- Ogłoszenie nr: 167307
- Data ukazania się ogłoszenia: 25 lutego 2015 r.
Zakład Emerytalno-Rentowy MSW w Warszawie
- Dyrektor
- poszukuje kandydatów na stanowisko:
- asystent
- do spraw obsługi kancelaryjnej
- w Wydziale Ustalania Świadczeń II
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- ul. Pawińskiego 17/21
02-106 Warszawa
Miejsce wykonywania pracy:
- Lublin
- ul. G. Narutowicza 73
20-019 Lublin
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- rejestracja korespondencji wpływającej do zespołu oraz z niej wychodzącej
- przygotowanie korespondencji do wysyłki
- identyfikowanie świadczeniobiorców poprzez system informatyczny
- rozdzielanie zadekretowanej korespondencji do teczek pracowników
- obsługa urządzeń technicznych
- porządkowanie i opisywanie akt emerytalno-rentowych oraz dokumentów jawnych do przekazania do Archiwum Zakładu
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
1) praca biurowa,
2) wymuszona pozycja ciała związana z wykonywaniem większości zadań w pozycji siedzącej,
3) praca przy komputerze powyżej 4 godzin,
4) użytkowane sprzęty: komputer, drukarka, niszczarka,
5) oświetlenie naturalne i sztuczne,
6) praca na wysokości do 3 m.
Miejsce pracy znajduje się na pierwszym piętrze w budynku Komendy Wojewódzkiej Policji.
Do budynku prowadzą schody. Brak windy w budynku. W budynku również nie ma toalety dostosowanej do potrzeb osób niepełnosprawnych. Zarówno sam budynek ja i pomieszczenia, w których będzie odbywała się praca posiadają wiele barier architektonicznych (wąskie przejścia, progi, ciasno umeblowane pomieszczenia).
Praca na ww. stanowisku wiąże się z częstym przemieszczaniem się po terenie obiektu. Do obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie również codzienne wychodzenie na pocztę w celu odbioru i wysłania korespondencji.
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: średnie
- pozostałe wymagania niezbędne:
- umiejętność dobrej organizacji pracy własnej
- umiejętność współpracy
- umiejętność obsługi urządzeń biurowych
- 6 miesięcy doświadczenia na stanowisku sekretarki lub w kancelarii
- policealne studium sekretarek lub asystentek,
- znajomość zasad związanych z archiwizacją dokumentów.
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów