Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Brand Director

Zepter International
Warszawa
praca stacjonarna
3558 dni temu

Zepter International jest międzynarodową firmą zajmującą się produkcją, sprzedażą i dystrybucją ekskluzywnych produktów na całym świecie głównie poprzez sprzedaż bezpośrednią oraz luksusowe salony wystawowe. Obecna jest na 5 kontynentach w ponad 60 krajach.
W ciągu 25 lat swojej działalności  firma Zepter odniosła niezwykły sukces posiadając na chwilę obecną ponad 80 000 000 usatysfakcjonowanych klientów. Naszą duma jest wysoce wykwalifikowana kadra i struktura sprzedażowa licząca 100 000 pracowników oraz doradców na całym świecie.

W związku z dynamicznym rozwojem na rynku polskim, firma Zepter poszukuje osób na stanowisko:


Brand Director

Miejsce pracy: Warszawa
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
  • Osobiste przeprowadzanie rozmów rekrutacyjnych.
  • Zapewnienie rozwoju struktur sprzedaży brandu poprzez rekrutację, we współpracy z Dyrektorem Sprzedaży.
  • Regularne raportowanie do Centrali firmy.
  • Przeprowadzanie osobistych konsultacji i realizowanie osobistej sprzedaży.  
  • Ustalanie planu sprzedaży.
  • Monitorowanie pracy struktury sprzedaży oraz podejmowanie działań naprawczych w przypadku, gdy są potrzebne, w celu zapewnienia realizacji celów sprzedażowych.
  • Organizowanie cotygodniowych spotkań z kluczowymi menedżerami.  
  • Rozwój, wdrożenie i monitoring akcji promocyjnych, zgodnie ze strategią Firmy oraz zatwierdzonym budżetem.
  • Ścisła współpraca z działem Marketingu w zakresie przygotowania publikacji PR, ze szczególnym wykorzystaniem mediów społecznościowych.
  • Współpraca z Centrum Edukacji i Narodowym Menedżerem ds. Szkoleń,  w celu oszacowania 
i oceny potrzeb w zakresie szkoleń oraz przygotowania propozycji tego, co powinno być poprawione oraz w jaki sposób.
  • Regularne wyjazdy biznesowe na poziomie narodowym i międzynarodowym.
  • Koordynacja wdrażania wprowadzania nowych produktów na rynek.
  • Ścisła współpraca z Międzynarodowym Brand Dyrektorem, cotygodniowe raportowanie oraz częste rozmowy telefoniczne.
  • Monitorowanie kluczowych wskaźników efektywności KPI w celu zapewnienia zyskowności marki.
  • Ocena i propozycja możliwych, alternatywnych kanałów sprzedaży / dystrybucji.  
  • Organizowanie regularnych badań rynku, monitorowanie trendów rynkowych, identyfikacja potencjałów i możliwości, szans, tworzenie pomysłów rozwoju brandu w przyszłości.
WYMAGANIA/OCZEKIWANIA
  • Mile widziane min. 2 letnie doświadczenie 
w sprzedaży
  • Doskonałe umiejętności komunikacyjne oraz motywacyjne - zdolność bycia liderem i pracy 
z grupą
  • Znajomość podstaw i zasad sprzedaży, marketingu oraz szkoleń
  • Zdolność do wielozadaniowości, pracy pod presją czasu oraz dotrzymywania terminów 
z uwzględnieniem zasobów
  • Koncentracja na wyniki oraz cele
  • Rzetelność, odpowiedzialność i kreatywność
  • Bardzo dobra znajomość MS Office
  • Biegły angielski w mowie i piśmie