznych w celu uzyskania jak najlepszych rezultatów. Będziesz odpowiedzialny/a za...
  • Specjalista ds. Administracji w biurze obsługi klienta

    Coniveo Sp. z o.o. Sp. K.   Warszawa, Praga-Północ, niedaleko Dworca Wileńskiego    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   5 000 - 6 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 godz.
    Opis stanowiska: Praca skupia się przede wszystkim na obsłudze bieżących zadań biura oraz kontakcie z potencjalnymi klientami. Do zadań pracownika będzie należał pierwszy kontakt z klientem odwiedzającym firmę, obsługa telefonu biurowego oraz obowiązki administracyjne. Obowiązki:...
  • Asystent / Asystentka ds. Administracyjnych w sekretariacie medycznym

    ALAB laboratoria Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Zawodzie 22    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Do Twoich zadań należeć będzie: uzupełnianie i kompletowanie dokumentacji Zlb-1 do Sanepidu; prowadzenie prac administracyjnych związanych z obsługą laboratorium;
  • Asystent / Asystentka Centermanagement

    ARCOS FM PL SALLER POLBAU Sp. z o.o. Sp. K   Wrocław    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Twoje zadania Osoba do kontaktu dla naszych najemców i klientów Sprzedaż powierzchni reklamowych w naszych centrach i parkach handlowych Zarządzanie umowami; Prace administracyjne i organizacyjne Współpraca z innymi działami
  • Asystent / Asystentka ds. Operacyjnych

    EBS Spółka Akcyjna   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Obowiązki: obsługa korespondencji oraz nadzór nad sprawnym obiegiem dokumentów i informacji w firmie; aktualizacja i tworzenie raportów, zestawień; prowadzenie ewidencji dokumentów; kontakt z placówkami należącymi do sieci w celu ustalenia danych dotyczących wyników/ obrotów; udział w...
  • Asystent ds. brokerskiej obsługi ubezpieczeń

    Aon Polska Sp. z o. o.   Szczecin    praca hybrydowa
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    1 godz.
    Zakres zadań: Wspieranie brokerów w procesach administracji danych w wewnętrznych systemach i aplikacjach; Administrowanie elektroniczną i papierową dokumentacją techniczną i ubezpieczeniową w powierzonym zakresie, zgodnie z procedurami Aon; Kompletowanie i przygotowywanie do archiwizacji...